quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik woon in Rotterdam, hier stropen de vrouwen de mouwen op en gaan schepen lossen.
Ik woon in Rotterdam, hier stropen de vrouwen de mouwen op en gaan schepen lossen.
De vrouwen bij mij om de hoek:quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef chefelini het volgende:
Rotterdam lijkt me inderdaad een leuke stad voor vrouwen, er zijn vooral veel leuke Marokkaanse dames daar.
Ik woon ook in Amsterdam en heb er geen problemen mee. Het ligt aan jou.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:50 schreef chefelini het volgende:
Mensen ik heb een vraag, in welke stad wonen jullie en wat is het verschil in vrouwen t.o.v. een andere stad, of hoe zijn de vrouwen in jou stad over het algemeen? Ik woon zelf in Amsterdam en hier zijn de meeste vrouwen of te druk, ongezellig, of hebben ze kapsones. Ik ben heel benieuwd!!
:lol:quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:25 schreef christiman het volgende:
[..]
De vrouwen bij mij om de hoek:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn arrogant. Ik zou een buitenlandse proberen als ik jou was.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Kandijfijn het volgende:
De mooiste vrouwen wonen in Groningen (y)
Heel sexy idd.quote:t Is routduuster. Zelk die noar huus brengen?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn arrogant. Ik zou een buitenlandse proberen als ik jou was.
Waar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
In Teheran zijn ze zo gewillig als wat. Geen kapsones ook.
Nee dat is in jou geval misschien handig, ik ben gewoon echt benieuwd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:17 schreef Solo14 het volgende:
Verkapt waar zijn vrouwen het makkelijkst topic.
Jwzquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik woon ook in Amsterdam en ik vind de meeste vrouwen gezellig en een stuk interessanter en intelligenter dan vrouwen uit dorpen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:50 schreef chefelini het volgende:
Mensen ik heb een vraag, in welke stad wonen jullie en wat is het verschil in vrouwen t.o.v. een andere stad, of hoe zijn de vrouwen in jou stad over het algemeen? Ik woon zelf in Amsterdam en hier zijn de meeste vrouwen of te druk, ongezellig, of hebben ze kapsones. Ik ben heel benieuwd!!
Hoe spreek je dat uit?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:57 schreef JeMoeder het volgende:
Ik woon in Leiden, de vrouwen in Leiden zijn Leids, in tegenstelling tot de vrouwen in Tytsjerksteradiel, die zijn Tytsjerksteradiels.
Ja het was de meest rare gemeentenaam die ik kon opsnorkelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit?![]()
Is in Friesland hè?
Gewoon zoals je het (bijna) schrijftquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is in Friesland hè?
Studentenstad met een vrouwenoverschot. In Groningen hoef je als man geen moeite te doen om met een vrouw naar bed te gaan. Heel anders dan Delft, waar de technische universiteit is, en 80% van de studenten man...quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Kandijfijn het volgende:
De mooiste vrouwen wonen in Groningen (y)
Friese vrouwen zijn erg mooi, maar moeilijk benaderbaar. Daarnaast gaan ze als ze 18 zijn naar de Randstad om te studeren en komen terug als ze 40 zijn en getrouwd...quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is in Friesland hè?
Klopt en hier in Grunn zijn er meer studenten dan stadjers (letterlijk), dus de kans boerin op studente slaat positief uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nooit in Groningen zijn geweest. Stadjers spreken amper plat.
Aberkullie?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:22 schreef Detroit het volgende:
In Amsterdam willen de vrouwen elkaar de loef afsteken als het op "kijk mij eens de hipste zijn". Verder erg vaak getooid met een tas van katoen om de schouders met leuke (hihih) opdruk.
Leuke link.quote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:47 schreef m.w. het volgende:
http://www.nrcnext.nl/blo(...)-een-mannenparadijs/
Dit dus. Hier wonen de makkelijkste vrouwenquote:Op donderdag 14 augustus 2014 07:44 schreef narcmengel het volgende:
Ik woon in Alkmaar. Hier zijn de vrouwen zeer gewillig. Van Alkmaar de Victorie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |