Liefde maakt je labiel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-en-chris-brown.html
Ik snap dit soort dingen echt niet.
Dus jezelf eerst weer een keer in elkaar laten beuken door Chris, uithuilen bij Em, waarna die met zijn D12 en G-unit vriendjes Chris in elkaar beukt en er een aantal dikke diss songs over kan schrijven.
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. Gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
er zal toch wel 1 ding zijn waar van je denkt dat vind ik mooi?
bij mezelf heb ik dat met mijn ogen
nogal ik ken er een zij is een relatie begonnen met haar stalkerquote:
zou je dat willen dan? en zo ja wat dan precies?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Da's wel erg desperate...quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal ik ken er een zij is een relatie begonnen met haar stalker
want ja hij is veranderd sinds die therapie heeft
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. Gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Het zou wel leuk zijn om een ''asset'' te hebben waaraan iedereen je herkent. Maar ik zou echt niet weten wat. Ik zou wel wat slanker willen zijn met een gavere huid, maar verder vind ik het op zich wel prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
zou je dat willen dan? en zo ja wat dan precies?
#smoothlikeroycoquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.
Dankje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.
behoorlijk ze heeft zelfs een scheiding aan gevraagd om bij die stalker van der te zijnquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn om een ''asset'' te hebben waaraan iedereen je herkent. Maar ik zou echt niet weten wat. Ik zou wel wat slanker willen zijn met een gavere huid, maar verder vind ik het op zich wel prima.
Allebei niet goed wijs dus. Voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
behoorlijk ze heeft zelfs een scheiding aan gevraagd om bij die stalker van der te zijn
precies ik heb haar gewaarschuwd en vele anderen ook maar zij weigert het te zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allebei niet goed wijs dus. Voor elkaar gemaakt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zo snel eigenlijk niemand verzinnen van de FOK!kers die ik ken die echt iets (positief) opvallends hebben, eigenlijk.
Bedankt voor deze domper, namens alle FOK!kers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zo snel eigenlijk niemand verzinnen van de FOK!kers die ik ken die echt iets (positief) opvallends hebben, eigenlijk.
Mijn foto's zijn dus niet aangekomen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
en ik danquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:30 schreef Giertje het volgende:
iedereen voelt zich gelijk aangesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |