Is grootste berg in die regio. Er zitten verschillende wegen daar. de mensen zijn verdeeld over honderden groepen. Dat maakt het moeilijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het waren toch 40 duizend op die berg ?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen over een paar dagen zijn ze toch allemaal dood.
De Israeli vs Gaza way zeg maar?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:52 schreef oksel12 het volgende:
Gewoon continu bommen op soennitische steden gooien, de bevolking steunt ISIS toch.
Regeringszone.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef scarymovie123 het volgende:
kan iemand mij vertellen wat de green zone is? is dat een stukje in bagdad waar geen troepen mogen ofzo?
Het politieke centrum van Irak. Ook de meest beveiligde gebied van Irak. Zitten dus wel troepen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef scarymovie123 het volgende:
kan iemand mij vertellen wat de green zone is? is dat een stukje in bagdad waar geen troepen mogen ofzo?
De green zone is de zwaarst verdedigde plek waar alle belangrijke overheidsgebouwen staan.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef scarymovie123 het volgende:
oke dus wat is er erg aan als er tanks daar zijn lolquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het politieke centrum van Irak. De meest beveiligde gebied van Irak. Zitten dus wel troepen.
Ohh ik had begrepen dat ze allemaal bij elkaar zaten eigenlijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is grootste berg in die regio. Er zitten verschillende wegen daar. de mensen zijn verdeeld over honderden groepen. Dat maakt het moeilijk
Is te zachtzinnig. Mosul en Raqqa moeten gewoon verbannen worden naar de geschiedenisboeken.quote:
Mja, er staan al echt lange tijd filmpjes op internet van ISIS strijders die echt de meest gruwelijke misdaden plegen. Nog voordat ze echt 'doorbraken'. Af en toe waren de filmpjes van Al Nusra enz. al heftig, maar toen ik die ISIS shit zag was dat echt effe the next level zeg maarquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:49 schreef theunderdog het volgende:
Ik weet nog wel dat er een beetje denigrerend over ISIS werd gedaan..
Geografische kennis is niet je sterkste punt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ohh ik had begrepen dat ze allemaal bij elkaar zaten eigenlijk.
Zijn speech heeft hier niks mee te maken. Ging ook niet over de koerden, het ging over de president van Irak en dat Maliki hem gaat aanklagen omdat hij z'n werk niet doet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet alleen door zijn speech uiteraard.
Waar het omgaat is dat ISIS beter kan stoppen met "helpen", want het heeft allemaal geen zin.
Hooiiiiquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Geografische kennis is niet je sterkste punt.
Ali Chemicalietje erop?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef IPA35 het volgende:
Is te zachtzinnig. Mosul en Raqqa moeten gewoon verbannen worden naar de geschiedenisboeken.
Bovendien zitten daar ook alle Amerikaanse consulaten, kantoren en ambassades. Daar zijn miljarden in geinvesteerd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:57 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het politieke centrum van Irak. Ook de meest beveiligde gebied van Irak. Zitten dus wel troepen.
Oude safe zone van VS.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:56 schreef scarymovie123 het volgende:
Nee, Israël doet het juist voorzichtig. Echter gebruikt Hamas menselijke schilden, verstoppen ze zich tussen burgers en vuren ze raketten af naast hotels, ziekenhuizen enzovoort.quote:
Wat kan zij daar aan doen? Niemand legt het het goed uit. Iedereen heet het over '50000 mensen op een berg'. Niemand gaat er dieper op in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Geografische kennis is niet je sterkste punt.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat kan zij daar aan doen? Niemand legt het het goed uit. Iedereen heet het over '50000 mensen op een berg'. Niemand gaat er dieper op in.
klopt wel maar kom opquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:00 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Nee, Israël doet het juist voorzichtig. Echter gebruikt Hamas menselijke schilden, verstoppen ze zich tussen burgers en vuren ze raketten af naast hotels, ziekenhuizen enzovoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |