quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:39 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Jij weer. Flikker op joh, debiel.
Je moeder, ruziemakende pauperquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:39 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Jij weer. Flikker op joh, debiel.
Dan lees je toch een topicje verderopquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef Aberella het volgende:
Ik word kotsmisselijk van jouw opdringerige aanwezigheid hier in KLB.
Waarom heeft hij 2 t's op zijn toetsenbord?quote:
Ik ben niet bang, maar ruziekmaken (zoals broodjesfaalhaasquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:42 schreef tetouaribo het volgende:
De vraag is of je bang bent? Ik niet. IK BEN NIET BANG
Dus eigenlijk gaat het over rappers en hiphop?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:38 schreef beverton het volgende:
Klacht: Oorlog en ruziemakende mensen.
Omdat het kan. Net als 3x F5quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waarom heeft hij 2 t's op zijn toetsenbord?
Gozer, niets mis met rappers en hiphop. Dat is kwaliteit en is juist een protestbeweging tegen geweldquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dus eigenlijk gaat het over rappers en hiphop?
En als er 13 joden om je heen stonden met pistolen op je gericht en je moest ze pijpen. Zou je bang zijn?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:43 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, maar ruziekmaken (zoals broodjesfaalhaas) is zonde van je energie. Gebruik die energie voor iets positiefs, open een topic bijvoorbeeld
OKEquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:42 schreef tetouaribo het volgende:
De vraag is of je bang bent? Ik niet. IK BEN NIET BANG
Jij komt wel in rare situaties, vriend. Heb je ze gepijpt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
En als er 13 joden om je heen stonden met pistolen op je gericht en je moest ze pijpen. Zou je bang zijn?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:43 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben niet bang, maar ruziekmaken (zoals broodjesfaalhaas) is zonde van je energie. Gebruik die energie voor iets positiefs, open een topic bijvoorbeeld
Rappers en hiphoppers zijn toch juist de bron van al het geweld op aarde?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:44 schreef beverton het volgende:
[..]
Gozer, niets mis met rappers en hiphop. Dat is kwaliteit en is juist een protestbeweging tegen geweld
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:44 schreef beverton het volgende:
Gozer, niets mis met rappers en hiphop. Dat is kwaliteit en is juist een protestbeweging tegen geweld
Tegen je eigen homies is het niet een oorlog te noemen, vriend. Dan heet het gewoon beef en alle homies hebben af en toe struggols of beef. Kan gebeurenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Rappers en hiphoppers zijn toch juist de bron van al het geweld op aarde?
Die rappen altijd dat je niggers neer moet cappen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |