Level par is niet slecht daar.quote:
Kijk eens naar de eerste 30, hoeveel spelen in deze ronde onder par?quote:
22quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:58 schreef JCats het volgende:
Kijk eens naar de eerste 30, hoeveel spelen in deze ronde onder par?
Aha, ik ben niet de enige die dat storend vindtquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:16 schreef golfer het volgende:
Ik hoop zo dat Rory wint. Al was het alleen maar voor die idiote Amerikanen die bij elke slag gillen: "get in the hole !"
Nope, hier is het vindt. Die is het onderwerp, zie voorbeeld van eenzelfde constructie: https://onzetaal.nl/taala(...)dit-onzin-vind-vindtquote:
Swaziland staat niet echt bekend om zijn/haar befaamde golfers.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:23 schreef heywoodu het volgende:
Golf is vandaag begonnen op de Jeugd Olympische Spelen, met 2 Nederlanders. Ik snap echter vooral niet hoe iemand het voor elkaar krijgt om in minder dan 18 holes op een score van 56 boven par uit te komen
[jOS] Bizarre ronde en hole-in-one bij olympische rentree golf
Ja ok, dat het geen topgolfland is weet ik, maar dan nog, +56 in minder dan een volledige rondequote:Op dinsdag 19 augustus 2014 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Swaziland staat niet echt bekend om zijn/haar befaamde golfers.
Misschien had dat meisje wel voor het eerst van haar leven een golfclub in haar hand?
Over 2 rondes. (+51 en +42)quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 17:28 schreef PippenScottie het volgende:
De golfer die 93 slagen boven par sloeg:
http://golf.about.com/od/(...)-pga-tour-scores.htm
Als ik met 1 arm en met alleen maar een ijzer-5 de baan overga lukt het mij ongetwijfeld ook best makkelijk om een rondje van +51 te lopen. Denk zelfs dat ik nog hoger kan scoren.quote:
Dat zegt nog niets.quote:Op donderdag 21 augustus 2014 20:38 schreef PippenScottie het volgende:
McIlroys streak van 3 toernooizege op rij krijgt geen gevolg.
Hij opende The Barclays met een ronde van +3, voorlopig 8 slagen achter de koplopers.
Het zou een epische comeback kunnen worden inderdaad.quote:
Donaldson leidt nu met -9quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:15 schreef borisz het volgende:
Golf in Tsjechiė - dag I
Jamie Donaldson -6 de leider.
T13 Sluiter, Huizing -3
T22 Luiten -2
Luiten heeft hier een goede prestatie nodig om zijn kansen op een wildcard te verhogen.
En inmiddels staat McIlroy nog maar drie slagen achter de leiders!quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zou een epische comeback kunnen worden inderdaad.
Maar ik geloof er niet in.
Zie je wel dat je bij dit soort fenomenale spelers je niet op de score van een eerste dag af kunt gaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:44 schreef PippenScottie het volgende:
En inmiddels staat McIlroy nog maar drie slagen achter de leiders!
Na een -6 gisteren nu ook al twee slagen onder par na zes holes.
Nou was +3 ook wel een superslechte ronde.quote:Op zaterdag 23 augustus 2014 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je wel dat je bij dit soort fenomenale spelers je niet op de score van een eerste dag af kunt gaan.
twitter:joostluiten twitterde op dinsdag 02-09-2014 om 23:58:01Didn't make the rydercup this year! I just wasn't good enough this time. Team looks strong. We will come back in 2016 and make it. Go europe reageer retweet
SPT / KLM Open 2014 #1quote:Op donderdag 11 september 2014 20:39 schreef golfer het volgende:
Goed begin vandaag bij het KLM-open op de Kennemer voor titelverdediger Joost.![]()
Staat met -5 aan de leiding van de spelers die hun ronde hebben kunnen voltooien (vanwege een incident, speler geraakt met golfbal op hoofd, waardoor het spel tijdje heeft stilgelegen en het gebrek aan licht heeft niet iedereen z'n ronde compleet kunnen voltooien.)
Oké.quote:
+ Lawrey nu ook op -12twitter:EuropeanTour twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:27:145-way tie for the lead! -12 Colsaerts, Warren, E. Molinari, Havret, Luiten-11 Rock, Pavan, Donaldson, Wall, Lowry http://t.co/Ou2mSBzWL4 reageer retweet
Denk dat die nog wel net binnen de lijnen ligt. Maar wel tussen de struikenquote:Op zondag 21 september 2014 17:52 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme man wat doe je
Out of bounds op de laatste
Zo te zien valt het mee..quote:Op zondag 21 september 2014 17:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denk dat die nog wel net binnen de lijnen ligt. Maar wel tussen de struiken
Maar een prima 3e. Op de green nu en nog 2 slagen voor par (die hij gezien de afstand ook wel nodig heeft).quote:
Flinke afstand tot de hole nog, hij moet er wel dicht bij in de buurt komen met zijn 4e slag.quote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
dus richting play-off of nog parputt waardig?
Het is een par-5 dus nog 2 putts heeft hij. Wel een meter of 30quote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
dus richting play-off of nog parputt waardig?
Ga maar vaker een weekend weg danquote:Op zondag 21 september 2014 18:06 schreef Coelho het volgende:
Laatste tijd alles van hem live gevolgd. Zit nu een weekend ergens anders. Wel iPhone en wifi maar geen stream
lol. Titel binnen?quote:Op zondag 21 september 2014 18:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Ga maar vaker een weekend weg dan
Halve meter ofzo denk ik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |