Bierpens al een dagje niet gezien, wat heb je met hem gedaan?quote:
Dat is misschien weer een beetje overdreven inderdaad.quote:
Je hebt een mooie linker hand en een korte rechter arm?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet je dan de lekkerste kiezen, of degene die het dichtste bij woont ?
Aight.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef niels0 het volgende:
Tijd voor muziek?
Ik ga even wat opzoeken.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je hebt een mooie linker hand en een korte rechter arm?
bekeerd. hij zit nu in de kerkquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:15 schreef PeterRudolfDeVries2016 het volgende:
[..]
Bierpens al een dagje niet gezien, wat heb je met hem gedaan?
Hij is wel bossaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef deadprez het volgende:
voederbietel is weer goed op dreef zie ik.![]()
swsquote:
Jij ook?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
bekeerd. hij zit nu in de kerk
Ik zat al een paar minuten klaar maar heb tot nu toe nog niks gevoeld.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb kan je even je anus laten zien? Kunnen we allemaal ff likken.
Wat een hoeren.quote:
Hmm. ik heb er met 5 afgesproken.. de andere 4 afgekapt. Ik wil het gezelschap graag beperken tot 2 of 3.. Maarja.. de een woont 45 minuten met de auto.. maar is wel het lekkerst.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef voederbietel het volgende:
Maar BT, ik zou het gemiddelde meisje nemen, dat zijn vaak de beste.
Ja.quote:
Je bent gewoon jealous dat we jouw anus niet likkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Vb kan je even je anus laten zien? Kunnen we allemaal ff likken.
Je hebt het er maar zwaar mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hmm. ik heb er met 5 afgesproken.. de andere 4 afgekapt. Ik wil het gezelschap graag beperken tot 2 of 3.. Maarja.. de een woont 45 minuten met de auto.. maar is wel het lekkerst.
is dit tegenwoordig de gaybois nachtbaggerquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef eend112 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jealous dat we jouw anus niet likken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |