quote:Antwoorden voor Kris - website van de familie Kremers voor Kris
Nieuwe tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - 04-08quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere nieuwe informatie:
• Kaarten met de enige huisjes achter (ten noorden van) de Mirador; 5-13
• Maanstanden Boquete van 1 - 15 april 2014
• Mogelijke verklaring waarom ALLE getuigen een "verkeerde" beschrijving gaven - was niet verkeerd, alleen 1 dag eerder - ma 31-03 ipv di 01-04
Laatste nieuws:
• (es) Gesprek OM Panama en Familie Kremers - Telemetro - 05-08• (es) Ouders benadrukken dat er gesjoemeld kan zijn - Panamericana - 05-08quote:Pittí, informó que la procuradora de la Nación, Ana Belfon, ordenó que todos los resultados de las investigaciones se hagan mediante comunicados de prensa.
Pitti vertelde de ouders dat de Nationaal Procureur, Ana Belfon [die werkte voor de dictator Noriega!] opgedragen heeft dat alle resultaten van de onderzoeken via persconferenties [WTF?] naar buiten gebracht zouden worden.Tijdlijn (kort):quote:• ouders boos op het OM
• beloftes niet nagekomen
• niet gedoken in het stuwmeer (wat blijkbaar eerder al was toegezegd)
• geen data van de telefoons gehad, alleen mondelinge bevestigingen
• nu blijkt dat de eerste noodoproep niet om 16:30 maar tussen 15:00 en 16:00 gedaan zou zijn?!
• Kris en Lisanne begonnen om 10:45 met de El Pianista-tocht
• Meiden waren rond 13:00 boven op de Mirador
• Laatste foto van Kris gemaakt om 14:00, locatie bekend van iPhone
• Tussen 15:00 & 16:00 eerste noodoproep gedaan, locatie onbekend
• Op 8 april 01:00-04:00 90 fotos gemaakt waarvan slechts 3 iets op te herkennen is: takken en een rode rotswand
• Laatste noodoproepen gedaan op 11 april
• (nl) Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - Fotoverslag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• EenVandaag-profiel met vindplaatsen en tijden
• Google Earth-profiel met vindplaatsen en de Mirador (ongeveer), kijkend naar het NW
• BING Maps-kaart met vindplaatsen van de vondsten, gebaseerd op contact KingRoad (Websleuthsforum) met Feliciano Gonzalez (de gids die de meeste vondsten heeft gedaan):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:
• Afstanden bij benadering
• Tijden gebaseerd op Feliciano's snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn - zoals van 20-06 - 03-08 - voor nieuwe zie boven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna en klimaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere vermissingen in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Berovingen in het gebied rond Boquete:
• (en) Crime Updates Boquete
Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Links: Laatste foto van Lisanne Froon met uitzicht op Palo Alto vanaf de Mirador (Pacifische zuidkant), genomen op 1 april 2014 ~13:00 - 29-07
• Rechts: Laatste foto van Kris Kremers bij de eerste quebrada ("steil bergbeekje") aan de Caribische noordkant van de waterscheiding (Continental Divide) genomen op 1 april 2014 ~14:00 - 04-08
Interessante docu over verdwalen in de jungle:
![]()
Je hebt het nummer aangepast denk ik: had #61 moeten zijn
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Done.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je hebt het nummer aangepast denk ik: had #61 moeten zijn![]()
Sorry, wilde cancelen om nieuw topic te openen (toetsenbord op telefoon liep vast en dacht dat iemand het vast al had geopend in de tussentijd). Maar vervolgens werd het toch gepost en met wel een hele beroerde titel. Iemand suggesties?![]()
Heb geen flauw idee hoe ik over topics heen kan quoten, maar @Midnight:
Ik denk dat de foto bij een andere plek gemaakt is als waar iedereen van uit ging. Maar het zou suf zijn als de gidsen de juiste locatie niet kunnen vinden.![]()
Mirador?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef MidnightB00m het volgende:
Sorry, wilde cancelen om nieuw topic te openen (toetsenbord op telefoon liep vast en dacht dat iemand het vast al had gepost in de tussentijd). Maar vervolgens werd het toch gepost en met wel een hele beroerde titel. Iemand suggesties?Qua huisdieren en Fokkers heb ik alleen de schildpadden van Domnivoor en de hond van @:mascara-klodder irl gezien (Koen66)![]()
Zou inderdaad suf zijn. Moet zeggen dat ik het ook lastig vind om te zien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef Rubella het volgende:
Heb geen flauw idee hoe ik over topics heen kan quoten, maar @Midnight:
Ik denk dat de foto bij een andere plek gemaakt is als waar iedereen van uit ging. Maar het zou suf zijn als de gidsen de juiste locatie niet kunnen vinden.
Het lijkt niet één-op-één op elkaar maar de hoek van de foto is ook anders en er zit een hoop tijd (4 maanden) tussen natuurlijk.![]()
Hmm, dat is toch best bijzonder dat ieders perspectief zo onder is. Een paar zijn het eens en vinden dat foto van ongeveer dezelfde p.o.v. is genomen, terwijl anderen het weer niet zien en andere dingen juist opvallen (compositie m.b.t. Lisanne etc).quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Zou inderdaad suf zijn. Moet zeggen dat ik het ook lastig vind om te zien.
Het lijkt niet één-op-één op elkaar maar de hoek van de foto is ook anders en er zit een hoop tijd (4 maanden) tussen natuurlijk.![]()
Ja hoor. En nee, helemaal geen moeitequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Vind het prima! Kan iemand topictitel wijzigen? Sorry voor ongemak.![]()
![]()
De post die jij quote ging (volgens mij) over de foto van Kris die op die steen staat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch best bijzonder dat ieders perspectief zo onder is. Een paar zijn het eens en vinden dat foto van ongeveer dezelfde p.o.v. is genomen, terwijl anderen het weer niet zien en andere dingen juist opvallen (compositie m.b.t. Lisanne etc).IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh wacht, dan begrijpen we elkaar verkeerd. Ik reageer op de discussie m.b.t de foto van Kris.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Hmm, dat is toch best bijzonder dat ieders perspectief zo onder is. Een paar zijn het eens en vinden dat foto van ongeveer dezelfde p.o.v. is genomen, terwijl anderen het weer niet zien en andere dingen juist opvallen (compositie m.b.t. Lisanne etc).
Foto van Lisanne vind ik minder belangrijk voor het hele verhaal.![]()
Wat mij opviel had weinig met perspectief te maken, maar met een ontbrekende steen. Nu kan begroeiing ed veranderen, maar een steen kan niet makkelijk verplaatst worden. Heeft ook totaal geen nut om met stenen te sjouwen op een dergelijke plek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
De post die jij quote ging (volgens mij) over de foto van Kris die op die steen staat.![]()
Wil je ze eens onder elkaar in 1 post zetten dan ajb?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef Rubella het volgende:
[..]
Wat mij opviel had weinig met perspectief te maken, maar met een ontbrekende steen. Nu kan begroeiing ed veranderen, maar een steen kan niet makkelijk verplaatst worden. Heeft ook totaal geen nut om met stenen te sjouwen op een dergelijke plek.
Wat ik zie niet wat je bedoelt. Op de foto die ik dénk dat je bedoelt, ligt er ook een steen naast de steen waarop ze staat.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
+1quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je ze eens onder elkaar in 1 post zetten dan ajb?
Wat ik zie niet wat je bedoelt. Op de foto die ik dénk dat je bedoelt, ligt er ook een steen naast de steen waarop ze staat.
Dus als je dat zou willen doen, heel graag
Als ik het goed begrijp worden deze twee foto's met elkaar vergeleken:
Correct me if i'm wrong.
Foto 1 (bovenste) komt uit de reconstructie van de ouders. (4 maanden na onderste foto)
Foto 2 (onderste) is de laatste foto van Kris. Op 1 april om 14:00.![]()
Dank, ik ga eens turenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef Stupidisco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Correct me if i'm wrong.
Foto 1 (bovenste) komt uit de reconstructie van de ouders. (4 maanden na onderste foto)
Foto 2 (onderste) is de laatste foto van Kris. Op 1 april om 14:00.
Ja dat dacht ik dus ook dat die bedoeld werden.
Maar daar ligt naast de steen waarop Kris staat toch ook gewoon een steen, links onder dat oranje pijltje?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zijn het niet deze twee foto's?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef Stupidisco het volgende:
Correct me if i'm wrong.![]()
Ahja, ik zie helemaal niets wat op elkaar lijkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:10 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
deze onderste foto zou (volgens de reconstructie) bij het 2e beekje zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: