Het feit dat je psychisch aan de grond zit maar je jezelf lekker hedonistisch aan laat ontsnappen ipv er wat aan te doen.quote:
Haha Hoink is depressief geweest.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het feit dat je psychisch aan de grond zit maar je jezelf lekker hedonistisch aan laat ontsnappen ipv er wat aan te doen.
Ik vind het serieus schandalig dat je als mens 15 euro per dag wegzuipt en dan doet alsof er niets aan het handje is.
En de manier waarop jij met je seksualiteit omgaat is ook niets meer dan een soort escapisme.
Als een morbide dikzak die z'n problemen wegeet. Bah.
Hou zelf je bek haas. Voordat je in de pan belandquote:
Relax man.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het feit dat je psychisch aan de grond zit maar je jezelf lekker hedonistisch aan laat ontsnappen ipv er wat aan te doen.
Ik vind het serieus schandalig dat je als mens 15 euro per dag wegzuipt en dan doet alsof er niets aan het handje is.
En de manier waarop jij met je seksualiteit omgaat is ook niets meer dan een soort escapisme.
Ik vind het schandaliger dat je zo tegen hem tekeer gaat eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
had gewoon bij haar slaapplek afgesproken danquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe zij sprak geen woord engels. Haar vriendin vertaalde. Maar ze zouden paar dagen later weer uitgaan. En toen gingen ze toch niet omdat vliegtuig volgende ochtend vroeg ging
Fixed!quote:
Sowieso is iedereen die om kwart over 12 hier post een kansloze rukker.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik vind het schandaliger dat je zo tegen hem tekeer gaat eerlijk gezegd.
Why not ?quote:
Jammer dit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja dit jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen die om kwart over 12 hier post een kansloze rukker.
Ja sorry dat kan ik niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen die om kwart over 12 hier post een kansloze rukker.
Je kan mij rukkenquote:
vooe het nageslachquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen die om kwart over 12 hier post een kanstloze rukker.
Niet geklikt.quote:
Tering man, ik ben 4 jaar lang naar een psychiater gegaan en heb gedurende dat 2 keer 3 maanden binnen gezeten. Alleen deed me dat weinig goed en je kan van een mens niet verwachten daarna nog door te blijven gaan. En volgens mij is mijn seksualiteit niet zo heel bijzonder, alleen het feit dat ik nogal ruim denkend en open ben.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |