Als je halverwege een fret een snaar indrukt, dus niet tegen dat ijzeren dingetje, dan moet ik zo hard erop drukken dat het pijn doet aan mijn vingers.quote:
Ik wel natuurlijk ,maar je hebt een apart effect op de gemiddelde Cos-ganger en daar kunnen we dus mooi gebruik van maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wut, jij vindt me toch lief! What's not to like!
Ze zijn dol op smileys, en op zwaaien. Hmpf...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de smiley-attack ging doen
Ja, we gaan dit een laten bezinken en bij het volgende Centraal gaan we zaken concreet maken en spijkers met koppen slaan. Project COS PLAT. ssssssstquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
Centraal afgelopen nu? Ik heb een korte aandachtsspanne..
Dat is dan ook mooi meegenomenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee sufferd, daar gaat het niet om. Dat levert alleen jou een ban op.
Dank jequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jullie zijn echt slim bezig hier.![]()
![]()
![]()
We moeten Lot's zang ook niet vergeten in te zetten..quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Op D-day spam ik deze wel in de cos Jian
Doe je nou een Billy?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, we gaan dit een laten bezinken en bij het volgende Centraal gaan we zaken concreet maken en spijkers met koppen slaan. Project COS PLAT. ssssssst
Nee, BDS, jij krijgt een geweldige Isa-tekst en die ram je er op mijn teken in .... Timing is alles in dit gevalquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Op D-day spam ik deze wel in de cos Jian
Dat kan dan een goede afleidingsmanoeuvre zijn, zodat Disana slinks achter je aan kan sluipen om Lot te gaan bejubelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn dol op smileys, en op zwaaien. Hmpf...
Je moet BDS wel een beetje coachen, loose canons zijn killing voor het plan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, BDS, jij krijgt een geweldige Isa-tekst en die ram je er op mijn teken in .... Timing is alles in dit geval
Ga jij Disana dan even terug roepen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, we gaan dit een laten bezinken en bij het volgende Centraal gaan we zaken concreet maken en spijkers met koppen slaan. Project COS PLAT. ssssssst
Dat is niet lief.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Studio Voetbal is bezigquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je nou een Billy?
Volgend Centraal komt het allemaal goed!
Ik wil nú spijkers me koppen!
Wild Cart Bitches !!!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Je moet BDS wel een beetje coachen, loose canons zijn killing voor het plan.
Ik stel voor een andere strateeg te kiezen...quote:
Sorry, ik was even douchen en toen moest ik niezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij Disana dan even terug roepen?
Ik dacht het ook dat we pauze hadden. We gingen toch roken en roddelen buiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Voxs het volgende:
Mensen, aandacht aandacht! Centraal is over! U kunt zich voegen bij de verschillende projectgroepjes...
Verslag inleveren graag drie uur voor volgend centraal bij Mootie.
Nee hè, die is toch niet al begonnen hè, over loose canons gesproken, omgquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga jij Disana dan even terug roepen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Aimabel daar en tegen..quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
tsja, wie heeft het hier over lief....
Gelukkig, net op tijd. Jian heeft alles tot nader order afgeblazenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik was even douchen en toen moest ik niezen.
Lief dagboek...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik was even douchen en toen moest ik niezen.
Je wilt zeggen dat je prioriteiten bij kwijlebabbel Van der Gijp liggen?quote:
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nog met dat Snow Patroll videotje bezig. De eerste gedeelte met die 2 snaren gaat wel maar dat tweede gedeelte is lastig.
Ik vind het een goede.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Lief dagboek...
Even oefenen voor de Cos.
Oh, jammer. Ik had me al ingesmeerd met schutkleuren en geoefend op smileys.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, net op tijd. Jian heeft alles tot nader order afgeblazen
Komisch en absurdquote:
lol , dank voor de correctiequote:
Zoiets?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik had me al ingesmeerd met schutkleuren en geoefend op smileys.
Oh en dat moet weer op mij? Kreng ben je ook hè.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Lief dagboek...
Even oefenen voor de Cos.
Ha, laat je niet in de luren leggen door deze afleidingstactieken. Hij is heel goed in spitsvondige taalgrapjes!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is die fruitschaal dol op zwaaitjes en hallontjes en bakjes koffie.
Gijp is morgen pas, ik zit nu bij dikke, bruine Jackquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je prioriteiten bij kwijlebabbel Van der Gijp liggen?
Soury is over een paar daagjes jarig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
Jammer dat Soury er nu niet is.Samen met Mootie is dat een topteam.
Maar je deed een prachtige post, die sommigen met regelmaat in de Cos plempen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh en dat moet weer op mij? Kreng ben je ook hè.
Zo als we zijn.quote:
Dat is waar. Mijn posts zijn klasse.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar je deed een prachtige post, die sommigen met regelmaat in de Cos plempen.
Perfect oefenmateriaal.
Je lat ligt wel vrij laag.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha, laat je niet in de luren leggen door deze afleidingstactieken. Hij is heel goed in spitsvondige taalgrapjes!
Gezellig, dus Soury is ook een leeuw. Hmpf, dat verklaart weer wat dingetjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury is over een paar daagjes jarig.
dat jij daar nog komtquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:26 schreef mootie het volgende:
Ik overweeg wel steeds om te replyen met 'lief dagboek'.
Weten we allang joh. Maar evengoed bedankt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef rico80 het volgende:
Voor de mensen die ook wel een buiten komen....
Er is vandaag een supermaan. Een volle maan, maar dan anders. 14% dichterbij dan gemiddeld, en 30% feller dan gemiddeld.
Einde bericht
Ach ja, Studio Voetbal zei jequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Gijp is morgen pas, ik zit nu bij dikke, bruine Jack
13e. Dan maar eens kijken of het verjaardagstopic nog ergens te vinden is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gezellig, dus Soury is ook een leeuw. Hmpf, dat verklaart weer wat dingetjes.
SC had dit al als feature in de ochtendeditie. Maar ja, prachtigquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef rico80 het volgende:
Er is vandaag een supermaan. Een volle maan, maar dan anders. 14% dichterbij dan gemiddeld, en 30% feller dan gemiddeld.
Einde bericht
Hoelaat en welke kant moet ik op kijken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef rico80 het volgende:
Einde bericht
Oh. Een wijs man zei mij ooit, lees de SC niet terug. Zo wijs was die dus nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weten we allang joh. Maar evengoed bedankt.
Ik leg geen latten, zo kan je ook niet struikelenquote:
Thanks ga even kijken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:37 schreef rico80 het volgende:
Einde bericht
wat gaan we doen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Isax ook aanwezig. Plan kan uitgevoerd gaan worden zou ik zeggen.
Cool, ga ik in de gaten houden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
13e. Dan maar eens kijken of het verjaardagstopic nog ergens te vinden is.
Ik was net aangenaam verrast bij het teruglezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je de maan niet kan vinden aan de hemel moet je deze opdracht maar aan je voorbij laten gaan denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelaat en welke kant moet ik op kijken?
Eigenlijk niet dan nee. Maar genoeg die ook niet terug lezen en het dan alsnog komen te weten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh. Een wijs man zei mij ooit, lees de SC niet terug. Zo wijs was die dus niet
Jaah dag,alles is nu in kannen en kruiken, dan had je maar op tijd moeten zijn voor het Centraalquote:
Ff teruglezen of wachten tot iemand een beknopte omschrijving kan geven voor jou.quote:
Haha, mooi. Maar wil je zeggen dat jij dat topic wel kunt vinden? Ik weet niet eens meer hoe het heet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was net aangenaam verrast bij het teruglezen.
Een aandachtshoer meldde dat ze jarig was, heel random. En maar een man of 3 reageerde.
*trots
probeer eensquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ff teruglezen of wachten tot iemand een beknopte omschrijving kan geven voor jou.
Ik kan dat uiteraard niet.
Soury is er niet dus kunnen we Isax gebruiken nu.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaah dag,alles is nu in kannen en kruiken, dan had je maar op tijd moeten zijn voor het Centraal
Ik leg hem alvast klaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand die een SCV heeft geschreven? ppfft amateurs..quote:
Hier begon het mee i.i.g.quote:
ging het er hard aan toe ja?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier begon het mee i.i.g.
Dit staat nu onder de COS.
WAARSCHUWING: Persoonlijke aanvallen op medeFOK!kers, persoonlijke vetes, zwartmakerij van andere users e.d. is niet wenselijk en zal tot bans leiden en mogelijk zelfs het sluiten van deze reeks. Beperk je tot ontopic commentaar.
Ik vind het wel zo makkelijk om te weten aan welke kant van mijn huis ik met mijn slaperige kop moet gaan staan vannachtquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als je de maan niet kan vinden aan de hemel moet je deze opdracht maar aan je voorbij laten gaan denk ik.
Lol, ik sta er zelfs tussen met een felicitatie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leg hem alvast klaar.
UTO / Verjaardagstopic - Feliciteer hier streamers met hun verjaardag
Dat betekent dat ze hun oorlog hier komen voeren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hier begon het mee i.i.g.
Dit staat nu onder de COS.
WAARSCHUWING: Persoonlijke aanvallen op medeFOK!kers, persoonlijke vetes, zwartmakerij van andere users e.d. is niet wenselijk en zal tot bans leiden en mogelijk zelfs het sluiten van deze reeks. Beperk je tot ontopic commentaar.
Oh wat goed dat jij het wel kon vinden. Ik heb het gelijk gebookmarked.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik leg hem alvast klaar.
UTO / Verjaardagstopic - Feliciteer hier streamers met hun verjaardag
Daar gaat het niet om.quote:
Yep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Die D is moeilijk hè.
Ik hoop het niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze hun oorlog hier komen voeren.![]()
![]()
ja maar ik lees dat wel meteen als ik de cos aanklikquote:
Ok en ok.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar ik lees dat wel meteen als ik de cos aanklik![]()
ik ga eens terug klikken als ik nog 2 minuten wakker blijf
Google: Utopia verjaardagstopicquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat goed dat jij het wel kon vinden. Ik heb het gelijk gebookmarked.
Met z'n allen? Gezellig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.![]()
Maar wij vluchten dan ergens anders heen, dat plan is nog in ontwikkeling maar Jian is voetbal aan het kijken.
Het gaat niet over de sv verslagen hier nu.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:45 schreef isax het volgende:
[..]
sc verslagen, kan jij die niet schrijven?
SC queen.
wacht, dat heb jij nog nooit gedaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
Ik dacht eindelijk mijn eerste lesbische ervaring te gaan krijgen.
nog éénquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze hun oorlog hier komen voeren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |