Heb je een open ruggetje?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik squat helemaal niet vanwege mijn rug.
Nee, mijn rug is al jaren een zwakke plek, en ik heb geen zin om er last van te krijgen als ik oefeningen kan doen waarbij ik de rug niet of nauwelijks belast.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb je een open ruggetje?
44 pounds zeker!quote:
Nee hoor niets geen broscience, maar ik heb altijd ook wel rugklachten maar als ik niet kan squatten zou ik niet eens gymmen denkquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, mijn rug is al jaren een zwakke plek, en ik heb geen zin om er last van te krijgen als ik oefeningen kan doen waarbij ik de rug niet of nauwelijks belast.
Inb4 iets met squatten en testosteron en extra gains en brosciencre
Broeder van andere moeder. We gaan binnenkort chilling zetten, boks!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey JMF, wanneer komt onze chilling nou, krijg de indruk dat je zwaar onder de plak zit bij je vrouwtje.
sorry das een 40er, 44 heeft een een geribbelde handvatquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
44 pounds zeker!
Die zien er echt uit als onze 20 tot 28ers!
Maakt niet uit vriend.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
![]()
Klopt toch geen fuck van lengte maat dan? Net zo'n naveltopje zeg maar.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt idd echt nice man, zal dat hele album eens op mn telefoon zetten en luisteren
Dat heb ik dus helemaal niet.ik houd niet van legday, ik tolereer het. Als mijn benen maar in verhouding zijn met mijn bovenlichaam vind ik het goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee hoor niets geen broscience, maar ik heb altijd ook wel rugklachten maar als ik niet kan squatten zou ik niet eens gymmen denk
Heb je wel eens fronts geprobeerd?
Voor mijn idee veel minder belasting
Niet meer man. Ik heb voor mijn bulk grotere shirts gekocht.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vraag aan Deuce, die draagt ook ziek strakke shirts.
Maar weinig aanbod in maat XXXLquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil wat aesthetic wear kopen bij asos maar geen idee welke maat ik moet nemen.
Mijn chest heeft een omtrek van 90 cm.
Welke maat moet ik hebben?
Model draagt met 1.85 M, hoe dan??
xs voor die tight fit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, nice man nice.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet meer man. Ik heb voor mijn bulk grotere shirts gekocht.
Extreem lange teen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf, check die buik.
http://instagram.com/p/rkgLQih2-J/
Wat is dat?
Bro, chill. Dat zijn zakjes daaronder waar shit inzit.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf, check die buik.
Wat is dat?
heyy maatjequote:
ga je nog eten?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wtf, check die buik.
Wat is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |