Bron: FOK!quote:Het is zaak om voor 10 augustus nog even bier, chips en misschien popcorn te scoren bij de lokale supermarkt. In navolging van de zogenoemde 'ISIS-mars' in Den Haag, is er nu een groep Hagenezen (of zijn het Hagenaars?) die een Anti-Isismars gaan houden.
Veel Hagenezen zijn namelijk verbolgen over het feit dat in hun stad rechts-radicale moslimgekkies zoveel ruimte krijgen om hun volkomen bezopen denkbeelden te propageren. De groep wil 10 augustus in de Schilderswijk duidelijk maken dat de 'Sharia-driehoek' nog steeds gewoon Nederlands grondgebied is, waar de Nederlandse wet geldt. En datdiscriminerende en xenofobische regeltjes zoals ze ooit door een schizofrene profeet bedacht zijn, daar geen enkele invloed horen te hebben. Tevens is de groep niet te spreken over de houding van Burgervader van Aertsen, die geen kwaad zag in een demonstratie waarin oproepen werden gedaan tot genocide en de antisemitische uitlatingen niet van de lucht waren.
"Het is tijd dat autochtone Nederlanders hun stem laten horen", aldus iniatiefnemer Patrick Schouten. "Er wordt radicale moslims niets in de weg gelegd om hun haat te kunnen propageren."
Om de oproep lekker breed uit te dragen, heeft Schouten een Facebookpagina aangemaakt met de klinkende naam 'Pro Patria'. Naar verluidt zijn er tot nu toe 200 tot 300 aanmeldingen. Een deel hiervan bestaat uit aanhang van ADO Den Haag, een club waar ook meer dan eens antisemitische spreekkoren ten horen gebracht zijn.
Ah, we halen alleen de discussiepunten erbij die je toevallig even uitkomen. Als je dan vervolgens op de hypocrisie wijst van sommige users met betrekking tot het bestempelen van demonstranten, dan mogen we het daar uiteraard niet over hebben.... (!)quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:31 schreef .Exe het volgende:
[..]
Een demonstratie onder de naam anti ISIS is dat en alleen dat.
Wie er ook meelopen, ze horen met rust te worden gelaten in dit land!
Pro-Palestijnse demonstratie gaat het hier niet over(ander topic)
Moeilijker is het niet.
Ik ken je verder niet, maar ik kan me niet echt indenken dat ik daar wakker van zal liggen...quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:32 schreef .Exe het volgende:
[..]
Bij deze ben je gediskwalificeerd bij mij!
ja joh, islamisering enzo. Dit gaat een van de langstlopende discussies op FOK! worden, uiteraard totdat onze nieuwe Islamitische leiders de vrije internettoegang afschaffen voor ons... en we alleen nog maar kattenvideo's mogen bekijken, en onthoofdingen (hopelijk geen combinatie van de twee btw....)quote:
Gahahahahah.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
ja joh, islamisering enzo. Dit gaat een van de langstlopende discussies op FOK! worden, uiteraard totdat onze nieuwe Islamitische leiders de vrije internettoegang afschaffen voor ons... en we alleen nog maar kattenvideo's mogen bekijken, en onthoofdingen (hopelijk geen combinatie van de twee btw....)
Met de hypocrisie van andere users heb ik niks te maken man.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah, we halen alleen de discussiepunten erbij die je toevallig even uitkomen. Als je dan vervolgens op de hypocrisie wijst van sommige users met betrekking tot het bestempelen van demonstranten, dan mogen we het daar uiteraard niet over hebben.... (!)
Jammer voor je, maar zo werkt het niet.
[..]
Ik ken je verder niet, maar ik kan me niet echt indenken dat ik daar wakker van zal liggen...
Dat krijg je ervan, straks ook hierquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:43 schreef Fett het volgende:
Twitter - https://mobile.twitter.com/Iman84NL/status/498192640303988736
In Denemarken weten ze er wel raad mee
Ik zoek het probleem meer bij het onvermogen tot begrijpend lezen bij veel users, maar volgens mij heb ik niet echt hele gekke dingen gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:42 schreef .Exe het volgende:
[..]
Met de hypocrisie van andere users heb ik niks te maken man.
Het is niet wat mij uitkomt, het is hoe het werkelijk is en jij maakt het TE moeilijk allemaal.
Je gaat met jan en alleman de discussie aan waarin je telkens onnavolgbare, onnozele uitspraken doet.
Ja zo kom je er nooit uit hoor![]()
Dat is dan ook de reden dat je al de hele dag users ergert
Gewoon een geile burkini kopen en dan naar Duindorpquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahahahah.
Nja ik ga morgen denk ik dan maar shoppen voor een burqa als het dan toch die kant op gaat. Zit dichtbij het koffiehuis van vanmiddag waar al die booslims koffie/thee drinken. Waar zij ook hun plannen uitwerken om Nederland over te nemen. Dus ben snel aan de beurt denk ik
Gahaha ben je gek geworden ofzo. Met duindorp heb ik veel meer slechte ervaringen dan de schilderswijk..quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon een geile burkini kopen en dan naar Duindorp
Ja precies. Die Nederlanders zijn gewoon allemaal racisten. Waarom zouden ze daar niet een eigen wijk mogen hebben? Echt niet normaal al die discriminatie en racisme tegen de moslims daar. Gelukkig heeft de politie wel de demonstratie van die kaaskoppen aangepakt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha ben je gek geworden ofzo. Met duindorp heb ik veel meer slechte ervaringen dan de schilderswijk..
Trol ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:49 schreef maaria1990 het volgende:
[..]
Ja precies. Die Nederlanders zijn gewoon allemaal racisten. Waarom zouden ze daar niet een eigen wijk mogen hebben? Echt niet normaal al die discriminatie en racisme tegen de moslims daar. Gelukkig heeft de politie wel de demonstratie van die kaaskoppen aangepakt.
Tenminste iemand die wat van zich laat horen. Het is ook nooit goed hequote:Op maandag 11 augustus 2014 01:49 schreef PLAE@ het volgende:
Jammer dat het met name extreem rechts was, daar willen de meeste mensen zover als mogelijk bij uit de buurt blijven. De middelmaat is helaas ver te zoeken
Gahah nee ik ben geen trolquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook af bij zo'n beetje al jouw posts.
Wees blij dat ze er zijn, van de rest van Nederland hoef je op dit vlak niets te verwachten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:56 schreef PLAE@ het volgende:
De demonstratie is top, maar de types, daar word je niet vrolijk van.
Kan nou echt niet blij zijn met dit soort types ...quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er zijn, van de rest van Nederland hoef je op dit vlak niets te verwachten.
Nou idd, isis types zijn wat dat betreft wel fijner volk he? hihiquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan nou echt niet blij zijn met dit soort types ...
Met die types in de Schilderswijk die isis supporten wel dan?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan nou echt niet blij zijn met dit soort types ...
Ja precies, echt racisme weer. Er is daar niets aan de hand, dus al die ophef en bangmakerij is gewoon om weer haat te zaaien tegen groepen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:00 schreef Haniball het volgende:
Bangmakerij weer, in Schilderswijk ben je als Nederlander gewoon welkom...... Er wonen daar ook Nederlanders, zijn serieus mensen die denken dat die wijk echt een zelfverklaarde staat is geworden? Shit hoe dom kan je zijn.
Nee ook niet !quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:02 schreef Fett het volgende:
[..]
Met die types in de Schilderswijk die isis supporten wel dan?
Grapjurk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:02 schreef Haniball het volgende:
Het viel mij op bij die demonstratie dat het vooral straattuig waren die de tegen demonstratie hielden, dat soort gozers komen dus echt niet de moskee binnen. Laat staan dat ze weten waar ISIS voor staat?
Al zitten er maar 20 tussen die de boel serieus aanhangen dan hebben we al een levensgroot probleem...quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:02 schreef Haniball het volgende:
Het viel mij op bij die demonstratie dat het vooral straattuig waren die de tegen demonstratie hielden, dat soort gozers komen dus echt niet de moskee binnen. Laat staan dat ze weten waar ISIS voor staat?
Ik kom regelmatig in de assunah moskee (salafistische moskee) dus ik weet waar ik over spreek.quote:
...quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:04 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Al zitten er maar 20 tussen die de boel serieus aanhangen dan hebben we al een levensgroot probleem...
Wtf moet je daar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:04 schreef Haniball het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in de assunah moskee (salafistische moskee) dus ik weet waar ik over spreek.
quote:Het aantal moskeeën en islamitische instellingen dat onder invloed staat van salafistische centra, neemt toe. Salafistische predikers roepen meestal niet op tot geweld, maar de AIVD beschouwt de salafistische stroming toch als ongewenst. De boodschap is volgens de dienst onverdraagzaam en werkt integratie tegen.
Zegt iemand die er nooit komt of alleen overdag in zijn auto doorheen rijdtquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:00 schreef Haniball het volgende:
Bangmakerij weer, in Schilderswijk ben je als Nederlander gewoon welkom...... Er wonen daar ook Nederlanders, zijn serieus mensen die denken dat die wijk echt een zelfverklaarde staat is geworden? Shit hoe dom kan je zijn.
je regelmatige bezoek aan 1 van de vele moskeeënquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:04 schreef Haniball het volgende:
[..]
Ik kom regelmatig in de assunah moskee (salafistische moskee) dus ik weet waar ik over spreek.
Oh really?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:04 schreef Haniball het volgende:
[..]
quote:Groep werd uit plaatselijke moskee gezet
De Delftse vriendengroep werd enige tijd voor hun jihadreis uit de plaatselijke moskee gezet wegens radicaal gedachtegoed. De moskee meldde dit bij de politie, die het signaal doorspeelde aan de veiligheidsdienst en de gemeente Delft.
In de melding werd aangegeven dat zich in de moskee een kleine groep rond een viertal twintigers afscheidde van de overige moskeegangers om – buiten de imam om – radicaal gedachtegoed te verspreiden. De Syriëgangers kwamen uit deze groep.
[..]
De jihadisten uit Delft radicaliseerden na een mislukte overval, blijkt uit gesprekken met diverse bronnen rondom de strijders. In december 2010 pleegden drie twintigers uit de Delftse vriendengroep een overval op een supermarkt in Moerkapelle.
Een van de supermarktmedewerkers gooide een gereedschapskist op een van de overvallers, die van de trap viel en zijn nek brak. Hij overleed diezelfde avond. De Delftse groep was ontdaan over de dood van de vriend en zocht de moskee op. Veel jongeren werden hierna zeer religieus en raakten overtuigd van het nut van de jihad.
De politie begeleiding van ambulances gebeurt trouwens ook in andere wijken helaasquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zegt iemand die er nooit komt of alleen overdag in zijn auto doorheen rijdt
Ik ben er bijna dagelijks voor mijn werk en heb daardoor ook contact met het tuig. De driehoek is een gebied waar je niet wil komen als blanke, waar ambulances en brandweer standaard met politiebegeleiding moet komen.
Met een vergelijkbare bevolkingssamenstelling? Goh, big surprise.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De politie begeleiding van ambulances gebeurt trouwens ook in andere wijken helaas
Laakkwartier gebeurd het ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Met een vergelijkbare bevolkingssamenstelling? Goh, big surprise.
We hebben het nu over de Schilderswijk he. Het is sowieso al van de zotten dat hulpdiensten onder begeleiding van politie op bepaalde plekken moeten komen. Maar het antwoord wat je nu geeft slaat ook nergens op.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De politie begeleiding van ambulances gebeurt trouwens ook in andere wijken helaas
Ik kan zo 10 wijken in Den Haag opnoemen waar dat niet gebeurt en die wijken liggen ook allemaal om de Schilderswijk (driehoek) heenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je nog verbaasd kunt zijn over een "Maar zij doen het ook" uit die hoek..quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef Fett het volgende:
[..]
We hebben het nu over de Schilderswijk he. Het is sowieso al van de zotten dat hulpdiensten onder begeleiding van politie op bepaalde plekken moeten komen. Maar het antwoord wat je nu geeft slaat ook nergens op.
Ik geef aan dat het ook in andere wijken gebeurd, Niet meer niet minderquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef Fett het volgende:
[..]
We hebben het nu over de Schilderswijk he. Het is sowieso al van de zotten dat hulpdiensten onder begeleiding van politie op bepaalde plekken moeten komen. Maar het antwoord wat je nu geeft slaat ook nergens op.
Jepsquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:10 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het straatbeeld daar ook kent.
Ik was er een paar maanden terug (overdag). Mijn vriendin moest wat 'islamistische' kleding hebben. Ik mocht als man niet mee naar binnen maar was daar eigenlijk blij mee. Durfde mijn auto eigenlijk niet onbeheerd achter te latenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik ben er bijna dagelijks voor mijn werk en heb daardoor ook contact met het tuig. De driehoek is een gebied waar je niet wil komen als blanke, waar ambulances en brandweer standaard met politiebegeleiding moet komen.
Woon je in den haag ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik was er een paar maanden terug (overdag). Mijn vriendin moest wat 'islamistische' kleding hebben. Ik mocht als man niet mee naar binnen maar was daar eigenlijk blij mee. Durfde mijn auto eigenlijk niet onbeheerd achter te latenwat een drama daar. Maar je hebt er zo'n kebabzaakje/supermarkt op de hoek van waar die stond. Als je dan even gaat zitten en je wat kletst dan is het al heel anders. Maar toch...het stikt van de kanslozen daar. Aan de andere kant, inbrekers slaan ook niet toe bij hun buren toch?
No way, heb er tot vorig jaar 8 jaar gewoond en dat is onzin wat je zegt. Zelfs in de "beruchte" Molenwijk is dat niet zoquote:
Dat je er niet wil wonen lijkt me duidelijk. Dat er een groep straattuig te grote praatjes heeft zal niemand je tegenspreken. Dat je er je 's avonds als buitenstaander ongemakkelijk voelt, zeker. Dat er boven gemiddeld veel trammelant is, uiteraard. Dat ze (en dan bedoel ik niet een clubje neo-fascisten) de boel daar met goed verstand eens moeten leeg vegen, lijkt me ook prima te verdedigen. Maar doe niet alsof dit een soort Favela is ofzo. Die complete waanzin over een no-go Kalifaat is ook wel erg sterk overtrokken. En ja, roomblanke ik komt er ook regelmatig, ik leef nog steeds.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ken zelf mensen die het hebben mee gemaakt . Misschien niet in alle straten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
No way, heb er tot vorig jaar 8 jaar gewoond en dat is onzin wat je zegt. Zelfs in de "beruchte" Molenwijk is dat niet zo
Hoe is het in Tanger ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lees met groot genoegen dat het blanke nazituig hardhandig de wijk uit is verjaagd. Is dat correct?
lolquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:13 schreef maaria1990 het volgende:
Ja en in dorpen in Noord en Oost-Nederland komt het ook continu voor. Die Nederlandse boeren laten hulpdiensten ook nooit toe en gebruiken ook geweld tegen hen. Dus niet meteen weer gaan discrimineren want het komt niet alleen in die wijken in Den Haag voor, alle autochtonen doen het nog veel erger.
Wen er maar aan, over 12 jaar is 25% van de eu moslim.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik was er een paar maanden terug (overdag). Mijn vriendin moest wat 'islamistische' kleding hebben. Ik mocht als man niet mee naar binnen maar was daar eigenlijk blij mee. Durfde mijn auto eigenlijk niet onbeheerd achter te latenwat een drama daar. Maar je hebt er zo'n kebabzaakje/supermarkt op de hoek van waar die stond. Als je dan even gaat zitten en je wat kletst dan is het al heel anders. Maar toch...het stikt van de kanslozen daar. Aan de andere kant, inbrekers slaan ook niet toe bij hun buren toch?
De nazi's moesten rechtsaf ipv rechtdoor en de Berbers kregen tikken met de lange lat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:12 schreef Mutant01 het volgende:
Ik lees met groot genoegen dat het blanke nazituig hardhandig de wijk uit is verjaagd. Is dat correct?
Nou kunnen we maar beter alvast beginnen met de Koran te lezen niet ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Fett het volgende:
[..]
Wen er maar aan, over 12 jaar is 25% van de eu moslim.
Toen de 'Nazi's ' trouwens niet rechtsaf wilde kregen daar ook een paar tikkenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De nazi's moesten rechtsaf ipv rechtdoor en de Berbers kregen tikken met de lange lat.
Ik denk niet dat het synoniem aan moslims is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Fett het volgende:
[..]
Ging jij niet slapen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou kunnen we maar beter alvast beginnen met de Koran te lezen niet ?
Dat haal je niet eens als je Turkije erbij laat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Fett het volgende:
[..]
True! Die lange had er wel erg veel zin in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Toen de 'Nazi's ' trouwens niet rechtsaf wilde kregen daar ook een paar tikken
Ja ik ga zo .quote:
Warm en gezellig. As usual. Wel weer megadruk en overal files.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe is het in Tanger ?![]()
Maar niet eigenlijk niet
Als jij hier was geweest was jij dan ook bij de tegen demo geweest ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Warm en gezellig. As usual. Wel weer megadruk en overal files.
Whut ? Dat de boeren de hulpdiensten niet toelaten ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kom uit een oerhollands dorp en kan je vertellen dat het klopt.
Leuk maar dat maakt het weinig feitelijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kom uit een oerhollands dorp en kan je vertellen dat het klopt.
Zie zijn usericon.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Leuk maar dat maakt het weinig feitelijk
Mijn vriendin (en vrouwelijke collega's) die daar lesgeven op een basisschool hebben regelmatig begeleiding nodig om naar hun auto te komenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat je er niet wil wonen lijkt me duidelijk. Dat er een groep straattuig te grote praatjes heeft zal niemand je tegenspreken. Dat je er je 's avonds als buitenstaander ongemakkelijk voelt, zeker. Dat er boven gemiddeld veel trammelant is, uiteraard. Dat ze (en dan bedoel ik niet een clubje neo-fascisten) de boel daar met goed verstand eens moeten leeg vegen, lijkt me ook prima te verdedigen. Maar doe niet alsof dit een soort Favela is ofzo. Die complete waanzin over een no-go Kalifaat is ook wel erg sterk overtrokken. En ja, roomblanke ik komt er ook regelmatig, ik leef nog steeds.
Nee. Dan was ik waarschijnlijk mijn tuin aan het aanharken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als jij hier was geweest was jij dan ook bij de tegen demo geweest ?
Gahaha idd een veel slimmere activiteitquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Dan was ik waarschijnlijk mijn tuin aan het aanharken.
En zij blijft daar gewoon werken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn vriendin (en vrouwelijke collega's) die daar lesgeven op een basisschool hebben regelmatig begeleiding nodig om naar hun auto te komenbedreigingen en smerige taal en autosloperijtjes voor die blanke hoofddoekloze "boeren" zijn inderdaad uit de lucht gegrepen. De overvallen, steekpartijen bij mijn collega's zijn verzonnen en straatterreur om blanke en instellingen weg te jagen zodat hun eigen "soort" (zoals ze het zelf beamen) daar kan wonen is ook een fabel
nee dat maakt het emperisch. Net als jouw verhaaltje. Die doe ik ook niet meteen af als onzin.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Leuk maar dat maakt het weinig feitelijk
Blijft toch lastig hè? 't Verschil tussen die en dat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
nee dat maakt het emperisch. Net als jouw verhaaltje. Die doe ik ook niet meteen af als onzin.
Ze werkt er 12 jaar nu en dit gebeurt sinds 2/3 jaar steeds vaker. Ondanks alles werkt ze graag met achterstandskinderen ipv blanken opgevoede kinderen waar minder uitdaging in zitquote:
lokaal festival plus dronken boerenjongeren plus geweldsuitbarsting is een festijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Whut ? Dat de boeren de hulpdiensten niet toelaten ?
Maar ja dat is dus geen vaste regel ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
lokaal festival plus dronken boerenjongeren plus geweldsuitbarsting is een festijn.
Het valt me altijd op dat jij altijd bovenmatig veel van dit soort incidenten en ellende in je omgeving hebt. Ik heb tientallen collega's die daar werken en nog veel meer die er regelmatig komen. Met soortgelijk werk. Natuurlijk ook af en toe gedoe en gezeik. Maar niet in dit soort mate.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn vriendin (en vrouwelijke collega's) die daar lesgeven op een basisschool hebben regelmatig begeleiding nodig om naar hun auto te komenbedreigingen en smerige taal en autosloperijtjes voor die blanke hoofddoekloze "boeren" zijn inderdaad uit de lucht gegrepen. De overvallen, steekpartijen bij mijn collega's zijn verzonnen en straatterreur om blanke en instellingen weg te jagen zodat hun eigen "soort" (zoals ze het zelf beamen) daar kan wonen is ook een fabel
Jawel. Continu. Die boerenjongeren willen ook steeds een eigen staat uitroepen, en hun ouders gaan met hooivorken op hulpdiensten af als die het proberen te voorkomen. Elke dag weer. Maar ja dat komt niet in het nieuws, echt racisme weer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar ja dat is dus geen vaste regel ?
Fucking lastig ! gelukkig hebben we er hier in de randstad niet zoveel last vanquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:29 schreef maaria1990 het volgende:
[..]
Jawel. Continu. Die boerenjongeren willen ook steeds een eigen staat uitroepen, en hun ouders gaan met hooivorken op hulpdiensten af als die het proberen te voorkomen. Elke dag weer. Maar ja dat komt niet in het nieuws, echt racisme weer.
Fixed en beantwoord! Al ken ik admiraal_anaal verder niet en kan ik over zijn betrouwbaarheid ook niets zeggen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
(Maar misschien zie ik er gewoon niet uit als een gevaarlijk man gemakkelijk slachtoffer ofzo).
Op basis van 1 persoonlijke belevenis geef jij aan dat het in het oosten in dorpjes regelmatig voor zou komen. Mijn beeld komt van de talloze berichten in de media over dit soort zaken. En dat is zelden tot nooit in schubbekutteveen in Twente, des te vaker in de Randstad waarbij bontkraagjes een rol spelen. Ik begrijp dat jij graag dat beeld recht wil trekken, waarschijnlijk wil je dat bij alles waar je kornuiten er niet zo fraai op staan, begrijpelijk hoor maar ik hou het liever bij de feiten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
nee dat maakt het emperisch. Net als jouw verhaaltje. Die doe ik ook niet meteen af als onzin.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Op basis van 1 persoonlijke belevenis geef jij aan dat het in het oosten in dorpjes regelmatig voor zou komen. Mijn beeld komt van de talloze berichten in de media over dit soort zaken. En dat is zelden tot nooit in schubbekutteveen in Twente, des te vaker in de Randstad waarbij bontkraagjes een rol spelen. Ik begrijp dat jij graag dat beeld recht wil trekken, waarschijnlijk wil je dat bij alles waar je kornuiten er niet zo fraai op staan, begrijpelijk hoor maar ik hou het liever bij de feiten.
Om te beginnen is er een opvoedkundig probleem doordat ouders onvoldoende zijn geïntegreerd. Dat begint een steeds groter probleem te worden. Anders hadden papa en mama wel de rol gepakt zoals die in de Nederlandse maatschappij van je wordt verwacht. Helaas falen met name de ouders met Noord-Afrikaanse roots faliekant. Ik hoor graag van je hoe we dit kunnen verbeteren. Daarmee voorkomen je kansloze figuren die hun heil in ISIS-achtige zaken denken te kunnen vinden.
het heeft mij er niet van weerhouden om een uiterst mooie positie binnen de Nederlandse maatschappij te verwerven. Dus dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Blijft toch lastig hè? 't Verschil tussen die en dat.
Nou prima gefixt. Dat zal het zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Fixed en beantwoord! Al ken ik admiraal_anaal verder niet en kan ik over zijn betrouwbaarheid ook niets zeggen.
Interpunctie en hoofdlettergebruik blijken ook een hele opgave..quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
het heeft mij er niet van weerhouden om een uiterst mooie positie binnen de Nederlandse maatschappij te verwerven. Dus dat maakt niet zoveel uit.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Op basis van 1 persoonlijke belevenis geef jij aan dat het in het oosten in dorpjes regelmatig voor zou komen. Mijn beeld komt van de talloze berichten in de media over dit soort zaken. En dat is zelden tot nooit in schubbekutteveen in Twente, des te vaker in de Randstad waarbij bontkraagjes een rol spelen. Ik begrijp dat jij graag dat beeld recht wil trekken, waarschijnlijk wil je dat bij alles waar je kornuiten er niet zo fraai op staan, begrijpelijk hoor maar ik hou het liever bij de feiten.
Om te beginnen is er een opvoedkundig probleem doordat ouders onvoldoende zijn geïntegreerd. Dat begint een steeds groter probleem te worden. Anders hadden papa en mama wel de rol gepakt zoals die in de Nederlandse maatschappij van ze wordt verwacht. Helaas falen met name de ouders met Noord-Afrikaanse roots faliekant. Ik hoor graag van je hoe we dit in Nederland kunnen verbeteren. Daarmee voorkom je kansloze figuren die hun heil in ISIS-achtige zaken denken te kunnen vinden.
Nee niet in oost Nederland en niet op basis van een ervaring. Zoals gezegd ben ik een dorp geboren en getogen.Verder trek ik geen beeld recht. Ik trek slechts je kop uit het zand. Terminologie als mijn kornuiten mag je verder achterwege laten. Het duidt namelijk op een onvermogen om zaken te nuanceren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:31 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Om te beginnen is er een opvoedkundig probleem doordat ouders onvoldoende zijn geïntegreerd. Dat begint een steeds groter probleem te worden. Anders hadden papa en mama wel de rol gepakt zoals die in de Nederlandse maatschappij van je wordt verwacht. Helaas falen met name de ouders met Noord-Afrikaanse roots faliekant. Ik hoor graag van je hoe we dit in Nederland kunnen verbeteren. Daarmee voorkom je kansloze figuren die hun heil in ISIS-achtige zaken denken te kunnen vinden.
Dat heeft hem er dus schijnbaar ook niet van weerhouden om een mooie positie in de Nederlandse Samenleving te krijgenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Interpunctie en hoofdlettergebruik blijken ook een hele opgave..
iets met telefoon en spraakherkenning. Welkom in 2014. Hoe iemand zichzelf diskwalificeert in een poging een ander weg te zetten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Interpunctie en hoofdlettergebruik blijken ook een hele opgave..
Iets met een duim waar je vast heel hard op kunt zuigen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
iets met telefoon en spraakherkenning. Welkom in 2014.
Ik heb 20 jaar in Drenthe gewoond, daar heb je nog geen hulpdiensten, vandaar dat ik er niet over mee kan pratenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:35 schreef Mutant01 het volgende:
Ik trek slechts je kop uit het zand.
Mooie edit, baalde je ervan dat je toch niet zo stoer overkomt als gehoopt?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
iets met telefoon en spraakherkenning. Welkom in 2014. Hoe iemand zichzelf diskwalificeert in een poging een ander weg te zetten.
Leuk voor je. Dat doet echter niets af aan mijn ervaringen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb 20 jaar in Drenthe gewoond, daar heb je nog geen hulpdiensten, vandaar dat ik er niet over mee kan praten
Heb ik een gevoelige snaar geraakt. Awwkoeshu koeshi.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mooie edit, baalde je ervan dat je toch niet zo stoer overkomt als gehoopt?
Uhh, nee?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb ik een gevoelige snaar geraakt. Awwkoeshu koeshi.
Dames en heren ik presenteer u, één gekrenkte allochtoon!quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
je reageert erop alsof je een brandnetel in je aars geduwd krijgt.
Haha. Dat is ook een manier om met je jaloezie om te gaan. Komt wel goed hoor. Ook voor jou is er een plekkie op deze wereld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dames en heren ik presenteer u, één gekrenkte allochtoon!
GGZ-clienten kunnen zielig en kwetsbaar maar ook zeer aanwezig en overlastgevend zijn en in de schilderswijk hebben ze natuurlijk niet het geld om gezamenlijk zo'n pand/kavel op te kopen voor er een dergelijk initiatief gevestigd wordt..quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:44 schreef Fett het volgende:
http://www.zorgvisie.nl/H(...)ilderswijk-1557642W/
Gezellig daar hoor
Toch maar weer over op de "Ik ben maatschappelijk geslaagd!"-act, ja?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha. Dat is ook een manier om met je jaloezie om te gaan. Komt wel goed hoor. Ook voor jou is er een plekkie op deze wereld.
Als het ook daadwerkelijk een act was. .. For the sake of your own well being mag je blijven geloven dat ik een luie allochtone uitkeringstrekker ben. Geheel conform uw vooroordelen. Ik wil je natuurlijk niet met een hartverzakking opzadelen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toch maar weer over op de "Ik ben maatschappelijk geslaagd!"-act, ja?
Ja en de medewerkers natuurlijk ookquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:47 schreef NotYou het volgende:
[..]
GGZ-clienten kunnen zielig en kwetsbaar maar ook zeer aanwezig en overlastgevend zijn en in de schilderswijk hebben ze natuurlijk niet het geld om gezamenlijk zo'n pand/kavel op te kopen voor er een dergelijk initiatief gevestigd wordt..
Dat geloof ik helemaal niet. Volgens mij heb je wat issues.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als het ook daadwerkelijk een act was. .. For the sake of your own well being mag je blijven geloven dat ik een luie allochtone uitkeringstrekker ben. Geheel conform uw vooroordelen.
Er komen alleen lompe figuren vandaan. Denk aan de oh oh cherso cast. Wat is dat toch met die stad.quote:
Die medewerkers kun je zoiets imo meer aanrekenen dan de 'gekken' die ook maar gewoon zo zijn, daar zelf niet voor gekozen hebben. Eigenlijk moet je natuurlijk zijn bij de beleidsmakers die van mening zijn dat alles maar tussen de mensen/midden in de samenleving moet en kan. (Maar dan natuurlijk niet waar zij zelf wonen.)quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:51 schreef Fett het volgende:
[..]
Ja en de medewerkers natuurlijk ooktot een paar jaar geleden ging het nog goed daar.
je hebt al moeite met geloven datik middels een telefoon post. Laat staan dergelijke voor jouw onbestaanbare zaken als werkende succesvolle marokkanen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat geloof ik helemaal niet. Volgens mij heb je wat issues.
Ik wist niet eens dat je marokkaans was maar dit helpt me wel je kennelijke minderwaardigheidscomplex te plaatsen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
je hebt al moeite met geloven datik middels een telefoon post. Laat staan dergelijke voor jouw onbestaanbare zaken als werkende succesvolle marokkanen.
Natuurlijk wist je dat niet. Dat is ook totally onduidelijk. Behehe. De stalen plaat voor je kop zorgt dat je wel vaker moeite hebt met dingen te begrijpen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je marokkaans was maar dit helpt me wel je kennelijke minderwaardigheidscomplex te plaatsen.
Gekrenkt en boos.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijk wist je dat niet. Dat is ook totally onduidelijk. Behehe. De stalen plaat voor je kop zorgt dat je wel vaker moeite hebt met dingen te begrijpen.
Jezus wat een gezeur. We hebben de schilderswijjk helemaal niet nodig...we maken elkaar onderling wel af.....wacht ff....ff wat chips en biertje pakken....bitch fight!!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Natuurlijk wist je dat niet. Dat is ook totally onduidelijk. Behehe. De stalen plaat voor je kop zorgt dat je wel vaker moeite hebt met dingen te begrijpen.
Ja, dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Toen de 'Nazi's ' trouwens niet rechtsaf wilde kregen daar ook een paar tikken
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op maandag 11-08-2014 om 00:18:31Bij terugkijken beelden van anti-Islam tokkie-demo in #Schilderswijk veel bekende PVV-vrijwilligers te zien. Was te verwachten natuurlijk. reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:33:12RT 2014: Pogroms and demonstrations by extreme-right against muslim-minority in The Hague. "City of Peace and Justice". #Kristallnacht reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:54:15Wat is de volgende stap? Geweld tegen Islamitische winkels? Moskeeën in brand? Pogroms tegen Moslims? Geen plaats voor Islamhaat! #propatria reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:49:38Gelukkig niet meer dan zo'n 50 tokkies bij de anti-Islam demonstratie van Pro-Patria in de Schilderswijk. reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:33:44Blijkt dat er (helaas) een eigen ordedienst in o.a. de Schilderswijk nodig is om onze mensen te beschermen tegen extreem-rechts. Jammer. reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 14:36:15Extreem-rechts heeft het over een "anti-ISIS demonstratie" maar het is natuurlijk gerwoon een anti-Islam demonstratie http://t.co/lC9jJUWGRK reageer retweet
Wat een kuttwitteraar zegquote:Op maandag 11 augustus 2014 04:18 schreef Charismatisch het volgende:
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op maandag 11-08-2014 om 00:18:31Bij terugkijken beelden van anti-Islam tokkie-demo in #Schilderswijk veel bekende PVV-vrijwilligers te zien. Was te verwachten natuurlijk. reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 18:33:12RT 2014: Pogroms and demonstrations by extreme-right against muslim-minority in The Hague. "City of Peace and Justice". #Kristallnacht reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:54:15Wat is de volgende stap? Geweld tegen Islamitische winkels? Moskeeën in brand? Pogroms tegen Moslims? Geen plaats voor Islamhaat! #propatria reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:49:38Gelukkig niet meer dan zo'n 50 tokkies bij de anti-Islam demonstratie van Pro-Patria in de Schilderswijk. reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 17:33:44Blijkt dat er (helaas) een eigen ordedienst in o.a. de Schilderswijk nodig is om onze mensen te beschermen tegen extreem-rechts. Jammer. reageer retweet
twitter:ArnoudvDoorn twitterde op zondag 10-08-2014 om 14:36:15Extreem-rechts heeft het over een "anti-ISIS demonstratie" maar het is natuurlijk gerwoon een anti-Islam demonstratie http://t.co/lC9jJUWGRK reageer retweet
Dat beweerden ze 22 jaar geleden in Sebrenica ook. Het is wel wat anders gegaan...quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:15 schreef Fett het volgende:
[..]
twitter:AchmedAkkabi twitterde op zondag 10-08-2014 om 23:17:17Extreem-rechts demonstranten deden waar ze goed in zijn. Extreem naar rechts gaan. #propatria http://t.co/wwYrfkWCcf reageer retweet
Want geweld is ook altijd de oplossing.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:55 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ja, dat was echt fantastisch.
Vaker wel dan niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 05:05 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Want geweld is ook altijd de oplossing.
Dat is de PVV'er die zich bij al Qaida heeft aangesloten, compleet gestoord dus.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 06:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is de PVV'er die zich bij al Qaida heeft aangesloten, compleet gestoord dus.
Andermans (westerse) moraliteit + manipulatie + leugens gebruiken om macht (/ruimte voor islam) te verwerven is niets nieuws. Dit soort idioten of trolls helpen hopelijk steeds meer mensen dat in te zien.quote:
Hij heeft wel gelijk toch? Het was een anti-islam demo en niet zozeer een anti-ISIS demo.quote:
Alleen trekt hij de vergelijking tussen moslims nu en joden in de tweede wereldoorlog met zijn #Kristallnacht. Beetje rare vergelijking, vooral gezien het 'Dood aan de Joden, dood aan Israël!' vorige week bij die pro-gaza demo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 07:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk toch? Het was een anti-islam demo en niet zozeer een anti-ISIS demo.
Castmaatje van deze kerel:quote:Op maandag 11 augustus 2014 05:01 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AchmedAkkabi twitterde op zondag 10-08-2014 om 23:17:17Extreem-rechts demonstranten deden waar ze goed in zijn. Extreem naar rechts gaan. #propatria http://t.co/wwYrfkWCcf reageer retweet
Die van Doorn is eng en geestelijk ziek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Alleen trekt hij de vergelijking tussen moslims nu en joden in de tweede wereldoorlog met zijn #Kristallnacht. Beetje rare vergelijking, vooral gezien het 'Dood aan de Joden, dood aan Israël!' vorige week bij die pro-gaza demo.
Dan was de pro-Palestina demonstratie ook een anti-Joden demonstratie.quote:Op maandag 11 augustus 2014 07:50 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk toch? Het was een anti-islam demo en niet zozeer een anti-ISIS demo.
Anti-Israel kan je het sowieso wel noemen lijkt me.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:59 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Dan was de pro-Palestina demonstratie ook een anti-Joden demonstratie.
Hij heeft in deze anders wel gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:49 schreef JayDeeNow het volgende:
[..]
Die van Doorn is eng en geestelijk ziek.
Iedere vorm van aandacht voor deze idioot is teveel, altijd.
Obvious troll is obvious.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft in deze anders wel gelijk.
Maar die tegenbetogers waren net zo sad natuurlijk, "allah is the best van Nederland" ahahhahahah....
Als die dat zou zingen waar ISIS bij is dat zat zijn hoofd allang vast op een paal.
Of andersom zoals jij doet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sowieso is het grappig om te zien dat bepaalde mensen er alles aan doen om deze demo te verdedigen en tegelijk de pro Palestijnse demo met de grond gelijk te maken.
Dat wij het nog eens gedeeltelijk eens zouden zijn over iets.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:15 schreef Mutant01 het volgende:
Lekker de nazi uithangen in een wijk met etnische minderheden. Best idea ever. Doe dat in venlo het kalifaat ofzo. De stad van de gbl.
Hypocrieter kan niet idd hahaquote:Op maandag 11 augustus 2014 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Sowieso is het grappig om te zien dat bepaalde mensen er alles aan doen om deze demo te verdedigen en tegelijk de pro Palestijnse demo met de grond gelijk te maken.
ik heb niets met isis. Daar gaat dit topic echter niet over. Sterker nog. Er is een apart topic voor aangemaakt. Hier gaat het over blank nazituig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat wij het nog eens gedeeltelijk eens zouden zijn over iets.![]()
http://www.regio15.nl/act(...)ratie-op-de-hoefkade
http://www.regio15.nl/images/video/20140724-Hoefkade.mp4
Dit is het enige (recente) voorval daar dat voldoet aan je omschrijving..quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
ik heb niets met isis. Daar gaat dit topic echter niet over. Sterker nog. Er is een apart topic voor aangemaakt. Hier gaat het over blank nazituig.
Klopt. Dankzij de politie heeft het blanke nazituig geen kans gehad om de wijk in te komen. Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:30 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit is het enige voorval daar dat voldoet aan je omschrijving..
Keep trolling. Alhoewel.. gekrenkte allochtoon dus probably serieus.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Dankzij de politie heeft het blanke nazituig geen kans gehad om de wijk in te komen. Daar heb je gelijk in.
Iedereen met een afwijkende mening is een troll. Als dat niet helpt roepen we dat het een gekrenkte allochtoon is. De laatste strohalm van stervend domrechts. Wat treurig om te aanschouwen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Keep trolling. Alhoewel.. gekrenkte allochtoon dus probably serieus.
Nee hoor maar iemand met een niet serieus te nemen mening en een trollface usericon is in alle waarschijnlijkheid inderdaad een troll. Of zoals in jouw geval een beetje dom en erg gekrenkt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Iedereen met een afwijkende mening is een troll. Als dat niet helpt roepen we dat het een gekrenkte allochtoon is. De laatste strohalm van stervend domrechts. Wat treurig om te aanschouwen.
Ik zie je hier links en rechts mensen voor troll uitmaken. Ongeacht hun usericon. De rechtvaardiging die jij zoekt om iemand voor troll uit te maken ligt ergen anders. Omgaan met een andere mening is duidelijk niet je sterkste kant. Let wel, welk label je ook aan een mening hangt het doet niets af aan de inhoud ervan. Dat is iets wat we hebben geleerd uit de periode van Fortuyn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee hoor maar iemand met een niet serieus te nemen mening en een trollface usericon is in alle waarschijnlijkheid inderdaad een troll. Of zoals in jouw geval een beetje dom en erg gekrenkt.
Jij zet anders mensen met een afwijkende mening weg als dat ze hele bevolkingsgroepen haten. Jij bent wel de laatste die mag janken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie je hier links en rechts mensen voor troll uitmaken. Ongeacht hun usericon. De rechtvaardiging die jij zoekt om iemand voor troll uit te maken ligt ergen anders. Omgaan met een andere mening is duidelijk niet je sterkste kant. Let wel, welk label je ook aan een mening hangt het doet niets af aan de inhoud ervan. Dat is iets wat we hebben geleerd uit de periode van Fortuyn.
De enige andere keer in dit topic zal ik dan wel even voor je onderbouwen:quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie je hier links en rechts mensen voor troll uitmaken. Ongeacht hun usericon. De rechtvaardiging die jij zoekt om iemand voor troll uit te maken ligt ergen anders. Omgaan met een andere mening is duidelijk niet je sterkste kant. Let wel, welk label je ook aan een mening hangt het doet niets af aan de inhoud ervan. Dat is iets wat we hebben geleerd uit de periode van Fortuyn.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:18 schreef Charismatisch het volgende:
quote:
Het betrof geen demonstratie tegen de moslimminderheid in Nederland maar een demonstratie tegen IS(IS). Het enige geweld dat daarbij heeft plaatsgevonden ging (in vorm van geworpen straatstenen) uit van de islamitische tegenbetogers naar politie en pers:quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft in deze anders wel gelijk.
Maar die tegenbetogers waren net zo sad natuurlijk, "allah is the best van Nederland" ahahhahahah....
Als die dat zou zingen waar ISIS bij is dat zat zijn hoofd allang vast op een paal.
Welnu als uit hun bewoordingen blijkt dat ze hele bevolkingsgroepen haten dan is dat niets anders dan een valide constatering. Overigens jank ik nergens over. Als iemand een harde plasser krijgt van het roepen van troll of gekrenkte allochtoon dan moet diegene zijn olijke gang gaan. Neemt niet weg dat ik daar kanttekeningen bij mag zetten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:50 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij zet anders mensen met een afwijkende mening weg als dat ze hele bevolkingsgroepen haten. Jij bent wel de laatste die mag janken.
Wat je alleen vergeet te vermelden is dat alleen autochtonen voor de demonstratie werden uitgenodigd en de demonstratie werd georganiseerd door de leider van een extreem rechtse groepering. Iets met een dubbele agenda.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
De enige andere keer in dit topic zal ik dan wel even voor je onderbouwen:
[..]
[..]
[..]
Het betrof geen demonstratie tegen de moslimminderheid in Nederland maar een demonstratie tegen IS(IS). Het enige geweld dat daarbij heeft plaatsgevonden ging (in vorm van geworpen straatstenen) uit van de islamitische tegenbetogers naar politie en pers:
http://www.dumpert.nl/embed/6612403/4ae7149b/
Het lijkt mij heel sterk dat iemand oprecht van mening is dat van Doorn in dezen gelijk heeft.
Wie is die Arnoud van Doorn nou weer?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het betrof geen demonstratie tegen de moslimminderheid in Nederland maar een demonstratie tegen IS(IS). Het enige geweld dat daarbij heeft plaatsgevonden ging (in vorm van geworpen straatstenen) uit van de islamitische tegenbetogers naar politie en pers:
Het lijkt mij heel sterk dat iemand oprecht van mening is dat van Doorn in dezen gelijk heeft.
Tot enige tijd geleden een PVV-raadslid, geloof ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wie is die Arnoud van Doorn nou weer?Wat een idioot
Nog belachelijker danquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Tot enige tijd geleden een PVV-raadslid, geloof ik.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:05 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nog belachelijker danZat zelf bij de PVV en zit nu belachelijke opmerkingen te maken
Alsof je plots een totaal andere mening gaat hebben daarover.
Wat niet wegneemt dat extreem-rechtse idioten weg moeten blijven van demonstraties, heeft niemand een boodschap aan. Maar eventjes vergelijken met progroms, wauw dan is dat woord toch ook aan hevige inflatie onderhevig
Wat hebben ze die man gegeven?quote:
Denk jij dat de meerderheid van de mensen die in die demonstratie meeliepen, dat onderscheid (kunnen) maken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Het betrof geen demonstratie tegen de moslimminderheid in Nederland maar een demonstratie tegen IS(IS).
Zit die arm van die gast links achter, nu voor de borst van die man links voor? Wat is daar de betekenis van?quote:
Lijkt op een kunstarm?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zit die arm van die gast links achter, nu voor de borst van die man links voor? Wat is daar de betekenis van?
Van die man voor? Dan zou deze toch met roze stof bedekt zijn, zoals zijn overhemd? Die gast achter hem heeft volgens mij wel blauwe mouwen.quote:
Hmmm ja nu je het zegt. Ik vind die had er wel vreemd uitzien. Nah rare fotoquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Van die man voor? Dan zou deze toch met roze stof bedekt zijn, zoals zijn overhemd? Die gast achter hem heeft volgens mij wel blauwe mouwen.
Zou het een gemanipuleerde foto zijn? (photoshop)quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm ja nu je het zegt. Ik vind die had er wel vreemd uitzien. Nah rare foto
Geen idee. Waarom zou het een photoshop kunnen zijn ? Ik heb trouwens gemist wie er nou op die foto te zien zijn ...quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:24 schreef Ludd het volgende:
[..]
Zou het een gemanipuleerde foto zijn? (photoshop)
Die man die eerst bij de PVV zat zich tot de islam bekeerd heeft, en wat Arabieren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee. Waarom zou het een photoshop kunnen zijn ? Ik heb trouwens gemist wie er nou op die foto te zien zijn ...
Aaah en dat is dezelfde man die ook die tweets heeft geplaatst, die weer hier zijn geplaatst ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:26 schreef Ludd het volgende:
[..]
Die man die eerst bij de PVV zat zich tot de islam bekeerd heeft, en wat Arabieren.
Die ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aaah en dat is dezelfde man die ook die tweets heeft geplaatst, die weer hier zijn geplaatst ?
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in... Ik snap dat je van extreme ideeën af kunt stappen maar van extreem rechts naar plots bekeren tot waar je daarvoor een hekel had, lijkt me zeer onwaarschijnlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja ik vind die mensen die eerst bij de pvv zaten en dan ineens overtuigd moslim zijn altijd een beetje vreemd
Ja dat heb ik dus ook een beetje ..quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in... Ik snap dat je van extreme ideeën af kunt stappen maar van extreem rechts naar plots bekeren tot waar je daarvoor een hekel had, lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Onbekend maakt onbemind. Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik geloof er eerlijk gezegd niet in... Ik snap dat je van extreme ideeën af kunt stappen maar van extreem rechts naar plots bekeren tot waar je daarvoor een hekel had, lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Ja, dat snap ik. Maar zo'n ommezwaai lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk, dat is alles. Ik had zelf vroeger ook meer vooroordelen dan nu, maar ik ga me niet plots bekeren tot de islam. En dan heb ik nooit extreem rechts gedachtegoed gehad, dus ik vind het best opmerkelijk...quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind. Ik vind het niet zo vreemd eigenlijk.
In een interview op tv heeft hij een stevige tip van de sluier opgelicht. Hij was kerkbezoekend katholiek en hij geloofde dus al in God. Hij vond de katholieke kerk alleen te stil, te leeg. Hij wilde leven in de brouwerij. Op gegeven moment heeft hij zich aangesloten bij de PVV. Naar eigen zeggen zonder zich ooit in de islam verdiept te hebben. Waarschijnlijk dus omdat hij graag bij een groeiende, controversiële club wilde horen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook een beetje ..
Gahaha !quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
In een interview op tv heeft hij een stevige tip van de sluier opgelicht. Hij was kerkbezoekend katholiek en hij geloofde dus al in God. Hij vond de katholieke kerk alleen te stil, te leeg. Hij wilde leven in de brouwerij. Op gegeven moment heeft hij zich aangesloten bij de PVV. Naar eigen zeggen zonder zich ooit in de islam verdiept te hebben. Waarschijnlijk dus omdat hij graag bij een groeiende, controversiële club wilde horen.
Uiteindelijk kwam hij in aanraking met de islam en die bood alles: leven in de brouwerij, religieuze invulling, volle moskeeën en je trekt er nog aandacht mee ook.
Al met al is het eigenlijk heel logisch.
En hij wil graag ergens bij horen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahaha !
Nja iemand dus die graag een doel in zn leven zoekt. En lekker beïnvloedbaar.
Misschien dat die dit uiteindelijk ook niks vindt en straks nog bij een moterclub gaatquote:Op maandag 11 augustus 2014 11:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En hij wil graag ergens bij horen.
Anderen kopen een motor als ze halverwege de veertig zijn; Van Doorn werd moslim.
Mwoah, niet meer of minder serieus dan anderen die over geloofszaken praten. Deze man heeft in ieder geval nog zelf voor zijn religie gekozen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien dat die dit uiteindelijk ook niks vindt en straks nog bij een moterclub gaat![]()
Maar niet serieus te nemen dus die man.
Tsja, ze zullen wel zoiets hebben van we hebben hier al genoeg bruin nazituig, dus laten we bonte en de witte was maar eens gescheiden houden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt. Dankzij de politie heeft het blanke nazituig geen kans gehad om de wijk in te komen. Daar heb je gelijk in.
Ja omdat zijn eerste keus hem niet beviel... Waar sta je dan voor ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:58 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah, niet meer of minder serieus dan anderen die over geloofszaken praten. Deze man heeft in ieder geval nog zelf voor zijn religie gekozen.
Dan is hij dus iemand die bereid is zijn ongelijk toe te geven, zijn mening bij te stellen. Ik vind dat eerlijk gezegd positiever dan halsstarrig vasthouden aan wat je in je opvoeding is bijgebracht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja omdat zijn eerste keus hem niet beviel... Waar sta je dan voor ?
Nah het zal mij niks verbazen als hij dit ook niks vindt uiteindelijk en weer zijn mening gaat 'bijstellen'quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan is hij dus iemand die bereid is zijn ongelijk toe te geven, zijn mening bij te stellen. Ik vind dat eerlijk gezegd positiever dan halsstarrig vasthouden aan wat je in je opvoeding is bijgebracht.
Zeker. Die kans is groot en hij heeft de schijn tegen, maar op voorhand stellen dat zijn opvattingen gebakken lucht zijn in tegenstelling tot de opvattingen van andere gelovigen vind ik een beetje te kort door de bocht, terwijl Van Doorn als pluspuntje heeft dat hij niet bang was om een dergelijke ommezwaai te maken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah het zal mij niks verbazen als hij dit ook niks vindt uiteindelijk en weer zijn mening gaat 'bijstellen'
Hij gaat wel een beetje de foute kant op met z'n tweets.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:05 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeker. Die kans is groot en hij heeft de schijn tegen, maar op voorhand stellen dat zijn opvattingen gebakken lucht zijn in tegenstelling tot de opvattingen van andere gelovigen vind ik een beetje te kort door de bocht, terwijl Van Doorn als pluspuntje heeft dat hij niet bang was om een dergelijke ommezwaai te maken.
Ik denk dat hij graag aandacht trekt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:07 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hij gaat wel een beetje de foute kant op met z'n tweets.
Tsja, het ging in eerste instantie over een anti isis demo, die eigenlijk niet helemaal geslaagd is volgens mij, en vervolgens wat stenengooiende gasten aan de andere kant, maar was dat nou echt 7 delen waard? Of is dit topic gewoon vreselijk gezellig geworden en heb ik dat allemaal gemist?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hehe ja ben de discussie ook een beetje kwijt nu
Op het moment van de demo was het hier erg gezelligquote:Op maandag 11 augustus 2014 12:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, het ging in eerste instantie over een anti isis demo, die eigenlijk niet helemaal geslaagd is volgens mij, en vervolgens wat stenengooiende gasten aan de andere kant, maar was dat nou echt 7 delen waard? Of is dit topic gewoon vreselijk gezellig geworden en heb ik dat allemaal gemist?
Je bent een leugenaar als je zegt dat het alleen een anti-isis demonstratie was. Het was een anti islam demonstratie. De prinsenvlaggen en de vlaggen van vlaams belang e.d. zouden je al een hint moeten geven. De organisator ook, het feit dat er daar grotendeels bekende pvv-ers(vrijwilligers_ en extreem rechtsen liepen ook al. Ook het wij blijven hier(waarvan het duidelijk is dat dat de term is die juist gebruikt wordt door moslims) en de rest zouden je wat hints moeten geven die samen zorgen voor erg veel duidelijkheid.quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Arnoud is een dwaas die alleen in extremen kan denken, van overtuigt pvv-er naar heiliger dan de paus moslim.quote:Op maandag 11 augustus 2014 11:02 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wie is die Arnoud van Doorn nou weer?Wat een idioot
Nah....het gebruikelijke welles/nietes geleuter wat er standaard gepost wordt als het over de islam gaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, het ging in eerste instantie over een anti isis demo, die eigenlijk niet helemaal geslaagd is volgens mij, en vervolgens wat stenengooiende gasten aan de andere kant, maar was dat nou echt 7 delen waard? Of is dit topic gewoon vreselijk gezellig geworden en heb ik dat allemaal gemist?
Ben er niet mee bekend maar wat is er precies mis met een prinsenvlag? Dat is toch gewoon de Nederlandse vlag met oranje ipv rood?quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent een leugenaar als je zegt dat het alleen een anti-isis demonstratie was. Het was een anti islam demonstratie. De prinsenvlaggen en de vlaggen van vlaams belang e.d. zouden je al een hint moeten geven. De organisator ook, het feit dat er daar grotendeels bekende pvv-ers(vrijwilligers_ en extreem rechtsen liepen ook al. Ook het wij blijven hier(waarvan het duidelijk is dat dat de term is die juist gebruikt wordt door moslims) en de rest zouden je wat hints moeten geven die samen zorgen voor erg veel duidelijkheid.
En over dit soort demonstratie's denk ik hetzelfde als over pro isis demonstratie's, oprotten ermee!
Je brengt het alsof het een misdaad is betrokken te zijn (geweest) bij de pvv.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Je bent een leugenaar als je zegt dat het alleen een anti-isis demonstratie was. Het was een anti islam demonstratie. De prinsenvlaggen en de vlaggen van vlaams belang e.d. zouden je al een hint moeten geven. De organisator ook, het feit dat er daar grotendeels bekende pvv-ers(vrijwilligers_ en extreem rechtsen liepen ook al. Ook het wij blijven hier(waarvan het duidelijk is dat dat de term is die juist gebruikt wordt door moslims) en de rest zouden je wat hints moeten geven die samen zorgen voor erg veel duidelijkheid.
Exact hetzelfde?quote:En over dit soort demonstratie's denk ik hetzelfde als over pro isis demonstratie's, oprotten ermee!
Volgens mij is je laatste link over de demo van gister ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het een misdaad is betrokken te zijn (geweest) bij de pvv.
[..]
Exact hetzelfde?
En dan bevat dit slechts korte fragmenten uit de gruwelijke videos die deze groepering zelf uitbrengt.
Hierboven de demonstratie in kwestie die overigens pro-gaza was maar georganiseerd door IS(IS)-sympathisanten. Bekijk de video eens, beluister aandachtig waar hier om geroepen wordt en wat men riep bij de demonstratie waar jij zoveel moeite mee hebt:
De prinsenvlag is een door de nazi's gekaapte vlag, sinds de 2de wereldoorlog wordt hij alleen nog maar door nazi lovers en kaalkopjes gevoerd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 12:57 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ben er niet mee bekend maar wat is er precies mis met een prinsenvlag? Dat is toch gewoon de Nederlandse vlag met oranje ipv rood?
Klopt. Als je de zin erboven en dan met name de laatste acht woorden leest begrijp je wellicht waarom.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij is je laatste link over de demo van gister ?
Goh ja, de Vlaamse Leeuw was hier ook gekaapt door de Duitsers (Flamenpolitik) maar die hebben ze gewoon 'gezuiverd' & is momenteel zelfs het logo van de Vlaamse overheidquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:04 schreef erodome het volgende:
[..]
De prinsenvlag is een door de nazi's gekaapte vlag, sinds de 2de wereldoorlog wordt hij alleen nog maar door nazi lovers en kaalkopjes gevoerd.
Ik zeg het alsof pvv-vrijwilliger wel gelijk staan aan de islam niet moeten aangezien dat zo'n beetje het grootste punt is van de hele pvv. Ik neem aan dat de kaalkopjes geen verdere uitleg nodig hebben voor je?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je brengt het alsof het een misdaad is betrokken te zijn (geweest) bij de pvv.![]()
Ja, hetzelfde, heb het trouwens over hier, kan ook wel een amerikaanse pro israel demonstratie aanhalen met pamela geller die spreekt, is ook niet zo fris te noemen.quote:Exact hetzelfde?
En dan bevat dit slechts korte fragmenten uit de gruwelijke videos die deze groepering zelf uitbrengt.
Hierboven de demonstratie in kwestie die overigens pro-gaza was maar georganiseerd door IS(IS)-sympathisanten. Bekijk de video eens, beluister aandachtig waar hier om geroepen wordt en wat men riep bij de demonstratie waar jij zoveel moeite mee hebt:
Zou er geen bezwaar tegen hebben als die vlag gezuiverd wordt, als dat zo zou zijn zou ik het voeren van die vlag ook niet zo inschatten.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Goh ja, de Vlaamse Leeuw was hier ook gekaapt door de Duitsers (Flamenpolitik) maar die hebben ze gewoon 'gezuiverd' & is momenteel zelfs het logo van de Vlaamse overheid
Maar als dat in Nederland zo is... toch altijd jammer.
Juist ja, extreem-rechts en de PVV zijn uit op bloedvergieten zoals in het kalifaat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg het alsof pvv-vrijwilliger wel gelijk staan aan de islam niet moeten aangezien dat zo'n beetje het grootste punt is van de hele pvv.
[..]
Ja, hetzelfde, heb het trouwens over hier, kan ook wel een amerikaanse pro israel demonstratie aanhalen met pamela geller die spreekt, is ook niet zo fris te noemen.
Beide partijen, de isis fans hier en de anti moslims hier zijn dwazen, beide willen ze hele groepen uit de maatschappij hebben. Ze lijken veel meer op elkaar dan ze ooit zouden willen toegeven.
Ik denk dat je PVV toch moet scheiden van extreemrechts/neonazi's.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist ja, extreem-rechts en de PVV zijn uit op bloedvergieten zoals in het kalifaat.
Iemand zoals jij gunnen ze letterlijk het licht in de ogen niet.quote:Women stoned to death in Syria for adultery
BEIRUT (AP) — A cleric read the verdict before the truck came and dumped a large pile of stones near the municipal garden. Jihadi fighters then brought in the woman, clad head to toe in black, and put her in a small hole in the ground. When residents gathered, the fighters told them to carry out the sentence: Stoning to death for the alleged adulteress.
None in the crowd stepped forward, said a witness to the event in a northern Syrian city. So the jihadi fighters, mostly foreign extremists, did it themselves, pelting Faddah Ahmad with stones until her body was dragged away.
"Even when she was hit with stones she did not scream or move," said an opposition activist who said he witnessed the stoning near the football stadium and the Bajaa garden in the city of Raqqa, the main Syrian stronghold of the Islamic State group.
The July 18 stoning was the second in a span of 24 hours. A day earlier, 26-year-old Shamseh Abdullah was killed in a similar way in the nearby town of Tabqa by Islamic State fighters. Both were accused of having sex outside marriage.
The killings were the first of their kind in rebel-held northern Syria, where jihadis from the Islamic State group have seized large swaths of territory, terrorizing residents with their strict interpretation of Islamic law, including beheadings and cutting off the hands of thieves. The jihadis recently tied a 14-year-old boy to a cross-like structure and left him for several hours in the scorching summer sun before bringing him down -- punishment for not fasting during the Muslim holy month of Ramadan.
The group has also brutalized Shiite Muslims and others whom it views as apostates. In neighboring Iraq, Islamic State militants have driven members of the Yazidi religious minority out of a string of towns and villages. Thousands of the fleeing Yazidis have been stranded on a mountaintop for days, a humanitarian crisis that prompted the U.S. to airlift aid to them this week.
On Friday, Kamil Amin, the spokesman for Iraq's Human Rights Ministry, said hundreds of Yazidi women under the age of 35 are being held by the Islamic State group in schools in Iraq's second largest city Mosul, which the militants captured in June.
The stonings in Syria last month were not widely publicized at the time, but in the following days three photographs appeared online which appeared to document the grisly spectacle and were consistent with other AP reporting.
The pictures posted on a newly-created Twitter account showed dozens of people gathered in a square, a cleric reading a verdict through a loudspeaker and several bearded men with automatic rifles either carrying or collecting stones.
"A married woman being stoned in the presence of some believers," read the caption of the photographs on the Twitter account, which has since been suspended.
Abu Ibrahim Raqqawi, the activist who witnessed Ahmad's stoning, said locals where angry to see foreign fighters impose their will on the community.
"People were shocked and couldn't understand what was going on. Many were disturbed by the idea that Saudis and Tunisians were issuing (such) orders," he said in an interview via Skype. Ahmad, he said, appeared unconscious, and he had overheard that she was earlier taken to a hospital where she was given anesthesia.
The stoning took place after dark, he said, at about 11 p.m. He could not see blood on the body because of the black clothes she was wearing. Ahmad did not scream or shake, and died silently. "They then took the dead body in one of their cars and left," he said.
The two cases were first reported by the Britain-based Syrian Observatory for Human Rights, which collects information through a network of activists around the country. Bassam Al-Ahmad, a spokesman for the Violations Documentation Center, a Syrian group that tracks human rights violations, also confirmed the stoning.
An activist based in the northern province of Idlib, who collects information from other activists in northern Syria, said Ahmad was a widow. A man who asked to be identified as Asad for fear of repercussions, said that in the other stoning, in Tabqa, residents also refused to take part, and that the act was carried out by Islamic State members.
The U.S. Embassy in Syria, in a statement posted on its Twitter account, condemned the "barbaric stoning" of a woman in Tabqa.
International human rights groups did not report the stoning, and Human Rights Watch said it had no independent confirmation.
"It is a very worrying trend if true," said Human Rights Watch researcher Lama Fakih.
The Islamic State group has "imposed incredibly restrictive rules on the civilian population which have served to make women and girls particularly vulnerable and to quite clearly discriminate against them," she said, adding that the reports of the stoning were the first the group had received out of Syria.
"This is just a more sort of extreme manifestation of those restrictive rules which are all in violation of international" human rights law, she said.
Such acts have alarmed members of mainstream Syrian opposition groups fighting to remove President Bashar Assad from power since 2011.
"These behaviors have nothing to do with the nature and mentality of Syrian society," said Abdelbaset Sieda, a senior member of the main Western-backed Syrian National Coalition. He said the group had no official confirmation of the stoning cases although he did not rule it out. "We expect such acts to be carried out by the Islamic State," he said.
The Hazm Movement, another rebel group active in northern Syria, said the stonings did take place. It added that such acts "contradict the principals of the revolution" and encourage the world to refrain from giving any support to the rebels.
"The world should know that every day they delay real support to active moderate groups is direct support to extremist factions," the group said in response to written questions from The Associated Press.
Extreem rechts ja, volmondig. Als die genoeg macht kunnen vergaren zouden ze zeer zeker losgaan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Juist ja, extreem-rechts en de PVV zijn uit op bloedvergieten zoals in het kalifaat.
Ik ben links, dus jouw pvv ziet mij als de as van het kwaad, naast de islam. Weleens gelezen wat bosma hierover te vertellen heeft bv? Toch een zeer prominent figuur in de pvv, hint, breivik citeerde bosma.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:12 schreef NotYou het volgende:
Voor de duidelijkheid erodome, dit is waar de isis-sympathisanten o.a. voor staan:
http://news.yahoo.com/wom(...)ltery-174549066.html
[..]
Iemand zoals jij gunnen ze letterlijk het licht in de ogen niet.
Volgens mij heeft de PVV weinig moeite met moslims die hun geloof seculier beleiden en gewoon integreren, kanttekening daarbij is dat ze hoofddoekjes niet in het straatbeeld vinden passen en zeker niet bij publieke functies. Tot voor kort was dat overigens in Turkije gewoon wettelijk zo geregeld.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Extreem rechts ja, volmondig. Als die genoeg macht kunnen vergaren zouden ze zeer zeker losgaan.
Pvv ben ik wat minder zeker van, maar laten we eerlijk zijn, zoveel mensen uit de maatschappij verwijderen(de natte droom van de pvv) gaat niet zonder slag of stoot. De realiteit is dat dat met bloedvergieten zal gaan als dat ooit zou gebeuren. Dan kunnen ze wel zeggen dat ze geen bloedvergieten willen, maar als wat ze willen onvermijdelijk bloedvergieten zal veroorzaken is dat een beetje hypocriet te noemen.
Jij gaat er nu dan ook wel gelijk vanuit dat de isis fanboys hier ook dat bloedvergieten willen. Beetje oneerlijk van je om als het gaat om de anti islam ineens de braafste kant van de gasten in nederland aan te halen en als je het over anti niet islam(isis) hebt ineens de meest gore voorbeelden die je kan vinden wereldwijd aanhalen.
Extreem rechts en isis fanboys zijn 1 pot nat. Pvv-ers(actieve) schat ik nog wel wat minder in mits ze geen banden met extreem rechts hebben, maar fris zijn ze ook niet.
Heb het idd verkeerd gelezenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Klopt. Als je de zin erboven en dan met name de laatste acht woorden leest begrijp je wellicht waarom.
Er zijn er al uit Nederland en de rest van Europa afgereisd hoor en die staan ook al op beeld met afgehakte hoofden en automatische wapens.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben links, dus jouw pvv ziet mij als de as van het kwaad, naast de islam. Weleens gelezen wat bosma hierover te vertellen heeft bv? Toch een zeer prominent figuur in de pvv, hint, breivik citeerde bosma.
Maar zoals ik al zei, oneerlijk om hier de mildste kant van extreem rechts en de meest zachte mening van de pvv aan te halen om dan de meest gore voorbeelden over heel de wereld te zoeken over isis.
Ok, ver hoef je niet te zoeken, isis gedraagt zich beestachtig in het buitenland, maar dit onderwerp gaat over hier in nederland. Waar die isis fanboys nog geen geweld hebben gepleegd vanuit die overtuiging(ben ervan overtuigt dat ze het wel zouden doen als ze genoeg macht vergaren, daarin zijn ze gelijk aan extreem rechts).
Onzin... Je moet maar eens je wat inlezen over bosma en wat wilders allemaal doet in het buitenland qua praten. Dat gaat wel wat verder dan wat je hier zegt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PVV weinig moeite met moslims die hun geloof seculier beleiden en gewoon integreren, kanttekening daarbij is dat ze hoofddoekjes niet in het straatbeeld vinden passen en zeker niet bij publieke functies. Tot voor kort was dat overigens in Turkije gewoon wettelijk zo geregeld.
Kom maar op met die links dan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Onzin... Je moet maar eens je wat inlezen over bosma en wat wilders allemaal doet in het buitenland qua praten. Dat gaat wel wat verder dan wat je hier zegt.
Ga vooral nergens op in en blijf bij je eigen riedeltje hangen. Werkt goed als je je kop in het zand wil houden toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:17 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er zijn er al uit Nederland en de rest van Europa afgereisd hoor en die staan ook al op beeld met afgehakte hoofden en automatische wapens.
Boeken van bosma, zoek ze maar op en lees ze. Zoek dan ook eens wat op over pamela geller, de grote vriendin van wilders(hint, zoek eens op bus en geller, kijk eens wat zij zegt en doet, openlijk gesteund door wilders trouwens!).quote:
Er is demonstreren en er is provoceren, dit was het laatste. Dit was echt bedoeld om ellende te schoppen, om de ander uit zijn tent te lokken. Doel behaald.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:20 schreef Montagui het volgende:
Maar goed, uiteindelijk heeft iedereen in NL het recht om te demonstreren, zolang men zich aan de regels houdt.
De demonstranten van gisteren valt dan ook niets te verwijten, dit in tegenstelling tot de demonstranten van de pro-Palestina demonstratie van laatst.
Heb je de beelden ervan uberhaupt gezien? Jij bent overigens zelf degene die over huidskleur/ras begint..quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Ga vooral nergens op in en blijf bij je eigen riedeltje hangen. Werkt goed als je je kop in het zand wil houden toch?
Feit blijft dat dit geen anti isis demonstratie was, maar een anti islam demonstratie, georganiseerd door extreem rechts die alleen roomblanke hatertjes hebben opgetrommeld.
Hoezeer ik de isis fanboys ook afkeur, dat maakt dit niet goed. Het is niet alsof die hele wijk alleen maar volzit met isis fanboys, er zitten daar veel mensen die allen lastig gevallen werden door dit tuig.
Ik stem geen Wilders, heb niets met de man en vind zijn partij (Agema daargelaten) een lachertje. Niettemin geenszins vergelijkbaar met de Isis-aanhang.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Boeken van bosma, zoek ze maar op en lees ze. Zoek dan ook eens wat op over pamela geller, de grote vriendin van wilders(hint, zoek eens op bus en geller, kijk eens wat zij zegt en doet, openlijk gesteund door wilders trouwens!).
En kom, ga je me vertellen dat je dit niet weet?
Ja, ik heb de beelden gezien, ik heb ook de namen gezien, de gezichten gezien, de prinsenvlaggen gezien, de vlaams belang vlaggen gezien. Heb ook gezien hoe ze dat theehuis omsingelde en hoe de politie en de me tussen hun en de willekeurige mensen in dat theehuis moesten gaan staan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heb je de beelden ervan uberhaupt gezien? Jij bent overigens zelf degene die over huidskleur/ras begint..![]()
Waar ze om roepen "Geen jihad in mijn straat!", lijkt mij persoonlijk geenszins onredelijk. Sterker nog, wat mij betreft geen jihad in heel dit land.
Lees je dan maar eens wat beter in, ben benieuwd wat je daarna ervan vindt. Vooral bosma, is dan ook het brein achter de pvv, essentieel voor de pvv.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik stem geen Wilders, heb niets met de man en vind zijn partij (Agema daargelaten) een lachertje. Niettemin geenszins vergelijkbaar met de Isis-aanhang.
Dat die bus bedrijven hier aan mee werken ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Lees je dan maar eens wat beter in, ben benieuwd wat je daarna ervan vindt. Vooral bosma, is dan ook het brein achter de pvv, essentieel voor de pvv.
Neem dan mee dat de anti islam beweging van wilders niet alleen in de pvv zit, maar zelfs nog zwaarder in zijn wereldwijde beweging. Geller en vele andere zeer louche figuren behoren daar bij zijn inner circle. En geloof me, dat is niet mild.
Om een idee te geven, dit is wat geller heeft gedaan, bussen die zo door de stad rondrijden, het heeft haar erg veel moeite gekost om het voor elkaar te krijgen, maar het is gelukt:
[ afbeelding ]
Please lees je hierover in, dan snap je misschien wat beter waarom men op zoveel tegenstand botst. Dat het pvv verhaaltje hier in nederland meer dan soft is vergeleken bij waar deze mensen voor staan en wereldwijd voor knokken.
Toevallig gisteren eens naar de organisator van het anti-ISIS protest gekeken en dat is er inderdaad één uit de kneuzenstal van extreem-rechts, breed uitgemeten door antifascistische onderzoeksgroepen en what not.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, ik heb de beelden gezien, ik heb ook de namen gezien, de gezichten gezien, de prinsenvlaggen gezien, de vlaams belang vlaggen gezien. Heb ook gezien hoe ze dat theehuis omsingelde en hoe de politie en de me tussen hun en de willekeurige mensen in dat theehuis moesten gaan staan.
Het is je nog niet duidelijk dat ik die tegenbeweging net zo hard afkeur, dat ik isis fanboys afkeur? Waarom blijf jij zo fel extreem rechts verdedigen? Wil je echt in die hoek staan, lekker bij de kaalkopjes?
Ik ben tegen isis, ik ben tegen extreem rechts. Ik ben tegen een provocatie als deze, ik ben tegen de reactie die die blagen gaven(waarvan ik trouwens niet geloof dat het allemaal isis fanboys waren).
Daar zijn wel wat rechters aan te pas gekomen, maar vrijheid van meningsuiting is in amerika een groot iets.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat die bus bedrijven hier aan mee werken ?
Dat kan je dan in de schoenen van Van Aartsen schuiven. Die heeft het goedgekeurd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Er is demonstreren en er is provoceren, dit was het laatste. Dit was echt bedoeld om ellende te schoppen, om de ander uit zijn tent te lokken. Doel behaald.
Doodse stilte is er dus niet aangezien ze wel in actie kwamen. Maar ze brullen liever vanuit hun veilige huis tot nu toe. Net zoals de meeste isis fanboys in nederland die vooral hard brullen op het internet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:38 schreef NotYou het volgende:
[..]
Toevallig gisteren eens naar de organisator van het anti-ISIS protest gekeken en dat is er inderdaad één uit de kneuzenstal van extreem-rechts, breed uitgemeten door antifascistische onderzoeksgroepen en what not.
Wat mij tegenstaat is de afwezigheid/doodse stilte van dit soort groepen bij de ISIS-sympathisanten die openlijk "dood aan de joden" roepen, gemaskerd, op de openbare weg terwijl de politie erbij staat te kijken en de schouders ophaalt.
Ik vrees dat antifa zelf ook wel doorheeft dat ze in tegenstelling tot van extreem-rechts, een zeer marginale haast lachwekkende beweging, van het islamistische volk wel degelijk iets te vrezen heeft.Of misschien is het wel dat ze doorgaans niet (room
)blank zijn en dus onmogelijk racistisch/fascistisch kunnen zijn.
Had van aartsen niet anders gehandeld als al bekend was die de werkelijke organisator was?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat kan je dan in de schoenen van Van Aartsen schuiven. Die heeft het goedgekeurd.
Daarbij moet een demonstratie in een democratische maatschappij ten alle tijde overal georganiseerd kunnen worden. Helaas moet er in onze democratische maatschappij rekening worden gehouden met minder democratische elementen...
Ben ik mee eens !quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:41 schreef NotYou het volgende:
Overigens verdedig ik geenszins extreem-rechts, wel ben ik van mening dat daar waar met IS-vlaggen zwaaiend "dood aan de joden" geschreeuwd kan worden en geschreeuwd is, toch zeker ook "Geen jihad in mijn straat!" moet kunnen worden geschreeuwd als reactie, ongeacht of dat laatste door een homogeen of heterogeen gezelschap gebeurt en ongeacht welke huidskleur(en) dit gezelschap dan heeft.
Ze kwamen bij de pro-gaza demo waar ik 't over heb inderdaad in actie.. om een journaliste/blogger van geenstijl die belaagd werd voor haar eigen veiligheid af te voeren. Maar iets zeggen van het anti-semitisme? Er ging vrijwel direct een persbericht naar buiten dat er volgens de burgermeester geen grenzen overtreden zouden zijn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Doodse stilte is er dus niet aangezien ze wel in actie kwamen. Maar ze brullen liever vanuit hun veilige huis tot nu toe. Net zoals de meeste isis fanboys in nederland die vooral hard brullen op het internet.
Ik vind het beide niet kunnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:41 schreef NotYou het volgende:
Overigens verdedig ik geenszins extreem-rechts, wel ben ik van mening dat daar waar met IS-vlaggen zwaaiend "dood aan de joden" geschreeuwd kan worden en geschreeuwd is, toch zeker ook "Geen jihad in mijn straat!" moet kunnen worden geschreeuwd als reactie, ongeacht of dat laatste door een homogeen of heterogeen gezelschap gebeurt en ongeacht welke huidskleur(en) dit gezelschap dan heeft.
De paradox is echter dat extreemrechts/neonazi's dat "dood aan alle Joden" onderschrijven over het algemeen... waarom gaan ze niet samenwerken?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:41 schreef NotYou het volgende:
Ja is de politiek daar trouwens nog op terug gekomen ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze kwamen bij de pro-gaza demo waar ik 't over heb inderdaad in actie.. om een journaliste/blogger van geenstijl die belaagd werd voor haar eigen veiligheid af te voeren. Maar iets zeggen van het anti-semitisme? Er ging vrijwel direct een persbericht naar buiten dat er volgens de burgermeester geen grenzen overtreden zouden zijn.
Geen idee wat voor info van Aartsen heeft gehad. Ik neem dat hij zich toch wel uitvoerig laat inlichten wanneer het een demonstratie door de Schilderswijk betreft?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Had van aartsen niet anders gehandeld als al bekend was die de werkelijke organisator was?
En tja, het recht om de demonstreren komt soms wat andere zaken tegen zoals de openbare orde. Het is geen gewenste uitkomst, maar ik vind wel dat er goed gehandeld is door dit af te breken. Dikke rellen had niemand wat aan gehad en daar was dit wel op uitgelopen als ze het door hadden willen laten gaan.
Wel vind ik dat degene die een tegendemonstratie begonnen en ook nog eens stenen gooide e.d. keihard aangepakt moeten worden voor het verstoren van een demonstratie. Ook al ben ik het niet eens met het motief van de demonstranten, dat recht op demonstreren moet wel verdedigt worden.
Die demos waren dan ook heel erg rustig en vreedzaam, er was verder geen ingrijpen nodig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:43 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ze kwamen bij de pro-gaza demo waar ik 't over heb inderdaad in actie.. om een journaliste/blogger van geenstijl die belaagd werd voor haar eigen veiligheid af te voeren. Maar iets zeggen van het anti-semitisme? Er ging vrijwel direct een persbericht naar buiten dat er volgens de burgermeester geen grenzen overtreden zouden zijn.
Nochtans is er een duidelijk verschil. Het ene is een doodsverwensing, het andere is helemaal niet strafbaar. Niet zo gek dat je geen jihadi's in je straat wilt hebben... Of die uitroep relevant is en ergens op slaat is iets anders natuurlijk, je mag het zeker belachelijk vinden.quote:
Haat tegen bevolkingsgroepen verspreiden mag niet. Voor mij stopt het bij haatzaaien, voor de wet ook(alhoewel ik wat strenger ben dan de wet).quote:
Het is aangevraagd onder pro patria, maar de organisator is van identitairverzet? Misschien had daar beter naar gekeken moeten worden idd. , maar ik heb begrepen(weet niet of dat ook waar is) dat pas later duidelijk is geworden wie de werkelijke organisator was.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:46 schreef Montagui het volgende:
[..]
Geen idee wat voor info van Aartsen heeft gehad. Ik neem dat hij zich toch wel uitvoerig laat inlichten wanneer het een demonstratie door de Schilderswijk betreft?
Eens met de rest van je post.
Hahahahaha. Goeie grap man. Hoofddoekjesbelasting. Alleen hoofddoek uit publieke domein willen weren, niet de Keppel of het kruis. Een bouwverbod voor moskeeën, een verbod op scholen met islamitische grondslag, een verbod op de Koran, grenzen dicht voor moslims. Minder minder marokkanen scanderen. Nee joh ze hebben niets tegen moslims.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de PVV weinig moeite met moslims die hun geloof seculier beleiden en gewoon integreren, kanttekening daarbij is dat ze hoofddoekjes niet in het straatbeeld vinden passen en zeker niet bij publieke functies. Tot voor kort was dat overigens in Turkije gewoon wettelijk zo geregeld.
"Geen jihad in mijn straat!" is haatzaaien?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Haat tegen bevolkingsgroepen verspreiden mag niet. Voor mij stopt het bij haatzaaien, voor de wet ook(alhoewel ik wat strenger ben dan de wet).
Ik vind elke willekeurige moslim uitmaken voor een jihadganger en dus een vijand ook niet zo heel aardig.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nochtans is er een duidelijk verschil. Het ene is een doodsverwensing, het andere is helemaal niet strafbaar. Niet zo gek dat je geen jihadi's in je straat wilt hebben... Of die uitroep relevant is en ergens op slaat is iets anders natuurlijk, je mag het zeker belachelijk vinden.
Maar er is wel een verschil
En dat dan alleen nog maar binnen de kaders van de politieke partij waarbij grenzen stevig bewaakt moeten worden omdat ze anders vingertikjes krijgen. In het buitenland gaat wilders heel wat stapjes verder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hahahahaha. Goeie grap man. Hoofddoekjesbelasting. Alleen hoofddoek uit publieke domein willen weren, niet de Keppel of het kruis. Een bouwverbod voor moskeeën, een verbod op scholen met islamitische grondslag, een verbod op de Koran, grenzen dicht voor moslims. Minder minder marokkanen scanderen. Nee joh ze hebben niets tegen moslims.
Wat een gelul. Die IS vlag wordt gevoerd om te provoceren en om te laten zien dat ze achter de barbarij van IS staan. Dat weet jij ook.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Die demos waren dan ook heel erg rustig en vreedzaam, er was verder geen ingrijpen nodig.
De "isis" vlaggen daar waren een uitzondering en lang niet allen die als isis vlag werden bestempelt waren dat ook, er waren vlaggen met andere arabische teksten en ook niet iedereen die de vlag voor het kalifaat voert is een isis fanboy, die vlag wordt al gevoerd sinds een ruime 1000 jaar namelijk.
Nu wordt die vlag besmeurt door isis en hun fans, maar dat is dus nog niet zo lang zo en voor niet iedereen heeft het dus die connectie.
Vind juist dat de nadruk in de media heel erg lag op die paar kleine dingetjes die er zijn gebeurd of die twijfelachtig waren. Van iedereen die er was(ben er ook bij 1 geweest) hoor ik juist hetzelfde, fijne sfeer, rustig, veilig gevoel(geen gevoel dat het fout zou lopen dus, geen spanningen).
Als je alleen inzoomt op dat ene zinnetje valt het wel mee, niet aardig, maar ook geen haat. Als je het totaal neemt, van de vlaggen tot de rest, wel degelijk haat zaaien. Waarschijnlijk niet in strafbare mate, dat lijkt me sterk(moet wel erg ver gaan daarvoor), maar naar mijn mening wel degelijk haat.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Geen jihad in mijn straat!" is haatzaaien?
Dat is interpreteren, heb je geen kont aan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een gelul. Die IS vlag wordt gevoerd om te provoceren en om te laten zien dat ze achter de barbarij van IS staan. Dat weet jij ook.
Inderdaad denk aan de wens van Wilders om miljoenen moslims te deporteren, zoals geuit in de buitenlandse media.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:52 schreef erodome het volgende:
[..]
En dat dan alleen nog maar binnen de kaders van de politieke partij waarbij grenzen stevig bewaakt moeten worden omdat ze anders vingertikjes krijgen. In het buitenland gaat wilders heel wat stapjes verder.
Maar de vlag voeren van een terroristische organisatie kan ook een andere betekenis hebben dan provoceren hoor.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Geen jihad in mijn straat!" is haatzaaien?
Dan ben je dus ook tegen zo'n beetje iedere pro-gaza demonstratie?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je alleen inzoomt op dat ene zinnetje valt het wel mee, niet aardig, maar ook geen haat. Als je het totaal neemt, van de vlaggen tot de rest, wel degelijk haat zaaien. Waarschijnlijk niet in strafbare mate, dat lijkt me sterk(moet wel erg ver gaan daarvoor), maar naar mijn mening wel degelijk haat.
Degene met een isis vlag deden dat waarschijnlijk ja, maar dat was echt maar een enkeling bij de pro gaza demo's. Er waren ook andere vlaggen(bekijk de foto's maar en vraag iemand te vertalenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat een gelul. Die IS vlag wordt gevoerd om te provoceren en om te laten zien dat ze achter de barbarij van IS staan. Dat weet jij ook.
Zolang het bedoeld is op die die tokkies zoals bij die vorige demonstratie in Den Haag dan vind ik het geen verkeerde slogan. Tenslotte mag je ISIS-fanboys zoals jij ze noemt best haten zolang je ze niet doodwenst, of andere mensen aanzet tot haat. Iets wat ze niet echt doen gezien ze in de Schilderswijk oproei gingen makenquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind elke willekeurige moslim uitmaken voor een jihadganger en dus een vijand ook niet zo heel aardig.
Maar er is wel verschil ja, vooral voor de wet.
Maar he, zonder geweld zegt hij als men het hem direct vraagt! Dus dat is helemaal niet erg, wilders is een schatje die van moslims houd als ze maar lief voor hem zijn toch? Zolang ze maar geen enge gedachte's hebben zoals hun geloof gewoon willen volgen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad denk aan de wens van Wilders om miljoenen moslims te deporteren, zoals geuit in de buitenlandse media.
Sleutelwoord: hier. Die beste man heeft gewoon gelijk. Hier op straat gaan roepen dat ISIS prima is, is ongeveer gelijk aan op staat roepen dat extreem rechts prima is. Want wat gebeurt er als je (1) extreem rechts denkt, (2) je op een kookpunt zit, (3) je regering ineffectief is, en (4) je bentquote:Op maandag 11 augustus 2014 13:08 schreef NotYou het volgende:
[..]
Nee, want daar ligt de nadruk daar niet op. Het verschil is een uitzondering hier en daar tussen duizenden mensen, of een groepje louche figuren waar misschien een enkele uitzondering tussen zit die niet louche is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dan ben je dus ook tegen zo'n beetje iedere pro-gaza demonstratie?
Totally right!quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:57 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Sleutelwoord: hier. Die beste man heeft gewoon gelijk. Hier op straat gaan roepen dat ISIS prima is, is ongeveer gelijk aan op staat roepen dat extreem rechts prima is. Want wat gebeurt er als je (1) extreem rechts denkt, (2) je op een kookpunt zit, (3) je regering ineffectief is, en (4) je bent
• Moslim? ISIS.
• Christen? LRA.
• atheist? LTTE. Of Nazi's kunnen hier ook nog in.
Al die groepen hierboven zijn ziek. Geloof maakt geen zak uit; extremisme maakt overal een zooi van.
Hier missen (2) en (3), maar extreem rechtsen lopen overal rond. Daarnet eventjes in Den Haag. Natuurlijk (en goddank) minus de mogelijkheden de terrorist uit te hangen. Neemt het ironische niet weg dat zowel ISIS als dit clubje de facto extreem rechts zijn.
Dat PVV het handig vindt daartussen te lopen zegt overigens wel degelijk iets over die gasten.
Lezen is lastig? Ik zeg dat er ook andere teksten waren, arabische teksen. Sommige met zwarte tekst op witte doek, maar ook zwarte doek met witte tekst, vooral die laatste wordt automatisch een kalifaat-vlag genoemd en een kalifaatvlag wordt automatisch een isis vlag genoemd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar de vlag voeren van een terroristische organisatie kan ook een andere betekenis hebben dan provoceren hoor.
Jihad vlaggen bedoel je?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Degene met een isis vlag deden dat waarschijnlijk ja, maar dat was echt maar een enkeling bij de pro gaza demo's. Er waren ook andere vlaggen(bekijk de foto's maar en vraag iemand te vertalen) en vooral, ook met die erbij ging het om een echte minderheid, een uitzondering hier en daar.
De brave huisvaders en moeders realiseerden zich waarschijnlijk ook wel dat de stenengooiers te verwachten waren, dat enkel extreem-rechts, hooligans en kennelijk wat pvv'ers bereid zijn dat risico te lopen tja, ongeacht al dan niet verwerpelijke achtergrond zou ik het haast sympathiek van ze vinden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, want daar ligt de nadruk daar niet op. Het verschil is een uitzondering hier en daar tussen duizenden mensen, of een groepje louche figuren waar misschien een enkele uitzondering tussen zit die niet louche is.
Zou je nu de pro isis demonstratie aanhalen dan geef ik je geheel gelijk.
20 sept. kunnen we ook meelopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
De brave huisvaders en moeders realiseerden zich waarschijnlijk ook wel dat de stenengooiers te verwachten waren, dat enkel extreem-rechts, hooligans en kennelijk wat pvv'ers bereid zijn dat risico te lopen tja, ongeacht al dan niet verwerpelijke achtergrond zou ik het haast sympathiek van ze vinden.
Wat ze geroepen hebben - voor zover bekend - daar kan ik enkel achter staan en zou er iets gezegd zijn wat niet kan, dan zou de pers dat inmiddels al lang en breed uitgemeten hebben.
Jammer dat het deze groep was maar dat dit protest er was vind ik prima.
Als het nu alleen om die slogan ging dan had je een punt. Maar dat is niet zo, die demo is echt gewoon georganiseerd door extreem rechts, met prinsenvlaggen en vlaams belang vlaggen erbij. Dat geeft een context die je hierin mee moet nemen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:56 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zolang het bedoeld is op die die tokkies zoals bij die vorige demonstratie in Den Haag dan vind ik het geen verkeerde slogan. Tenslotte mag je ISIS-fanboys zoals jij ze noemt best haten zolang je ze niet doodwenst, of andere mensen aanzet tot haat. Iets wat ze niet echt doen gezien ze in de Schilderswijk oproei gingen maken
En ja die mensen die alle moslims gelijkstellen aan voorgenoemde idioten, die zijn zelf ook achterlijk. Daar ben ik het zeker mee eens.
Denk vooral dat de brave huisvaders en moeders 1 blijk op de facebook van pro patria hadden geworpen en naar de reactie's hebben gekeken en hebben besloten dat ze geen zin hebben op te trekken met idioten die alleen maar willen stoken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
De brave huisvaders en moeders realiseerden zich waarschijnlijk ook wel dat de stenengooiers te verwachten waren, dat enkel extreem-rechts, hooligans en kennelijk wat pvv'ers bereid zijn dat risico te lopen tja, ongeacht al dan niet verwerpelijke achtergrond zou ik het haast sympathiek van ze vinden.
Wat ze geroepen hebben - voor zover bekend - daar kan ik enkel achter staan en zou er iets gezegd zijn wat niet kan, dan zou de pers dat inmiddels al lang en breed uitgemeten hebben.
Jammer dat het deze groep was maar dat dit protest er was vind ik prima.
Wat staat daar nou eigenlijk?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jihad vlaggen bedoel je?
Deze:
[ afbeelding ]
wie organiseert het?quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie druk in de discussie natuurlijk. Maar ze gaan nog een keer. 20 september
De sjahada. Net zoals op de kalifaatvlag, die worden nogal eens door elkaar gehaald.quote:
Ik dacht iets over Allah maar ik kan me vergissen. Allah/God is groot oid.quote:
Grofweg, er is geen god dan allah en mohammed is zijn profeet. Meen dat het officieel een getuigenis is, ik getuig dat er geen andere god dan allah is en dat mohammed zijn profeet(gezant staat er volgens mij) is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik dacht iets over Allah maar ik kan me vergissen. Allah/God is groot oid.
Ik neuk jullie allemaal de moeder.quote:
Hmmm ja, dat was het. Heb het wel eens ergens gelezen tijdje terug. In ieder geval is het niet haatdragend of provocatief die tekst, op zichzelf staand.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Grofweg, er is geen god dan allah en mohammed is zijn profeet. Meen dat het officieel een getuigenis is, ik getuig dat er geen andere god dan allah is en dat mohammed zijn profeet(gezant staat er volgens mij) is.
Lijkt me dat er veel meer op staat dan slechts Allah Uakbar, toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik dacht iets over Allah maar ik kan me vergissen. Allah/God is groot oid.
Het is inderdaad niet de tekst op zich (al kan een niet-moslim daar natuurlijk ook weinig mee), maar de verdere configuratie. Met een swastika is op zichzelf niet zoveel mis, alleen kan iemand met een rode vlag met een zwarte swastika in een witte cirkel toch bezwaarlijk zeggen dat hij gewoon een onschuldige boeddhist is.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:25 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Hmmm ja, dat was het. Heb het wel eens ergens gelezen tijdje terug. In ieder geval is het niet haatdragend of provocatief die tekst, op zichzelf staand.
Het Trojaanse paard opent zich langzaam. Europa heeft een groot probleem.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:23 schreef Vasilevski het volgende:
De tekst op de vlag is inderdaad een geloofsbelijdenis, maar op een zwarte vlag is het doorgaans bedoeld als symbool van de jihad en het islamisme. De zwarte vlag komt uit de tijd van Mohammed, maar in deze vorm (met witte tekst) is het een 21e-eeuws fenomeen van al-Qaida e.d.
Niet echt iets om te gaan lopen verdedigen dus. Mensen die in Nederland die vlag voeren zijn op z'n minst onwetend of provocerend, en als ze serieus zijn is het nog veel erger.
Weg met Ajax, weg met Feijenoord, waarom kunnen bij een voetbalwedstrijd niet beide partijen verliezen!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het Trojaanse paard opent zich langzaam. Europa heeft een groot probleem.
Wel ja blijkbaar is het ene geloofsbelijdenis dat Allah de enige god is en dat Mohamed zijn profeet is. Zo'n beetje de echte basis van de islam (zoals het eerste gebod bij het Christendom).quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lijkt me dat er veel meer op staat dan slechts Allah Uakbar, toch?
O, dus andere groeperingen gebruiken of gebruikten hem ook, alleen met een ander doel?quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef Mutant01 het volgende:
Het is een gekaapte vlag. Vergelijkbaar met de kaping van de prinsenvlag.
Ben ik het mee eens hoorquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de tekst op zich (al kan een niet-moslim daar natuurlijk ook weinig mee), maar de verdere configuratie. Met een swastika is op zichzelf niet zoveel mis, alleen kan iemand met een rode vlag met een zwarte swastika in een witte cirkel toch bezwaarlijk zeggen dat hij gewoon een onschuldige boeddhist is.
O, okee, wat ze ook bidden? De primaire geloofsbelijdenis, 1 van de 5 zuilen, zeg maar.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wel ja blijkbaar is het ene geloofsbelijdenis dat Allah de enige god is en dat Mohamed zijn profeet is. Zo'n beetje de echte basis van de islam (zoals het eerste gebod bij het Christendom).
Pauper-Geertquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:36 schreef Fokker101 het volgende:
Hopelijk krijgt Geert veel stemmen.
Jij moet opdonderen. Naar Noord-Korea!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:41 schreef Fokker101 het volgende:
Geert is baas. Die kut moslims moeten gewoon opdonderen. Tijd voor een normaal Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |