quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik woon in Rotterdam, hier stropen de vrouwen de mouwen op en gaan schepen lossen.
Ik woon in Rotterdam, hier stropen de vrouwen de mouwen op en gaan schepen lossen.
De vrouwen bij mij om de hoek:quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:22 schreef chefelini het volgende:
Rotterdam lijkt me inderdaad een leuke stad voor vrouwen, er zijn vooral veel leuke Marokkaanse dames daar.
Ik woon ook in Amsterdam en heb er geen problemen mee. Het ligt aan jou.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:50 schreef chefelini het volgende:
Mensen ik heb een vraag, in welke stad wonen jullie en wat is het verschil in vrouwen t.o.v. een andere stad, of hoe zijn de vrouwen in jou stad over het algemeen? Ik woon zelf in Amsterdam en hier zijn de meeste vrouwen of te druk, ongezellig, of hebben ze kapsones. Ik ben heel benieuwd!!
:lol:quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:25 schreef christiman het volgende:
[..]
De vrouwen bij mij om de hoek:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn arrogant. Ik zou een buitenlandse proberen als ik jou was.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:11 schreef Kandijfijn het volgende:
De mooiste vrouwen wonen in Groningen (y)
Heel sexy idd.quote:t Is routduuster. Zelk die noar huus brengen?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:31 schreef Fascination het volgende:
Alle Nederlandse vrouwen zijn arrogant. Ik zou een buitenlandse proberen als ik jou was.
Waar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
In Teheran zijn ze zo gewillig als wat. Geen kapsones ook.
Nee dat is in jou geval misschien handig, ik ben gewoon echt benieuwd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:17 schreef Solo14 het volgende:
Verkapt waar zijn vrouwen het makkelijkst topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |