Nope, ik kom thuis en zie dan een heel topic open. Soms reageer ik, soms niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar bij jou is dat vaak één enkele opmerking. yats heeft gewoon een vorig topic in een apart tablad open en gaat alles af waar zijn naam is genoemd volgens mij.
Te lang is echt niet leukquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest wat afleiding hebben van je epische baard.
Zo serieus altijd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, ik kom thuis en zie dan een heel topic open. Soms reageer ik, soms niet.
[..]
Te lang is echt niet leuk
[..]
Edit : kut lapo...
Eh, urenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo serieus altijd.
En wat is 'te lang'?
Zodra je extra drinkpauzes moet gaan inlassen duurt het wel te lang.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo serieus altijd.
En wat is 'te lang'?
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar dat is wel té lang ja. Maar bij snel denk ik meer binnen een paar minuten.quote:
Oh, flauw. We hebben het even gehad over wat je deed voor werk, maar verder kan ik me niks herinneren dat noemenswaardig is of zo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet, er is over mij gesproken maar ik mocht niet weten wat er gezegd was
Zodra ik honger krijg gaat het knopje om naar: "Etenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra je extra drinkpauzes moet gaan inlassen duurt het wel te lang.
Werken? Wat is dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, flauw. We hebben het even gehad over wat je deed voor werk, maar verder kan ik me niks herinneren dat noemenswaardig is of zo.
Jij hoeft toch alleen maar te liggenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Zodra ik honger krijg gaat het knopje om naar: "Eten"
Stel je voor dat ik vet ga verbranden.
Oh, dan weet ik het niet verder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
Werken? Wat is dat?Ik vind het serieus best leuk om te doen wat ik doe qua werk. Alleen zouden meer klanten (en dus meer inkomsten) fijn zijn. Maar dit ging over een app-gesprek.
Ik wel, ik kan dat gewoon echt niet snel helaasquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar dat is wel té lang ja. Maar bij snel denk ik meer binnen een paar minuten.
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hoeft toch alleen maar te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest gelijk aan Faxie denken![]()
Nee maar je moet ze wel strak genoeg vastbinden zodat ze niet weg kunnen rennen hequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Viro het volgende:
Nouja zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest gelijk aan Faxie denken![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar je moet ze wel strak genoeg vastbinden zodat ze niet weg kunnen rennen he
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar seks met zeesterren?
Rule 34.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?
Nou wilde MI hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zie ik Roy nu voor me met Patrick Ster?
Helaas is niemand dat in onze regio. We blijven boeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan me Roy niet voor me zien seks hebbend.
Hij is lief en onschuldig.
Die kunnen toch ook lief en onschuldig zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas is niemand dat in onze regio. We blijven boeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |