Aanlijnen en als de hond daarmee niet veilig isquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ja mag kiezen; Een snep of een beet. Wat kies je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En onderwijl vindt TS haarzelf de gebeten hond...quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan hebben we nog afbijten, verbijten en ontbijten...
Ik kom juist een beetje in m'n onderbroekje. Wellicht kan TS een keer lekker in m'n piemoltje sneppen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:35 schreef Scorpie het volgende:
Iedere keer dat TS het woordje snep gebruikt moet ik een beetje kots inhouden in mijn mond.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aanlijnen en als de hond daarmee niet veilig isGemiste kans op 'nekschot' in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vast niet, want wij snappen het toch allemaal niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
En onderwijl vindt TS haarzelf de gebeten hond...
Daar snep ik helemaal niks van.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kom juist een beetje in m'n onderbroekje. Wellicht kan TS een lekker in m'n piemoltje sneppen?
O, was dat het nieuwe codewoord?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gemiste kans op 'nekschot' in de spoiler
Dat is er eentje waar ze wellicht geen filter op heeft staan. Best knap, het werd in post 55 al geopperd, en TS heeft het vakkundig genegeerd, en we zitten nu bij post 289quote:
Ik ben al overgestapt van laptop naar telefoon, die kan ik namelijk wel onder de kraan afspoelen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:35 schreef Scorpie het volgende:
Iedere keer dat TS het woordje snep gebruikt moet ik een beetje kots inhouden in mijn mond.
Ja, TS is bijzonder kansloos. Al tijden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:38 schreef Cat22 het volgende:
Wel goed dat ze hier van zich afpraat, want dit kan het begin zijn van een glijdende schaal
We moeten onze snep houden over de muilkorf.quote:
Ja, met de auto.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
We moeten onze snep houden over de anti-snepkorf.
Dan laat ze haar kind de snepper toch uitlaten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:42 schreef Leandra het volgende:
Nee, dat beest komt tussen het solliciteren en FOK!ken gewoon beweging tekort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |