helicopteren tijdens het pissenquote:
Bietje boelertje hwur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zittend pissen is veel chiller man.
Ja hoor. Er zullen er vast meer hier zijn. Gelukkig weet ik dat niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Wat dan ?
Of mag ik op jou fappen?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
Er zullen er vast meer hier zijn. Gelukkig weet ik dat niet.
Dat vind ik juist van de mennekes die hun gebrek aan mannelijkheid proberen te compenseren door te haten op zittend pissen.quote:
Zo lekker ben je nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja hoor. Er zullen er vast meer hier zijn. Gelukkig weet ik dat niet.
Ik fap liever op iets met wat minder Photoshop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
supquote:
Of wil jij het doen bij mij ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:
Jij praat het goed omdat je anders klappen krijgt van je vriendin.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat vind ik juist van de mennekes die hun gebrek aan mannelijkheid proberen te compenseren door te haten op zittend pissen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 @ 20:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dit gaan we volgen..
Leuk..
Stiekem hoop ik ook wel dat de Rotterdammer verdwijnt en Bubba erbij komt, gewoon voor het eenzame vermaak op de late avond.
True.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij praat het goed omdat je anders klappen krijgt van je vriendin.
Goed punt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jij praat het goed omdat je anders klappen krijgt van je vriendin.
Zonder foto valt er niks te fappen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:25 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Of wil jij het doen bij mij ?(mits niet te jong!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |