Iets in de foto zegt mij dat het best een bitch kan zijn en dat seks niet fijn afloopt. #Meisjesinstinctquote:
harde gekregenquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Hou zelf je bek haas. Voordat je in de pan beland
kut kop.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef Paardlants het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dan CookieLikker?
Ik snap niet waarom je er op ingaat..quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Tering man, ik ben 4 jaar lang naar een psychiater gegaan en heb gedurende dat 2 keer 3 maanden binnen gezeten. Alleen deed me dat weinig goed en je kan van een mens niet verwachten daarna nog door te blijven gaan. En volgens mij is mijn seksualiteit niet zo heel bijzonder, alleen het feit dat ik nogal ruim denkend en open ben.
Ik denk dat ik genoeg heb geprrobeerd.
En waarom is dat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef Paardlants het volgende:
Ik vind het schandaliger dat je zo tegen hem tekeer gaat eerlijk gezegd.
Had die avond meteen moeten afmaken jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij twee keer nodig hebt om in actie te komen?
Dat is pijnlijkquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon aan die schaamlippen trekken.
Nu geen zin in een discussie met je.quote:
Volgens mij moet jij gewoon een serieus vriendinnetje gaan zoeken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had die avond meteen moeten afmaken ja
quote:
Waarom niet, ik zit er niet mee om het er over te hebben. Ik vind zo'n kortzichtige bekrompen eikel eigenlijk wel vermakelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je er op ingaat..
Het is duidelijk zat toch dat die gast een probleem met zichzelf heeft?
Of deadprez of voederbietelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |