als dit waar isquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja bij mijn moeder thuis gedaan... Ben de badkamer ingegaan, heb daar de douchekop vervangen voor zo'n dildo anaal douche en was toen naar huis gegaan met de gewone douchekop
Zij kon er ook wel om lachen, mijn broertje die was helemaal stuk toenquote:
Rechts is altijd de verkeerde kant.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In dit geval wel. Het gaat "de andere kant" op.
Je kickt er ondertussen op, dus nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nieteens een referentie naar mijn voorkeur voor wat jongere jongens?
Ja dat is waarquote:
Nee, des te groter des te beter. Ik kan je wel wat links sturenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als homo ben je toch beter af met een kleine lul?
Daar heeft ze vast gebruik van gemaakt!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:52 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja bij mijn moeder thuis gedaan... Ben de badkamer ingegaan, heb daar de douchekop vervangen voor zo'n dildo anaal douche en was toen naar huis gegaan met de gewone douchekop
Dan gaat je anus toch naar de klotequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, des te groter des te beter. Ik kan je wel wat links sturen
Ja. Er zijn al een paar mensen ontslagen voor zoiets. Maar het gebeurd toch wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Word het gezien als diefstal als je tijdens werk een kipnuggetje in je kanes stopt ?
Dat hoef ik dan niet te wetenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast gebruik van gemaakt!
Stuur de links maar naar hoinkie. Linksquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Kanker serieus op, vieze junk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik denk dat elke vrouw het prettig vind om een dildo te krijgen zonder het zelf in een winkel te moeten halenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Daar heeft ze vast gebruik van gemaakt!
Kkquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als homo ben je toch beter af met een kleine lul?
Doe eens rustig man.quote:
Ik ken iemand die moest een stoma omdat er iets verkeerds was gegaan met een dildo die hij anaal wou inbrengenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan gaat je anus toch naar de klote
Dat valt wel mee hoor, zolang je er geen paardendildo's oid indouwd kan ook dat gat behoorlijk wat hebben.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan gaat je anus toch naar de klote
Hij is al sinds jaar en dag uit mijn dm verbannen, die vuige pikmutilator.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur de links maar naar hoinkie. Links
Realaxxxxquote:
Die heeft me geblokkeerdquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuur de links maar naar hoinkie. Links
Oh shit, ik wordt top!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:55 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ik ken iemand die moest een stoma omdat er iets verkeerds was gegaan met een dildo die hij anaal wou inbrengen
Ontkenningsfase waar hij in verkeerd zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:56 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Die heeft me geblokkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |