Damn.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zal jullie vertellen wat er is gebeurd.
Een korte tijd geleden heeft SadPanda (een kloon van hem) Linkse_Boomknuffelaar ontmaskerd als HugoChavez. Dat gaf hij namelijk zelf in een post toe.
Vervolgens kon hij dus een post van HC linken aan LBK. Hij had namelijk een topic geopend over zijn vakantie ergens in Oost-Europa. In de OP stond een link naar zijn vakantiefoto's, die hij op een Russische website had geüpload.
Op zijn accountpagina stonden echter niet alleen foto's van zijn vakantie, maar ook foto's van kleine meisjes.![]()
Pedo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:02 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zal jullie vertellen wat er is gebeurd.
Een korte tijd geleden heeft SadPanda (een kloon van hem) Linkse_Boomknuffelaar ontmaskerd als HugoChavez. Dat gaf hij namelijk zelf in een post toe.
Vervolgens kon hij dus een post van HC linken aan LBK. Hij had namelijk een topic geopend over zijn vakantie ergens in Oost-Europa. In de OP stond een link naar zijn vakantiefoto's, die hij op een Russische website had geüpload.
Op zijn accountpagina stonden echter niet alleen foto's van zijn vakantie, maar ook foto's van kleine meisjes.![]()
Ik denk dat ze rond de 10/11 waren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kleine meisjes zou wel 6/7/8 zijn ofzo?
Die gast zegt de hele tijd dat ik homo ben enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
Wie is die PandaPedo dan? Ken hem niet man.
Net zo erg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze rond de 10/11 waren.
Ja maar wat voor een foto's dan. Kan ook z'n nichtje zijn ofzo? Of waren het aparte foto's.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze rond de 10/11 waren.
Daar heeft die wel gelijk in.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die gast zegt de hele tijd dat ik homo ben enzo.
Het was Linkse_Boomknuffelaar, niet SadPanda.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:04 schreef Fokker101 het volgende:
Wie is die PandaPedo dan? Ken hem niet man.
wat ga je niet reageren op mij.quote:
O, oké. Wat voor een foto's waren dat dan? Snap het niet helemaal.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het was Linkse_Boomknuffelaar, niet SadPanda.
Waarom zou iemand foto's van zijn nichtje hebben die gemaakt zijn met professionele camera's, gele achtergronden, belichting etc?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja maar wat voor een foto's dan. Kan ook z'n nichtje zijn ofzo? Of waren het aparte foto's.
Je kent die gozer en die meisjes niet, waar maak je je druk om..quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:07 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O, oké. Wat voor een foto's waren dat dan? Snap het niet helemaal.
WAT?!?!?!quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom zou iemand foto's van zijn nichtje hebben die gemaakt zijn met professionele camera's, gele achtergronden, belichting etc?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn tindergame
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aha, Tinder is voor homo's toch.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:09 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn tindergame
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat is Grinderquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha, Tinder is voor homo's toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |