Kan jij haar niet aan Kenneth Vermeer koppelen?quote:Op maandag 1 september 2014 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Kan Sansoufi niet een voetbaltopic krijgen?
Ik praat niet meer met Kenneth sinds gisterenquote:Op maandag 1 september 2014 19:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan jij haar niet aan Kenneth Vermeer koppelen?
Vandaar ook deze suggestiequote:Op maandag 1 september 2014 19:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik praat niet meer met Kenneth sinds gisteren
Zal hem even appen jaquote:
Jawel, ik log net in, ga het zo ruimen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:13 schreef Copthorne het volgende:
In KLB zijn 19 van de hoogste 25 topics van PausNicolaas. Fijn dat iemand de moeite neemt om topics te openen, maar overdrijft deze user niet een beetje?
Thanks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel, ik log net in, ga het zo ruimen.
Naar die andere posts kijk ik later en het is geen topicdiarree in dit geval, het is een bepaalde user die het leuk vindt 15-20 topics omhoog te trappenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:43 schreef Copthorne het volgende:
Mij werd recent verweten dat ik "voor elke fucking scheet een debiel topic open":
[..]
[..]
Vervolgens werd ik in een ander topic weggezet als een echte baggeraar:
[..]
[..]
Even een kleine greep uit de OP's van vandaag:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor de goede orde: dit zijn openingsposts. Vaak niet meer dan één zin lang. Het is krom dat mij wordt verweten dat ik teveel rotzooi open door mensen die zelf amper topics openen, terwijl dit het algemene niveau van KLB is.
En dan heb ik het nog niet eens over de onvervalste topicdiarree van PausNicolaas:
[ afbeelding ]
Vandaar. Ik plaatste het vlak na jouw antwoord, vandaar de edit.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Naar die andere posts kijk ik later en het is geen topicdiarree in dit geval, het is een bepaalde user die het leuk vindt 15-20 topics omhoog te trappen
WAT PLAATS JIJ MIJ HIERquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:45 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Vandaar. Ik plaatste het vlak na jouw antwoord, vandaar de edit.
We verwijderen nooit zomaar topics. Als je een topic aanmaakt kan het zijn dat je je niet kunt vinden in de reacties, maar goed, zo werkt dat.quote:Op donderdag 4 september 2014 18:34 schreef itsemientje het volgende:
forum.fok.nl/topic/2146170
Ik had topic aangemaakt maar was vergeten dat op fok zulke klerelijers zitten.![]()
Kan je verwijderen. Thanks.
Eens. Klb is meer en meer een onz2.0 geworden.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Kan er nou serieus eens wat worden gedaan aan alle dagboektopics, de 'Hihi, zie mij eens grappig zijn!' topics, de ' Ik kom aandacht te kort!' topics en verzonnen topics? Het lijkt hier de afgelopen paar maanden wel een speeltuin voor kleuters. Vooral een paar users hebben blijkbaar een soort dagelijkse topicqouta die de moeten halen lijkt het wel.
Dagboektopics zijn leuk, watsmetjou?quote:Op donderdag 4 september 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Kan er nou serieus eens wat worden gedaan aan alle dagboektopics, de 'Hihi, zie mij eens grappig zijn!' topics, de ' Ik kom aandacht te kort!' topics en verzonnen topics? Het lijkt hier de afgelopen paar maanden wel een speeltuin voor kleuters. Vooral een paar users hebben blijkbaar een soort dagelijkse topicqouta die de moeten halen lijkt het wel.
Jawel. Het zal alleen wat sneller gesloten worden als er vers bloed is binnenkort.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
Dit, best wel mee eensquote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eens. Klb is meer en meer een onz2.0 geworden.
Denk persoonlijk dat sluiten niks helpt, maar goed.quote:Op vrijdag 5 september 2014 06:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Het zal alleen wat sneller gesloten worden als er vers bloed is binnenkort.
Het is ook gewoon ONZ 2.0 sinds nachtbagger hier mag.quote:Op vrijdag 5 september 2014 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eens. Klb is meer en meer een onz2.0 geworden.
In dat geval, twee woorden negen letters.quote:Op vrijdag 5 september 2014 06:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jawel. Het zal alleen wat sneller gesloten worden als er vers bloed is binnenkort.
Guus geluk?quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
In dat geval, twee woorden negen letters.
Daar ga ik nog eens over nadenken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
In dat geval, twee woorden negen letters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |