Liefde maakt je labiel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)-en-chris-brown.html
Ik snap dit soort dingen echt niet.
Dus jezelf eerst weer een keer in elkaar laten beuken door Chris, uithuilen bij Em, waarna die met zijn D12 en G-unit vriendjes Chris in elkaar beukt en er een aantal dikke diss songs over kan schrijven.
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. Gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
er zal toch wel 1 ding zijn waar van je denkt dat vind ik mooi?
bij mezelf heb ik dat met mijn ogen
nogal ik ken er een zij is een relatie begonnen met haar stalkerquote:
zou je dat willen dan? en zo ja wat dan precies?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Da's wel erg desperate...quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
nogal ik ken er een zij is een relatie begonnen met haar stalker
want ja hij is veranderd sinds die therapie heeft
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. Gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Het zou wel leuk zijn om een ''asset'' te hebben waaraan iedereen je herkent. Maar ik zou echt niet weten wat. Ik zou wel wat slanker willen zijn met een gavere huid, maar verder vind ik het op zich wel prima.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
zou je dat willen dan? en zo ja wat dan precies?
#smoothlikeroycoquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.
Dankje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zelfs zonder er uit te springen zie je er gewoon leuk uit.
behoorlijk ze heeft zelfs een scheiding aan gevraagd om bij die stalker van der te zijnquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn om een ''asset'' te hebben waaraan iedereen je herkent. Maar ik zou echt niet weten wat. Ik zou wel wat slanker willen zijn met een gavere huid, maar verder vind ik het op zich wel prima.
Allebei niet goed wijs dus. Voor elkaar gemaakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
behoorlijk ze heeft zelfs een scheiding aan gevraagd om bij die stalker van der te zijn
precies ik heb haar gewaarschuwd en vele anderen ook maar zij weigert het te zienquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Allebei niet goed wijs dus. Voor elkaar gemaakt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zo snel eigenlijk niemand verzinnen van de FOK!kers die ik ken die echt iets (positief) opvallends hebben, eigenlijk.
Bedankt voor deze domper, namens alle FOK!kers.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zo snel eigenlijk niemand verzinnen van de FOK!kers die ik ken die echt iets (positief) opvallends hebben, eigenlijk.
Mijn foto's zijn dus niet aangekomen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
en ik danquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:30 schreef Giertje het volgende:
iedereen voelt zich gelijk aangesproken
Omdat ik vitamine b-12 niet goed opneem. Dus extra injecties met b-12 en pillen b-11 om het te helpen opnemen.quote:
waaaat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil een injectie zetten, maar de naald is zo dik dat het teringveel pijn doet als ik het in mijn huid zet.
Ik dacht dat ik de goede naalden had gekocht van de week. Kennelijk niet.
Weet je wel hoe je moet prikken en waar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik vitamine b-12 niet goed opneem. Dus extra injecties met b-12 en pillen b-11 om het te helpen opnemen.
Hoe kwam je erachter? Lijkt me lastig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik vitamine b-12 niet goed opneem. Dus extra injecties met b-12 en pillen b-11 om het te helpen opnemen.
Ik doe het al jaren, en heb uitleg gehad van de assistente. Dus dat weet ik wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:01 schreef Evie het volgende:
[..]
waaaat?
[..]
Weet je wel hoe je moet prikken en waar?
gast.. neem dan een goede naald en prik correct.. arme jongen!quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren, en heb uitleg gehad van de assistente. Dus dat weet ik wel.
Dacht eerst dat ik verkeerd zat, dus ook andere been geprobeerd.
Heb nu 2 straaltjes bloed langs mijn benen lopen.
Ze vroeg welke formaat ik normaal gesproken had. Maar kennelijk verkeerd onthouden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:04 schreef Evie het volgende:
[..]
gast.. neem dan een goede naald en prik correct.. arme jongen!
Langzame aftakeling van mijn energie en concentratie niveau, gevolgd door onvermogen om mijn studie te doen en daaropvolgende depressie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe kwam je erachter? Lijkt me lastig.
Ik vind jouw gezicht mooiquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind wel dingen mooi, zoals inderdaad mijn ogen, maar niet apart. Het zijn gewoon bruine ogen in een blank gezicht met donkerblond haar. Ik ben niet heel slank, ik heb geen grote tieten, geen volle lippen. Gewoon niets wat eruit springt. Dat bedoel ik eigenlijk.
Wel fijn dat ze dat gecheckt hebben! Al is bloedonderzoek standaard bij symptomen van depressie, dacht ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Langzame aftakeling van mijn energie en concentratie niveau, gevolgd door onvermogen om mijn studie te doen en daaropvolgende depressie.
Toen kwamen ze eens op het idee om te kijken of het b-12 kon zijn.
Slechte ervaring fas?quote:
Mijn baard?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik weet niet meer of dat daar deel van was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze dat gecheckt hebben! Al is bloedonderzoek standaard bij symptomen van depressie, dacht ik.
FYL Kaneel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit ik aan mijn neus te krabben, gaat het daar ook bloeden.
Verdomme, wat een dag.
Dat hebben veel mensen. Mijn vader en jongste zusje moeten ook die injecties laten zetten. Ik heb toen ook mijn bloed laten testen omdat ik ook continu moe was in die tijd maar ik heb blijkbaar wel een hoog genoeg niveau aan vitaminen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Langzame aftakeling van mijn energie en concentratie niveau, gevolgd door onvermogen om mijn studie te doen en daaropvolgende depressie.
Toen kwamen ze eens op het idee om te kijken of het b-12 kon zijn.
Het blijft ook bloeden altijd. Zo irritant is dat.quote:
Het is erfelijk, ja. Het had gekund.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hebben veel mensen. Mijn vader en jongste zusje moeten ook die injecties laten zetten. Ik heb toen ook mijn bloed laten testen omdat ik ook continu moe was in die tijd maar ik heb blijkbaar wel een hoog genoeg niveau aan vitaminen.
Op zich wel gek, want ik heb juist gelezen dat je van b-12 maar heel weinig nodig hebt en pas na jaren echt wat merkt van een eventueel tekort (toen ik vega wilde worden). Wist niet dat zoveel mensen daar last van hadden, dus. Omdat er in dierlijke producten best veel zit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:17 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hebben veel mensen. Mijn vader en jongste zusje moeten ook die injecties laten zetten. Ik heb toen ook mijn bloed laten testen omdat ik ook continu moe was in die tijd maar ik heb blijkbaar wel een hoog genoeg niveau aan vitaminen.
In hun geval ligt het waarschijnlijk eerder aan hun levensstijl en (fors) overgewicht. Mijn zusje is bijna een kop kleiner en weegt meer dan mij. Dat is voor mij ook een goede motivatie om geregeld te sporten en op mijn eetgedrag te letten (al sluit dat af en toe een bezoek aan de mac niet uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is erfelijk, ja. Het had gekund.
Waar lag het wel aan bij jou?
O ja, schattig. Dat hoor ik wel vaker. Zal dat m'n asset wel zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
behoorlijk ze heeft zelfs een scheiding aan gevraagd om bij die stalker van der te zijn
[..]mja prima toch zolang je maar gelukkig bent
en wat ik me zo kan herinneren van die meet heb jij wel een schattig koppie
Awww, Samzz.quote:
Hmmm, ik ook niet echt. Maar dat is niet iets negatief per se, want ik ken maar weinig mensen die dat hebben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Klopt. Je hebt maar weinig nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op zich wel gek, want ik heb juist gelezen dat je van b-12 maar heel weinig nodig hebt en pas na jaren echt wat merkt van een eventueel tekort (toen ik vega wilde worden). Wist niet dat zoveel mensen daar last
Ik zie vaak aan iedereen wel iets moois.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, ik ook niet echt. Maar dat is niet iets negatief per se, want ik ken maar weinig mensen die dat hebben.
Nou niet aan iedereen hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie vaak aan iedereen wel iets moois.
Vrijwel iedereen. Er is altijd iets dat me opvalt.quote:
En melk, eieren... dingen die toch ruimschoots aanwezig zijn in een typisch Hollands eetpatroon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Je hebt maar weinig nodig.
Zit veel in schaal- en schelpdieren, en rundvlees. Dus mensen die dat niet eten, kunnen een tekort ontwikkelen.
Maar de erfelijke variant, waar het niet wordt opgenomen ipv dat je het niet binnen krijgt, is zeldzaam.
Idem hier. Ieder mens heeft ergens iets goeds/moois. En dat hoeft echt niet direct qua uiterlijk te zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja veel mensen hebben een mooi innerlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ieder mens heeft ergens iets goeds/moois. En dat hoeft echt niet direct qua uiterlijk te zijn.
Dank je wel myraquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
Innerlijk sowieso, maar ik doelde nu even op uiterlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier. Ieder mens heeft ergens iets goeds/moois. En dat hoeft echt niet direct qua uiterlijk te zijn.
Wij hebben gelukkig ook een mooi uiterlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja veel mensen hebben een mooi innerlijk
Daarom.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En melk, eieren... dingen die toch ruimschoots aanwezig zijn in een typisch Hollands eetpatroon.
Vind je? Veel mensen hebben wat betreft innerlijk juist iets wat me uiteindelijk afstoot, terwijl ik iemand met een standaard uiterlijk na verloop van tijd mooier kan gaan vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja veel mensen hebben een mooi innerlijk
Ik zag je wel naar mijn kont starenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig ook een mooi uiterlijk.
[..]
Daarom.
Het zit tegenwoordig ook toegevoegd aan veel sojaproducten.
Ja klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig ook een mooi uiterlijk.
[..]
Daarom.
Het zit tegenwoordig ook toegevoegd aan veel sojaproducten.
Eigenlijk hebben veel mensen gewoon een heel lelijk innerlijk ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vind je? Veel mensen hebben wat betreft innerlijk juist iets wat me uiteindelijk afstoot, terwijl ik iemand met een standaard uiterlijk na verloop van tijd mooier kan gaan vinden.
Gelukkig zijn jullie allemaal schatjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben veel mensen gewoon een heel lelijk innerlijk ja.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:22 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, schattig. Dat hoor ik wel vaker. Zal dat m'n asset wel zijn.
Ik vind jou ook lief hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie allemaal schatjes.
Ik hoopte het stiekem te doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag je wel naar mijn kont staren
Een hele maand volgehouden?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja klopt.Sojamelk en zo. In mijn vega maand haalde ik het daaruit.
Dat zag de hele kroegquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag je wel naar mijn kont staren
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig zijn jullie allemaal schatjes.
En jij sowieso. Helemaal naar Nijmegen rijden.quote:
Heb je je laten rijden door yats?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
En jij sowieso. Helemaal naar Nijmegen rijden.
Ja, en toen ging ik op vakantie elke dag bbqen dus kon ik wel ophouden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een hele maand volgehouden?
Langer dan Myr en twi iig.
Ja. En Royco ook. Wilde tijden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je je laten rijden door yats?
soms wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
niet ieder mens..quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
En jij sowieso. Helemaal naar Nijmegen rijden.
Heel vunzige fantasieën nu.quote:
Ik denk dat ik na zaterdag weet op wie je doelt.quote:
Dat wordt altijd zo mooi duidelijk in reality programma's, vind ik. In het begin van Big Brother (welke dan ook) heb ik meerdere favo bewoners en op het einde van het programma mag ik van geluk spreken als er nog iemand is die ik enigszins kan waarderen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben veel mensen gewoon een heel lelijk innerlijk ja.
Ik heb wel zeker een dag bedrust moeten houden. Yats is net zo ruig als zijn baard doet vermoeden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je inmiddels weer een beetje normaal lopen?
nee denk dat je dat niet weetquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik na zaterdag weet op wie je doelt.
Sure, ik dm je even.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel zeker een dag bedrust moeten houden. Yats is net zo ruig als zijn baard doet vermoeden.
Je hebt een verhaal verteld over een niet nader omschreven fokkerquote:
Veel plezier. En kusje voor Hep.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
Ik ga maar eens. Vanavond een hoop FOK!kers zien in de bios.
gadverdammequote:Op maandag 11 augustus 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit wordt mijn fap voor deze week
Is er weer een fokfilm?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit wordt mijn fap voor deze week
Ik heb het ook bijna een maand volgehouden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een hele maand volgehouden?
Langer dan Myr en twi iig.
Dat is een stuk pittiger ja. Ik had het over vegetarisch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het ook bijna een maand volgehouden.Maar dat was veganistisch, dat is echt gewoon niet te doen.
Veel plezierquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
Goed, vorige week was het er meer dan 1.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het ook bijna een maand volgehouden.Maar dat was veganistisch, dat is echt gewoon niet te doen.
Veel plezierquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
twi heeft het helemaal niet gedaan. Die at thuis wel mee met wat ik maakte, maar at op zijn werk gewoon alles.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed, vorige week was het er meer dan 1.
[..]dacht dat jullie het maar 2 weken hadden gedaan.
Ik dacht dat jij daar niet aan deed?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, vorige week was het er meer dan 1.
veel plezierquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Fera het volgende:
denk niet dat ik het over die iets had.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:39 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt een verhaal verteld over een niet nader omschreven fokker
ik denk dat jullie teveel denken te weten wat de ander denkt te weten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
denk niet dat ik het over die iets had.
Iets moois, ja. Maar iets dat speciaal is niet echt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit ging over meubels en een niet al te fijne persoonlijkheid. Ik hou het verder algemeen omdat ik de persoon in kwestie zelf niet ken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:05 schreef Evie het volgende:
[..]
denk niet dat ik het over die iets had.
Eigenlijk zijn we allemaal maar vrij standaardquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets moois, ja. Maar iets dat speciaal is niet echt.
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal maar vrij standaard
Nou ja, dan hoef je je niet buitengesloten te voelen.quote:
Ik voelde me wel geaccepteerd jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoef je je niet buitengesloten te voelen.
Dat ligt er maar net aan. Misschien vind ik al snel iets speciaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets moois, ja. Maar iets dat speciaal is niet echt.
Wat vind je speciaal aan mij dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
Dank je wel iedereen.
[..]
Dat ligt er maar net aan. Misschien vind ik al snel iets speciaal.
Je ogen. Mooie kleur blauw.quote:
Dat zou kunnen. Of ik ben gewoon pessimist, dat kan ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:37 schreef Fera het volgende:
Dank je wel iedereen.
[..]
Dat ligt er maar net aan. Misschien vind ik al snel iets speciaal.
Dat is dan een -quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Of ik ben gewoon pessimist, dat kan ook.
Ogen vallen mij al heel snel op. Vooral blauwe of felgroene ogen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:45 schreef Myraela het volgende:
Dingen moeten mij ook gewoon echt opvallen. een oogkleur zou mij bijvoorbeeld echt niet opvallen tenzij het echt extreem helder is.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ogen vallen mij al heel snel op. Vooral blauwe of felgroene ogen.
Blauw is wel redelijk standaard hier in Nederland.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ogen vallen mij al heel snel op. Vooral blauwe of felgroene ogen.
Nou dankjewel weer Fas.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blauw is wel redelijk standaard hier in Nederland.
Bruin komt vaker voor lijkt me? Ik schijn een soort lichtbruin/gele kleur ogen te hebben, maar dat is mij nou nooit opgevallen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
mijn bierpensquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:07 schreef Myraela het volgende:
Zijn er ook wel eens mensen die hun eigen ogen niet mooi vinden? Ik vind het altijd zo'n cliché antwoord op "Wat vind je mooi aan jezelf?"
Is het? 90% van alle mensen die ik ken heeft bruine ogen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bruin is dominant.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? 90% van alle mensen die ik ken heeft bruine ogen.
Jup vriend ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bruin is dominant.Bruin master race.
Klopt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bruin is dominant.Bruin master race.
Fixed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Bruin is dominant.Bruin eenheidsworst.
Ja, daarom wordt bruin sws nooit genoemd als het over mooie ogen gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? 90% van alle mensen die ik ken heeft bruine ogen.
Superioriteit kenmerkt zich doordat het een uitzondering is op de regel. Dus ook daarom is blauw de master race.quote:
Ik heb blauw, groen en een beetje geel.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb blauw, groen en een beetje geel.
Ik was reeds bekend met jouw ogen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:27 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijker kan ik het niet maken.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daarom wordt bruin sws nooit genoemd als het over mooie ogen gaat.
Ik neem wel gekleurde contactlenzen *kras kras*quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Superioriteit kenmerkt zich doordat het een uitzondering is op de regel. Dus ook daarom is blauw de master race.
Gelukkig hebben wij andere mooi kenmerkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daarom wordt bruin sws nooit genoemd als het over mooie ogen gaat.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ik neem wel gekleurde contactlenzen *kras kras*
Oh ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was reeds bekend met jouw ogen.
Te veel stijfjes.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom gaan al mijn broeken kapot bij het kruis
solid bragquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je thigh gap is te klein en daardoor slijten je bovenbenen voortdurend tegen elkaar aan met lopen en fietsen enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je thigh gap is te klein en daardoor slijten je bovenbenen voortdurend tegen elkaar aan met lopen en fietsen enzo.
Blauw, groen, geel en grijs zijn volgens de experts ook geen echte oogkleuren, maar variaties in het pigment o.i.d.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:30 schreef Samzz het volgende:
Oh ja.
Is blauw het minst voorkomend? Ik dacht paars.
Die gaan niet naar beneden hoorquote:
quote:
Ah, thunderthighs.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je thigh gap is te klein en daardoor slijten je bovenbenen voortdurend tegen elkaar aan met lopen en fietsen enzo.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die gaan niet naar beneden hoor
Zelfs als 'ie boven de rand van de broek uitkomt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Naar boven valt ook nog onder het kruis, toch?
My bad.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als 'ie boven de rand van de broek uitkomt?
Ow, zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Naar boven valt ook nog onder het kruis, toch?
My bad.
Als jij ieder kruis bespringt als dat het geval is, hebben we mogelijk nog een andere oorzaak voor slijtage.quote:
Ik heb Straw nog nooit ontmoet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij ieder kruis bespringt als dat het geval is, hebben we mogelijk nog een andere oorzaak voor slijtage.Vertel es Kaneel....
Geen broek houdt mij tegen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij ieder kruis bespringt als dat het geval is, hebben we mogelijk nog een andere oorzaak voor slijtage.Vertel es Kaneel....
Technisch gezien is er dan geen sprake van slijtage, maar van bijt- en scheurplekken in het kruis.quote:
Andere individuen die tussen jouw dijen dusdanig vaak repeterende bewegingen maken dat je broek ervan slijt?quote:
Ik leef het celibate leven Air. Rare vraag dus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Andere individuen die tussen jouw dijen dusdanig vaak repeterende bewegingen maken dat je broek ervan slijt?
Wij zijn niet dusdanig met elkaar in gesprek dat ik van dergelijke details uit jouw leven op de hoogte ben. Tot nu dan natuurlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik leef het celibate leven Air. Rare vraag dus.
Gewoon jelly op ons pigmentlevel.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we allemaal maar vrij standaard
Ach ja, dan heb ik een variatie in het pigmentquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blauw, groen, geel en grijs zijn volgens de experts ook geen echte oogkleuren, maar variaties in het pigment o.i.d.
zo af en toe moet kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:33 schreef Samzz het volgende:
Vandaag zondig ik met een pizza, morgen weer gezond eten.
Meer dan één keer per week doe ik het nietquote:
ik zondig meestal in het weekendquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meer dan één keer per week doe ik het niet.
Ik heb dit weekend niet 'gezondigd'. Vrijdag lekker spinazieprutje, zaterdag uit eten geweest (portobello'squote:Op maandag 11 augustus 2014 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zondig meestal in het weekend
doordeweeks kook ik wel gewoon
ooow dan mag het zeker wel jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend niet 'gezondigd'. Vrijdag lekker spinazieprutje, zaterdag uit eten geweest (portobello'sen geen toetje
) en zondag heb ik eenvoudig een bord brinta gemaakt. En vandaag had ik enorm zin in een quattro formaggi pizza.
Waarom was jij kotsstronken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:15 schreef Viro het volgende:
Evie, waarom had jij een naald bij je? Geloof niet dat roy bang is voor naalden. Was je van plan om iemand te leeg te laten lopen?
Ik ben wel bang voor naalden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:15 schreef Viro het volgende:
Evie, waarom had jij een naald bij je? Geloof niet dat roy bang is voor naalden. Was je van plan om iemand te leeg te laten lopen?
Perfectie bestaat inderdaad niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:50 schreef Samzz het volgende:
Een keer trek je de conclusie... Perfectie is een illusie.
Omdat broeken dat sowieso doen op die plek?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is toch vrij normaal?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als 'ie boven de rand van de broek uitkomt?
Je stelt me teleur, had meer verwacht van je royquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel bang voor naalden.
En zo kan Evie mij in toom houden.
Ik denk dat het door hep komt. Die zit te vaak bij je op schootquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik leef het celibate leven Air. Rare vraag dus.
Doe dat. Zit/ligt veel fijner.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Over broeken gesproken. Ik ga de mijne eens uittrekken en omruilen voor een comfi pyjamabroek.
Verklaar je naderquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:47 schreef Myraela het volgende:
Ik had vanavond roti.Maar dan wel een slankere versie.
Is het enige waar ik bang voor ben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Je stelt me teleur, had meer verwacht van je roy
Wat denk je dat zo'n naald je aan kan doen, dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het enige waar ik bang voor ben.
Geen snuggie?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:01 schreef Samzz het volgende:
Over broeken gesproken. Ik ga de mijne eens uittrekken en omruilen voor een comfi pyjamabroek.
prikken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat denk je dat zo'n naald je aan kan doen, dan?
Ja, prikken. Maar er zijn meer voorwerpen die dat kunnenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
prikken.
En ik weet dat het geen rationele angst is.
En ik ben er ook niet panisch meer voor, dus het is al wel minder.
Paar jaar terug was ik al misselijk geworden en had ik echt moeten gaan zitten toen Evie dat ding voor mijn gezicht hield.
Die is leuk.quote:
Ja zwaarden ook, maar daar heb ik controle over.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, prikken. Maar er zijn meer voorwerpen die dat kunnen.
ik niet ik kijk rustig toe hoe dat gedaan wordquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
prikken.
Paar jaar terug was ik al misselijk geworden en had ik echt moeten gaan zitten toen Evie dat ding voor mijn gezicht hield.
Onesies zijn tegenwoordig helemaal de shit.quote:
Dikke shit ouwequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onesies zijn tegenwoordig helemaal de shit.
Ik was er nooit bang voor, maar ik had er wel altijd een hekel aan omdat ik vroeger af en toe bloed moest geven (dopingcontrole). Gek genoeg denk ik er nu aan om een tatoeage te laten zettenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
prikken.
Ik heb er 2, en daar was ik totaal niet bang voor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was er nooit bang voor, maar ik had er wel altijd een hekel aan omdat ik vroeger af en toe bloed moest geven (dopingcontrole). Gek genoeg denk ik er nu aan om een tatoeage te laten zetten
Over het wel of niet prikken toch ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zwaarden ook, maar daar heb ik controle over.
Me too. Vreselijk irritant, die dingen.quote:
Ja in principe wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over het wel of niet prikken toch ook.
Ja, oké. Maar ik snap oprecht niet wat er eng is aan een naaldquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja in principe wel.
Maar soms kom je er niet onderuit he.
Al pak ik dus bij de tandarts bijvoorbeeld nooit verdoving.
Die heb ik alleen gehad toen mijn verstandskiezen eruit moesten. Waar heb je verder nog verdoving voor nodig bij een tandarts?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja in principe wel.
Maar soms kom je er niet onderuit he.
Al pak ik dus bij de tandarts bijvoorbeeld nooit verdoving.
Borenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik alleen gehad toen mijn verstandskiezen eruit moesten. Waar heb je verder nog verdoving voor nodig bij een tandarts?
tattoos is een heel ander gevoel dan bloedprikkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was er nooit bang voor, maar ik had er wel altijd een hekel aan omdat ik vroeger af en toe bloed moest geven (dopingcontrole). Gek genoeg denk ik er nu aan om een tatoeage te laten zetten
wortelkanaalbehandelingen zonder kan ik niet aanbevelen, eens gedaan maar nooit weer!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:21 schreef yats het volgende:
[..]
Die heb ik alleen gehad toen mijn verstandskiezen eruit moesten. Waar heb je verder nog verdoving voor nodig bij een tandarts?
Nope, kan prima zonder verdovingquote:
Dat geloof ik direct. Maar toch is de stap naar er 1 zetten voor mij een grote stap.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
tattoos is een heel ander gevoel dan bloedprikken
wat wil je en vooral waar wil je hemquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct. Maar toch is de stap naar er 1 zetten voor mij een grote stap.
Ik weet ook dat de angst niet rationeel is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar ik snap oprecht niet wat er eng is aan een naald.
Ik zeg niet dat het niet zonder verdoving kan. Kies trekken kan ook zonder verdoving.quote:
Ik vind ziekenhuizen ook niks aan. Bah.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet ook dat de angst niet rationeel is.
Zeker omdat ik over het algemeen gewoon een hoge pijngrens heb, en ook niet bang ben voor pijn.
Al moet ik wel zeggen dat ik ook zeker wel een angst heb voor dokters en ziekenhuizen in het algemeen.
ik heb er ooit gewerkt in de schoonmaakquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ziekenhuizen ook niks aan. Bah.
Het wat weet ik nog niet (al denk ik aan een filosofische tekst over mijn moeder nu ze bijna 10 jaar dood is), de waar word denk ik ergens op mijn armen/schouders.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat wil je en vooral waar wil je hem
Een van mijn zusjes neemt altijd een verdoving als er een gaatje geboord moet worden. Maar dat lijkt me echt niets.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet zonder verdoving kan. Kies trekken kan ook zonder verdoving.
Op je polsen lijkt me niet een goed idee als jurist zijndequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Het wat weet ik nog niet (al denk ik aan een filosofische tekst over mijn moeder nu ze bijna 10 jaar dood is), de waar word denk ik ergens op mijn armen/schouders.
Ik zie er ook genoeg die ik niet mooi vind.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ik vind tatoeages vaak gewoon niet mooi.
Ik doe oordoppen in. Ik kan het geluid echt niet harden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Een van mijn zusjes neemt altijd een verdoving als er een gaatje geboord moet worden. Maar dat lijkt me echt niets.
Nee, het zou hoger op mijn arm wordenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op je polsen lijkt me niet een goed idee als jurist zijnde
Ik kan niet zonder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Een van mijn zusjes neemt altijd een verdoving als er een gaatje geboord moet worden. Maar dat lijkt me echt niets.
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind tattoo's gewoon al snel lelijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie er ook genoeg die ik niet mooi vind.
En ik kan me ook voorstellen dat andere die van mij niet mooi vinden. Maar voor mij hebben ze een betekenis.
Het zou mijn werk ook niet zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe oordoppen in. Ik kan het geluid echt niet harden.
Bovenarm lijkt mij ook prima als ik een tattoo zou nemenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:27 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, het zou hoger op mijn arm worden
ooow dan valt de pijn wel meequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:25 schreef yats het volgende:
[..]
Het wat weet ik nog niet (al denk ik aan een filosofische tekst over mijn moeder nu ze bijna 10 jaar dood is), de waar word denk ik ergens op mijn armen/schouders.
Ja dat inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Ik vind tattoo's gewoon al snel lelijk. Vooral wanneer ze niet netjes gezet zijn. Wat een beunhazen heb je in het vak zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
En namen zijn bijna altijd gewoon dom.
Ook als het (zoals in mijn geval waarschijnlijk) een filosofische tekst is die mijn moeder vaak zei en die ook op haar rouwkaart stond?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
Vooral teksten vind ik vaak te cliché en lelijk.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef yats het volgende:
Tering, wat kijk ik chagrijnig na een nederlaagwat deed je op tv gelderland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus
Tering, wat kijk ik chagrijnig na een nederlaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zou ik dan ook echt nooit doenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:30 schreef Samzz het volgende:
En namen zijn bijna altijd gewoon dom.
Bijna. Vooral namen van vriendjes of vriendinnetjes snap ik niet.quote:
Hoe moet ik weten wat voor filosofische tekst op jouw moeders rouwkaart stond?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ook als het (zoals in mijn geval waarschijnlijk) een filosofische tekst is die mijn moeder vaak zei en die ook op haar rouwkaart stond?
Wat moest je allemaal doen dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:31 schreef Royco1 het volgende:
Jezus zeg, iedereen die de sollicitatieprocedure bij Vodafone afmaakt zouden ze automatisch een baan moeten geven.
Dik een uur mee bezig geweest.
Ik zat in de samenvatting van de wedstrijd tegen Ajax van afgelopen zondag.quote:
Tering, wat kijk ik chagrijnig na een nederlaagVoetbal, serious business.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Niet denk ik. Maar het ging om jouw algemene uitspraak. Vandaar dat ik vroeg of zo'n uitspraak als de mijne ook stom zou zijn gezien de achterliggende gedachte?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
Hoe moet ik weten wat voor filosofische tekst op jouw moeders rouwkaart stond?
Je krijgt 3 praktijkvoorbeelden van klanten, waar je allerlei vragen moet beantwoorden.quote:
Whooohooo AJAXquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zat in de samenvatting van de wedstrijd tegen Ajax van afgelopen zondag.
Nee dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bijna. Vooral namen van vriendjes of vriendinnetjes snap ik niet.
[..]
Hoe moet ik weten wat voor filosofische tekst op jouw moeders rouwkaart stond?
Wow ook een IQ test ja? Toevallig die ene van facebook?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt 3 praktijkvoorbeelden van klanten, waar je allerlei vragen moet beantwoorden.
En dan krijg je een IQ test.
Fokking hell, ik moet mensen telefoons aan gaan smeren, niet voor wereldvrede gaan zorgen.
21 september gaan jullie klop krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Whooohooo AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
hehehe ingemaakt
PUH!
Toch jammer dat je daarbij over het cruciale woordje 'vaak' heen leest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef yats het volgende:
[..]
Niet denk ik. Maar het ging om jouw algemene uitspraak. Vandaar dat ik vroeg of zo'n uitspraak als de mijne ook stom zou zijn gezien de achterliggende gedachte?
Nee, dezelfde die de marine ook gebruikt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wow ook een IQ test ja? Toevallig die ene van facebook?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
21 september gaan jullie klop krijgen
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt 3 praktijkvoorbeelden van klanten, waar je allerlei vragen moet beantwoorden.
En dan krijg je een IQ test.
Fokking hell, ik moet mensen telefoons aan gaan smeren, niet voor wereldvrede gaan zorgen.
Grrrrrrquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Whooohooo AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
hehehe ingemaakt
PUH!
Ah, dat woordje heb ik gemist. Dat is een verschil inderdaadquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch jammer dat je daarbij over het cruciale woordje 'vaak' heen leest.
Maar, ik houd niet zo van getatoeëerde teksten dus de kans is groot dat ik een dergelijke tattoo niks zou vinden, inderdaad. Maar, wat doet het ertoe wat ik vind?
Nou ja, ik houd dus niet van getatoeëerde tekst, een naam is ook tekst. Dus daar zal het wel aan liggenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook niet.
Maar dat heb ik ook niet.
Serious businessquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dezelfde die de marine ook gebruikt.
Ik wilde halverwege eigenlijk al gewoon stoppen en ze een mail sturen met mijn oude dealercodes met de melding dat ze daar gewoon kunnen zien hoeveel ik al voor ze verkocht heb.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]! Ze weten door het extreme aanbod van gekkigheid niet meer wat ze moeten vragen.
Natuurlijk niet. Maar 'een filosofische tekst' is wel heel summier aan informatie. Dat kan één zinnetje zijn, dat kan een hele roman zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ah, dat woordje heb ik gemist. Dat is een verschil inderdaadEn nee, het maakt mij niet uit wat mensen er verder van vinden, maar is het vreemd dat ik wel een beetje om een mening vraag?
Waarom heb je dat niet gedaan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde halverwege eigenlijk al gewoon stoppen en ze een mail sturen met mijn oude dealercodes met de melding dat ze daar gewoon kunnen zien hoeveel ik al voor ze verkocht heb.
Ik heb een roos die uit beton groeit met daarin een banner met de naam van mijn peettante.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik houd dus niet van getatoeëerde tekst, een naam is ook tekst. Dus daar zal het wel aan liggen.
Wat heb jij getatoeëerd? Draco dormiens nunquam titillandus?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik houd dus niet van getatoeëerde tekst, een naam is ook tekst. Dus daar zal het wel aan liggen.
Wat heb jij getatoeëerd? Draco dormiens nunquam titillandus?
Oh ja, die laatste wist ik ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een roos die uit beton groeit met daarin een banner met de naam van mijn peettante.
En ik heb 2pac op mijn schouder staan.
Vooral niet als ze slapenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:39 schreef yats het volgende:
[..]Je moet inderdaad geen draken kietelen
Ik zou een foto maken. Weet je hoe zeldzaam draken tegenwoordig zijn? En dan tref je nog een slapende ook.quote:
Carpe diem doet het altijd goedquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar 'een filosofische tekst' is wel heel summier aan informatie. Dat kan één zinnetje zijn, dat kan een hele roman zijn.
Of ze waarderen het juist wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat ze dat niet kunnen waarderen.
Kijk. Dat is dus een voorbeeld van een achterlijke tekst voor een tatoeagequote:
Heeft een vriendin van me ook, is wel mooiquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:42 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een kousenband om mijn been heen hebben als tatoeage.
En mocht het me ooit lukken om slank te worden dan wil ik er meer. Maar ik vind voor de rest alleen plekken mooi die alleen mooi zijn als je geen dikke papzak bent.
ik ken een gozer die had een chinese teken in zijn haar laten scherenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:42 schreef muhahaha het volgende:
Of gewoon chinese tekens. Maakt toch niet uit of daar nu poep of kut staat want niemand kan het lezen.
Maar, als je die nu zet en je valt af, dan is die tattoo niet mooi meer, lijkt me?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:42 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een kousenband om mijn been heen hebben als tatoeage.
En mocht het me ooit lukken om slank te worden dan wil ik er meer. Maar ik vind voor de rest alleen plekken mooi die alleen mooi zijn als je geen dikke papzak bent.
Srs?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een roos die uit beton groeit met daarin een banner met de naam van mijn peettante.
En ik heb 2pac op mijn schouder staan.
Ik wist niet dat ze dat hadden daar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ken een gozer die had een chinese teken in zijn haar laten scheren
bleek er erwtensoep te staan
Chinese, Japanse, Koreaanse, Taiwanese, weet ik het wat, die tekens zijn allemaal stomquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:42 schreef muhahaha het volgende:
Of gewoon chinese tekens. Maakt toch niet uit of daar nu poep of kut staat want niemand kan het lezen.
blijkbaar welquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat hadden daar.
Ik moet de eerste aziaat nog tegenkomen met het nederlands geschrift op zijn lijf.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chinese, Japanse, Koreaanse, Taiwanese, weet ik het wat, die tekens zijn allemaal stom. Vind ik.
Peasoup is niet enkel iets dat in Nederland gegeten wordtquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze dat hadden daar.
whahaha dat zou wel vet zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik moet de eerste aziaat nog tegenkomen met het nederlands geschrift op zijn lijf.
Ja oke maar Azie?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Peasoup is niet enkel iets dat in Nederland gegeten wordt.
Denk dat benen wel een plek zijn waarin het effect minimaal zou zijn. Maar inderdaad, daarom wacht ik ook liever nog wel even.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, als je die nu zet en je valt af, dan is die tattoo niet mooi meer, lijkt me?
is het weer zover proberen ze je weer een poot uit te draaien?quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die "wat wilt u er minimaal voor hebben" mailen
'Een bieder met een IQ van boven de 85' reageer je dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die "wat wilt u er minimaal voor hebben" mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |