Condoomtas?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
condooms zijn geen tassen was mijn eerste reactie.
Maar wacht is een tas voor sperma
Niet als ik 100 word.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
en dan ben je voor altijd een tigger
Jawel dat zei je. Als je gaat cammen dan stuur je nep foto's. En dan zeg je dat je vroeger dik was als baby. En dan zeg je tegen haar ja laat wat zien.quote:
beterrrrrrquote:
Wij hebben een familie die over meerdere landen verspreidt zijn dus we zijn wel gewend om mensen de taal een beetje bij te brengen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:17 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat word echt lastig. nederlands leren..
quote:
Ah, oke ben je ook Italiaans? Ik wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:21 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Wij hebben een familie die over meerdere landen verspreidt zijn dus we zijn wel gewend om mensen de taal een beetje bij te brengen.
Ik zei wat Mortaxx moest zeggen op tinder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jawel dat zei je. Als je gaat cammen dan stuur je nep foto's. En dan zeg je dat je vroeger dik was als baby. En dan zeg je tegen haar ja laat wat zien.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
condooms zijn geen tassen was mijn eerste reactie.
Maar wacht is een tas voor sperma
Nee hoeft niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik zei wat Mortaxx moest zeggen op tinder.
Overigens wil ik je best wel pics van mijzelf dmen.
Neeeeeeeeeeeeee, slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |