Nanninga zit er nog mee dat ze tijdens de vorige demonstratie onvriendelijk behandeld werd. Ik denk dat ze met mentale problemen kampt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De tering. Mevrouw Nanninga schrijft als een vmbo-brugklasser die verslag doet van een schoolreisje.
Na helemaal afzien had ik deze reactie:quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Fijn om te horen Ryan.
De mensen die vrede willen moeten het voortouw nemen en het liefst alle gelovigen en niet gelovigen samengespannen. 1 blok goedheid dus, dat is wat de wereld nodig heeft en ik geloof in de inspanningen van Adnan Oktar.
quote:Okee, I stand corrected on this one. Op zich interessant. Mensen maken hun eigen koran dus, een versimpelde koran, stukjes worden weggelaten, je kunt dus niet zonder de hadiths. Echter daar ligt ook een probleem, er waren opgegeven moment duizenden hadiths, in de 9de eeuw heeft men die geëdit, veel weggegooid ook, maar dat laat nog veel opening voor interpretatie over...
Omdat de openbare orde dat niet toeliet. Je kunt ook niet demonstreren op een snelweg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dus pro patria had de gelegaliseerde vrijheid om te demonsteren. Waarom is dat dan tegen gegaan?
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Amerikahaat van de islam
Plaats de islam en Amerika zoals we die nu kennen even in chronologische volgorde als je wil.
Ga door. Je hebt mijn interesse gewekt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?
vertelquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Weet je niet wie de Grote Satan wordt genoemd door de Islam?
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Tsja, ik vind mensen die overal een complot achter zoeken even dom.
beweer je nou dat er in de islamitische wereld geen amerika/westenhaat is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Amerikahaat van de islam
Plaats de islam en Amerika zoals we die nu kennen even in chronologische volgorde als je wil.
Misschien moet je het maar sluiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over he?
beweer je nou dat er in het westen geen moslimhaat is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
beweer je nou dat er in de islamitische wereld geen amerika/westenhaat is?
100% ISIS toch? Dat zij een zionistische 9/11 extremist is die katholieke kindertjes verkracht.... in Den Haag.... met skinheads....!?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef Specularium het volgende:
Dit topic gaat nergens meer over he?
grappig dat diegenen die juist met ronduit belachelijke ideeen altijd praten over "je ogen open doen", "schapen", "kritisch denken" en "de waarheid"quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.
Jeweetwel, rationeel kritisch nadenken, en per situatie bekijken...
nee?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beweer je nou dat er in het westen geen moslimhaat is?
Het was niet op de snelweg, en zelfs dan.. Je zou de rouwstoeten de afgelopen weken een beetje als zodanig kunnen beschouwen, ging prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Omdat de openbare orde dat niet toeliet. Je kunt ook niet demonstreren op een snelweg.
De vrijheid om te demonstreren is niet van zodanige aard dat alles daarvoor moet wijken, slimpie.
Is geen complottheorie, is de waarheid inmiddels,.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik ben weleens in BNW geweest. Ik vond het niks.
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?quote:
Nou zoals ik al liet merken heb ik ook m'n twijfels bij het hele gedoe omtrent 9/11. Maar dat wilt niet zeggen dat ik er plots enorme complotten achter ga zoeken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Of je kijkt niet zwart-wit, en beseft dat er soms meer achter schuilt, en soms is de waarheid klip en klaar.
Jeweetwel, rationeel kritisch nadenken, en per situatie bekijken...
wat doet dat er toe? ik zeg net godverdomme dat ik niet ontken dat er islamhaat in het westen aanwezig is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zijn op basis van hun afkomst dit jaar alleen al een baan of stageplek geweigerd dit jaar?
Hoeveel joden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |