Liefde maakt je labiel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-en-chris-brown.html
Ik snap dit soort dingen echt niet.
Dus jezelf eerst weer een keer in elkaar laten beuken door Chris, uithuilen bij Em, waarna die met zijn D12 en G-unit vriendjes Chris in elkaar beukt en er een aantal dikke diss songs over kan schrijven.
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. Gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
er zal toch wel 1 ding zijn waar van je denkt dat vind ik mooi?
bij mezelf heb ik dat met mijn ogen
nogal ik ken er een zij is een relatie begonnen met haar stalkerquote:
zou je dat willen dan? en zo ja wat dan precies?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Da's wel erg desperate...quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal ik ken er een zij is een relatie begonnen met haar stalker
want ja hij is veranderd sinds die therapie heeft
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. Gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Het zou wel leuk zijn om een ''asset'' te hebben waaraan iedereen je herkent. Maar ik zou echt niet weten wat. Ik zou wel wat slanker willen zijn met een gavere huid, maar verder vind ik het op zich wel prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
zou je dat willen dan? en zo ja wat dan precies?
#smoothlikeroycoquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.
Dankje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.
behoorlijk ze heeft zelfs een scheiding aan gevraagd om bij die stalker van der te zijnquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn om een ''asset'' te hebben waaraan iedereen je herkent. Maar ik zou echt niet weten wat. Ik zou wel wat slanker willen zijn met een gavere huid, maar verder vind ik het op zich wel prima.
Allebei niet goed wijs dus. Voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
behoorlijk ze heeft zelfs een scheiding aan gevraagd om bij die stalker van der te zijn
precies ik heb haar gewaarschuwd en vele anderen ook maar zij weigert het te zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allebei niet goed wijs dus. Voor elkaar gemaakt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zo snel eigenlijk niemand verzinnen van de FOK!kers die ik ken die echt iets (positief) opvallends hebben, eigenlijk.
Bedankt voor deze domper, namens alle FOK!kers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zo snel eigenlijk niemand verzinnen van de FOK!kers die ik ken die echt iets (positief) opvallends hebben, eigenlijk.
Mijn foto's zijn dus niet aangekomen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
en ik danquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:30 schreef Giertje het volgende:
iedereen voelt zich gelijk aangesproken
Omdat ik vitamine b-12 niet goed opneem. Dus extra injecties met b-12 en pillen b-11 om het te helpen opnemen.quote:
waaaat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een injectie zetten, maar de naald is zo dik dat het teringveel pijn doet als ik het in mijn huid zet.
Ik dacht dat ik de goede naalden had gekocht van de week. Kennelijk niet.
Weet je wel hoe je moet prikken en waar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik vitamine b-12 niet goed opneem. Dus extra injecties met b-12 en pillen b-11 om het te helpen opnemen.
Hoe kwam je erachter? Lijkt me lastig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik vitamine b-12 niet goed opneem. Dus extra injecties met b-12 en pillen b-11 om het te helpen opnemen.
Ik doe het al jaren, en heb uitleg gehad van de assistente. Dus dat weet ik wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]
waaaat?
[..]
Weet je wel hoe je moet prikken en waar?
gast.. neem dan een goede naald en prik correct.. arme jongen!quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren, en heb uitleg gehad van de assistente. Dus dat weet ik wel.
Dacht eerst dat ik verkeerd zat, dus ook andere been geprobeerd.
Heb nu 2 straaltjes bloed langs mijn benen lopen.
Ze vroeg welke formaat ik normaal gesproken had. Maar kennelijk verkeerd onthouden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
gast.. neem dan een goede naald en prik correct.. arme jongen!
Langzame aftakeling van mijn energie en concentratie niveau, gevolgd door onvermogen om mijn studie te doen en daaropvolgende depressie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter? Lijkt me lastig.
Ik vind jouw gezicht mooiquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. Gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Wel fijn dat ze dat gecheckt hebben! Al is bloedonderzoek standaard bij symptomen van depressie, dacht ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Langzame aftakeling van mijn energie en concentratie niveau, gevolgd door onvermogen om mijn studie te doen en daaropvolgende depressie.
Toen kwamen ze eens op het idee om te kijken of het b-12 kon zijn.
Slechte ervaring fas?quote:
Mijn baard?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik weet niet meer of dat daar deel van was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze dat gecheckt hebben! Al is bloedonderzoek standaard bij symptomen van depressie, dacht ik.
FYL Kaneel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit ik aan mijn neus te krabben, gaat het daar ook bloeden.
Verdomme, wat een dag.
Dat hebben veel mensen. Mijn vader en jongste zusje moeten ook die injecties laten zetten. Ik heb toen ook mijn bloed laten testen omdat ik ook continu moe was in die tijd maar ik heb blijkbaar wel een hoog genoeg niveau aan vitaminen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Langzame aftakeling van mijn energie en concentratie niveau, gevolgd door onvermogen om mijn studie te doen en daaropvolgende depressie.
Toen kwamen ze eens op het idee om te kijken of het b-12 kon zijn.
Het blijft ook bloeden altijd. Zo irritant is dat.quote:
Het is erfelijk, ja. Het had gekund.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hebben veel mensen. Mijn vader en jongste zusje moeten ook die injecties laten zetten. Ik heb toen ook mijn bloed laten testen omdat ik ook continu moe was in die tijd maar ik heb blijkbaar wel een hoog genoeg niveau aan vitaminen.
Op zich wel gek, want ik heb juist gelezen dat je van b-12 maar heel weinig nodig hebt en pas na jaren echt wat merkt van een eventueel tekort (toen ik vega wilde worden). Wist niet dat zoveel mensen daar last van hadden, dus. Omdat er in dierlijke producten best veel zit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hebben veel mensen. Mijn vader en jongste zusje moeten ook die injecties laten zetten. Ik heb toen ook mijn bloed laten testen omdat ik ook continu moe was in die tijd maar ik heb blijkbaar wel een hoog genoeg niveau aan vitaminen.
In hun geval ligt het waarschijnlijk eerder aan hun levensstijl en (fors) overgewicht. Mijn zusje is bijna een kop kleiner en weegt meer dan mij. Dat is voor mij ook een goede motivatie om geregeld te sporten en op mijn eetgedrag te letten (al sluit dat af en toe een bezoek aan de mac niet uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is erfelijk, ja. Het had gekund.
Waar lag het wel aan bij jou?
O ja, schattig. Dat hoor ik wel vaker. Zal dat m'n asset wel zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
behoorlijk ze heeft zelfs een scheiding aan gevraagd om bij die stalker van der te zijn
[..]mja prima toch zolang je maar gelukkig bent
en wat ik me zo kan herinneren van die meet heb jij wel een schattig koppie
Awww, Samzz.quote:
Hmmm, ik ook niet echt. Maar dat is niet iets negatief per se, want ik ken maar weinig mensen die dat hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Klopt. Je hebt maar weinig nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op zich wel gek, want ik heb juist gelezen dat je van b-12 maar heel weinig nodig hebt en pas na jaren echt wat merkt van een eventueel tekort (toen ik vega wilde worden). Wist niet dat zoveel mensen daar last
Ik zie vaak aan iedereen wel iets moois.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, ik ook niet echt. Maar dat is niet iets negatief per se, want ik ken maar weinig mensen die dat hebben.
Nou niet aan iedereen hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie vaak aan iedereen wel iets moois.
Vrijwel iedereen. Er is altijd iets dat me opvalt.quote:
En melk, eieren... dingen die toch ruimschoots aanwezig zijn in een typisch Hollands eetpatroon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt maar weinig nodig.
Zit veel in schaal- en schelpdieren, en rundvlees. Dus mensen die dat niet eten, kunnen een tekort ontwikkelen.
Maar de erfelijke variant, waar het niet wordt opgenomen ipv dat je het niet binnen krijgt, is zeldzaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |