Heb jij dit veroorzaakt, zo ja: hoe?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:29 schreef VrijeEef het volgende:
want mn vriend ligt nu in het ziekenhuis
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:38 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Maar omdat jij met debielen omgaat (soort zoekt soort waarschijnlijk) is heel Schiermonnikoog ineens kut?
ben je wel eens op schiermonnikenoog geweest?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:38 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Maar omdat jij met debielen omgaat (soort zoekt soort waarschijnlijk) is heel Schiermonnikoog ineens kut?
Volgens mij doelt ze op iPhone.quote:
Ah, nu is het verhaal een stuk logischer, TS spreekt de hoofdletters niet goed uit, nogal wiedes dat die kennis (wel iemand van 33) het niet snapt.quote:
nee nog nooit, bestaat namelijk niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:40 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
ben je wel eens op schiermonnikenoog geweest?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:44 schreef Deetch het volgende:
[..]
nee nog nooit, bestaat namelijk niet.
Dat is Schiermonnikoog (zonder "en")quote:
Kort en rood?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
Heb ik nietHeb mn haar net rood geverfd
Nee dat niet. Heb Haar tot mn rug ongeveer. Had het eerst blond, maar mn vriend vind dat ik het met mn zomersproetjes en blauwe ogen eens rood moest proberenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kort en rood?
Schiermonnikoog is leuk, wil er weer eens heen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat is Schiermonnikoog (zonder "en")
haha maak t uitquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat is Schiermonnikoog (zonder "en")
Is het nog steeds autovrij daar? Ik dacht dat dat vroeger zo was. Ben 'r nooit geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kort en rood?
Schiermonnikoog is leuk, wil er weer eens heen.
En daar luister je dan naar zonder tegen te stribbelen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:47 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
Nee dat niet. Heb Haar tot mn rug ongeveer. Had het eerst blond, maar mn vriend vind dat ik het met mn zomersproetjes en blauwe ogen eens rood moest proberen
Ja, alleen voor bewoners niet dacht ik?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Is het nog steeds autovrij daar? Ik dacht dat dat vroeger zo was. Ben 'r nooit geweest.
ja. ik ben al 20 jaar blondquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En daar luister je dan naar zonder tegen te stribbelen?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:47 schreef VrijeEef het volgende:
Had het eerst blond, maar mn vriend vind dat ik het met mn zomersproetjes en blauwe ogen eens rood moest proberen
hij heeft alleen n klaplong hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:15 schreef Tja..1986 het volgende:
Dus jij gaat een dag of 4 lopen feesten terwijl je vriend in het ziekenhuis ligt? Fijne vriendin ben jij.
Eef is helemaal niet vrijquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:47 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
Nee dat niet. Heb Haar tot mn rug ongeveer. Had het eerst blond, maar mn vriend vind dat ik het met mn zomersproetjes en blauwe ogen eens rood moest proberen
In dat geval vind ik VrijeEef een goede user De vijand van mijn vijand is mijn vriend een kutreaguurderquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Godverdomme ik vind je nu al een kutuser met je kuttopics. Van wie ben jij nog weer een kloon
Das best ernstig...quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
hij heeft alleen n klaplong hoor
Waar zie je mij dat doen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:44 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
haten op mensen die plezier hebben
Liefquote:
De een beleefd plezier aan al vastgebonden ondergescheten worden door een vadsige negerin die er vervolgens ijsbolletjes van maakt en degene beveelt het op te eten. de ander beleefd weer plezier aan gepijpt worden door doutzen kroes. Ieder zn ding tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waar zie je mij dat doen?
Plezier en Lowlands zijn 2 begrippen die niet samen gaan.
Blijkbaar is het ernstig genoeg om hem in het ziekenhuis te houden, en jij gaat een beetje feesten. En dan niet een avondje naar een concert ofzo, maar gewoon 4 dagen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:16 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
hij heeft alleen n klaplong hoor
als er wat aan de hand is bellen ze wel ja tochquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:13 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Blijkbaar is het ernstig genoeg om hem in het ziekenhuis te houden, en jij gaat een beetje feesten. En dan niet een avondje naar een concert ofzo, maar gewoon 4 dagen.
Om rottumerplaat hoeft geen hek hoor. Vanaf daar kun je eigenlijk nergens echt makkelijk heen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:49 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
haha maak t uit
VInd jij niet dat rottumerplaat ofzo eigenlijk niet gewoon aan rotterdam moet grenzen. of gewoon alle criminelen van rotterdam met een hek op rottumerplaat zetten
Waaaatquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:28 schreef beverton het volgende:
[..]
In dat geval vind ik VrijeEef een goede user De vijand van mijn vijand is mijn vriend een kutreaguurder
Erg verhelderend, waarvoor mijn dank.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:50 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
De een beleefd plezier aan al vastgebonden ondergescheten worden door een vadsige negerin die er vervolgens ijsbolletjes van maakt en degene beveelt het op te eten. de ander beleefd weer plezier aan gepijpt worden door doutzen kroes. Ieder zn ding toch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |