quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
What are we talking about, we don't talk about bad things. We are lovely people.
Shoot that rat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
There's a rat in my kitchen, what am I gonna do?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
There's a rat in my kitchen, what am I gonna do?
Dat hebben we ooit al eens gehadquote:
Hier is iedereen sowieso reddeloos verloren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:55 schreef pullup het volgende:
Waarom is hier niet zo'n leuke topicpointer eigenlijk ?
Als het een keer werkte moet het wel weer lukken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Ja, ik stel toch een geweldige Isa-bash voor met 2 of 3 mensen, de schuimpjes gaan uiteindelijk in de aanval en worden persoonlijk, wij zetten BDS in als lont in het kruidvat, de boel escaleert er vallen bans, wij smeren 'm zo snel mogelijk, de boel is vervolgens niet meer tot bedaren te brengen en Yvonne komt boel dicht smijten. Ik zeg strak plan of zie ik wat over het hoofd
waarom isa Bashenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Ja, ik stel toch een geweldige Isa-bash voor met 2 of 3 mensen, de schuimpjes gaan uiteindelijk in de aanval en worden persoonlijk, wij zetten BDS in als lont in het kruidvat, de boel escaleert er vallen bans, wij smeren 'm zo snel mogelijk, de boel is vervolgens niet meer tot bedaren te brengen en Yvonne komt boel dicht smijten. Ik zeg strak plan of zie ik wat over het hoofd
Ja, waar smeren we 'm naar toe? Is er ergens een safe-house? Of is het ieder voor zich? Mag ook hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Ja, maar, dan is er dadelijk niemand om mee te kletsen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, waar smeren we 'm naar toe? Is er ergens een safe-house? Of is het ieder voor zich? Mag ook hoor
Jawel, type marinier, semperfi, kanonnenvlees enzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het een keer werkte moet het wel weer lukken.
Kunnen we die BDS vertrouwen dan ?
Dan kun je beter een pro-Lotcampagne opzetten. Volgens mij ligt daar ook de bron van de topicpointer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Verdomme nu moeten we op Frans over stappenquote:
Dit soort revolutie (wat is het eigenlijk? ) trekt altijd mensen..wees blijquote:
Ik voel een plan B aankomenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je beter een pro-Lotcampagne opzetten. Volgens mij ligt daar ook de bron van de topicpointer.
Goed punt. B-plannen zijn altijd nodig.quote:
Barré!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdomme nu moeten we op Frans over stappen
Goed punt,wat ben jij ook sluw hè, dat is vast de ervaring van die geniepige POL campagnes richting NWSquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je beter een pro-Lotcampagne opzetten. Volgens mij ligt daar ook de bron van de topicpointer.
Nee dat weet ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
Eerst wil ik weten of liesje weet hoe lang dat al staat onder de COS.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier is iedereen sowieso reddeloos verloren.
Iedereen om zich heen kijken en fluiten enzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdomme nu moeten we op Frans over stappen
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Slimmerd!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt nu goed van pas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed punt,wat ben jij ook sluw hè, dat is vast de ervaring van die geniepige POL campagnes richting NWS
Die is al even onder.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef sararaats het volgende:
Het lijkt wel herfst![]()
Waar is de zon?
Lovely moon, let's howl!quote:
Ik wil het weten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij staat het er nog maar een dag of twee.
Awoooooooooooooooohhhhhhhhhh!quote:
En Soury ook, dus jij, mooty en soury kunnen het voor elkaar krijgen als je wilt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
Moots roept ook nogal wat irritatie op in de COS, ook daar kunnen we nu gebruik van maken.
[ afbeelding ]
Jij bent de zonquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef sararaats het volgende:
Het lijkt wel herfst![]()
Waar is de zon?
Zelf ben ik heel geliefd in de COS, net als overal trouwens, maar mootie en soury met als bliksemafleider BDS lijkt mij een goed plan.. dat in combinatie met de Lot-campagne van Disana, die is gemeen, zo gemeen, has to do the jobquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En Soury ook, dus jij, mooty en soury kunnen het voor elkaar krijgen als je wilt.
Lol. inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:09 schreef Voxs het volgende:
Oke, we hebben iemand die een strijdlied kan schrijven!
Ik kan heel uitbundig gaan zwaaien naar bepaalde mensen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
Moots roept ook nogal wat irritatie op in de COS, ook daar kunnen we nu gebruik van maken.
[ afbeelding ]
Weet ik welquote:
Was jij niet ook van de spelling? Of vergis ik me?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan heel uitbundig gaan zwaaien naar bepaalde mensen?
En we hebben fresh die een strijdlied kan maken. Top tot zover.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf ben ik heel geliefd in de COS, net als overal trouwens, maar mootie en soury met als bliksemafleider BDS lijkt mij een goed plan.. dat in combinatie met de Lot-campagne van Disana, die is gemeen, zo gemeen, has to do the job
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
Weet ik wel
Ik ga anderen wat vervelen (hahaha nee hoor)
Ik heb heel veel geluk dat het regenwater niet gemakkelijk naar binnen stroomt.
Gooreind-Wuustwezel ligt redelijk hoog boven de zeespiegel. West-Vlaanderen bijvoorbeeld ligt veel lager.
Aardrijkskunde was misschien niet m'n beste vak maar wel tof.
Maar dat vind ik een slecht plan. Dan ben ik uren bezig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was jij niet ook van de spelling? Of vergis ik me?
a+b=C(losed)quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf ben ik heel geliefd in de COS, net als overal trouwens, maar mootie en soury met als bliksemafleider BDS lijkt mij een goed plan.. dat in combinatie met de Lot-campagne van Disana, die is gemeen, zo gemeen, has to do the job
Je bent correct en ik denk dat dat de beste methode is voor Mootie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Was jij niet ook van de spelling? Of vergis ik me?
Op zich is het wel een irritatiefactor in de Cos, maar dat geldt alleen voor mij. Vrij onbruikbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
verder zeg ik niks, maar daar kunnen we misschien nog gebruik van maken.......
Dat is niet de bedoeling, hou het maar bij zwaaien dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat vind ik een slecht plan. Dan ben ik uren bezig.
Zwaaien is beter, verrassingsaanvalquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je bent correct en ik denk dat dat de beste methode is voor Mootie.![]()
Alhoewel, als ze gaat zwaaien, dat lijkt me ook leuk om te zien gebeuren.
Je kan gewoon jezelf zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan heel uitbundig gaan zwaaien naar bepaalde mensen?
Lies, wist het toch niet, Lies moet het weten, lies is mod, dan zoekt ze het maar even uit voor ons.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:16 schreef Jian het volgende:
Lies weet waarom die tekst eronder staat, wat was de aanleiding?
Ik ga even Studio Voetbal kijken, dan kunnen jullie je ondertussen wat vertrouwd maken met het plan. En denk nog even aan de vluchtweg, als de boel escaleert en de bans vallen dan moeten wij ver weg zijn, zelf zat ik te denken aan BNW ofzo .... daar zoekt niemand ons.
Ik dacht dat jij de smiley-attack ging doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon je bedoeling om mij uit de Cos te krijgen.
Niet als Mootie het doetquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat vinden ze alleen maar leuk in de cos volgens mij.
Klopt, maar zullen ze dat niet gelijk doorhebben dan dat het met een reden is. Wel onverwachts maar als ze gelijk achterdochtig worden is het ook niet goed.quote:
Misschien wat schijnbewegingen inbouwen, via TTK ( stil dus daar kan je goed schuilen), langs Crea..hmm plan rammelt nog wat...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lies, wist het toch niet, Lies moet het weten, lies is mod, dan zoekt ze het maar even uit voor ons.
En jij bent ons meesterbrein dus denk jij dan ook maar na over de vluchtroute.
Verschuilen tussen de handwerkers, maar gaan die juist niet daarheen als de cos dichtgaat.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien wat schijnbewegingen inbouwen, via TTK ( stil dus daar kan je goed schuilen), langs Crea..hmm plan rammelt nog wat...
Is het de bedoeling dat we slim zijn dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jullie zijn echt slim bezig hier.![]()
![]()
![]()
Dat is zo, en pies ruimen en man opvoedenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
Nou oké dan stel ik toch voor dat Moots de kamikaze-rol gaat vervullen. Die zit verder ook niet met een ban van een week ofzo, want ze moet toch nog een kledingkast inruimen begreep ik.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
Nou oké dan stel ik toch voor dat Moots de kamikaze-rol gaat vervullen. Die zit verder ook niet met een ban van een week ofzo, want ze moet toch nog een kledingkast inruimen begreep ik.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is zo, en pies ruimen en man opvoeden
Vooral slinks, me likequote:Op zondag 10 augustus 2014 22:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jullie zijn echt slim bezig hier.![]()
![]()
![]()
Ik ben nog met dat Snow Patroll videotje bezig. De eerste gedeelte met die 2 snaren gaat wel maar dat tweede gedeelte is lastig.quote:
Ik ben er ook wel even klaar mee, ga je mee een peukie roken buiten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Voxs het volgende:
Centraal afgelopen nu? Ik heb een korte aandachtsspanne..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |