Heb jij dit veroorzaakt, zo ja: hoe?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:29 schreef VrijeEef het volgende:
want mn vriend ligt nu in het ziekenhuis
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:38 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Maar omdat jij met debielen omgaat (soort zoekt soort waarschijnlijk) is heel Schiermonnikoog ineens kut?
ben je wel eens op schiermonnikenoog geweest?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:38 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Maar omdat jij met debielen omgaat (soort zoekt soort waarschijnlijk) is heel Schiermonnikoog ineens kut?
Volgens mij doelt ze op iPhone.quote:
Ah, nu is het verhaal een stuk logischer, TS spreekt de hoofdletters niet goed uit, nogal wiedes dat die kennis (wel iemand van 33) het niet snapt.quote:
nee nog nooit, bestaat namelijk niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:40 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
ben je wel eens op schiermonnikenoog geweest?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:44 schreef Deetch het volgende:
[..]
nee nog nooit, bestaat namelijk niet.
Dat is Schiermonnikoog (zonder "en")quote:
Kort en rood?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:41 schreef VrijeEef het volgende:
[..]
Heb ik nietHeb mn haar net rood geverfd
Nee dat niet. Heb Haar tot mn rug ongeveer. Had het eerst blond, maar mn vriend vind dat ik het met mn zomersproetjes en blauwe ogen eens rood moest proberenquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kort en rood?
Schiermonnikoog is leuk, wil er weer eens heen.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat is Schiermonnikoog (zonder "en")
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |