lol, nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:54 schreef Deuce92 het volgende:
Ik begin te denken dat je G.R.S. een beetje het leven zuur probeert te maken, vrind.
Dank u sir!quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die wel apprecieert. Volgens mij houdt ze wel van mooie mannen, en de Bieber is toch echt het toppunt daarvan.
Mooi gedaan, jongen!
Wij zijn gwoon vrindjes. Ja togg?quote:
tot morgen xdquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:06 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor jongens maar ik voel mij gewoon te volwassen voor dit topic reeks, vroeger was dit topic veel beter (alleen niemand weet dat te beschrijven als je er naar vraagt).
![]()
Owjaa, zoek een leven!
Minder tetten en reten en wat meer gymtalk, that's itquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:06 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor jongens maar ik voel mij gewoon te volwassen voor dit topic reeks, vroeger was dit topic veel beter (alleen niemand weet dat te beschrijven als je er naar vraagt).
![]()
Owjaa, zoek een leven!
What did u do in the gym today GRSjequote:Op maandag 11 augustus 2014 22:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Minder tetten en reten en wat meer gymtalk, that's it
Ja, fucking vette muziek man.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Yuri wat vind je btw van dit
Bouwt vrij langzaam op maar rond 4:30 zit er wat meer actie.
Inb4 sap vieze gothic
Was pas half 10 thuis, morgen de benen vernielenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef G.R.S. het volgende:
Vandaag rustdag gehadHeb jij de gym gesloopt vandaag?
net gym gesloopt, backdayquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef G.R.S. het volgende:
Vandaag rustdag gehadHeb jij de gym gesloopt vandaag?
tering, ga wat doen manquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, ik ben echt goed bezig met mijn ritme fiksen. Vandaag 1200 uur wakker.
inb4 wtf man, doe normaal, dat is laat
wtf man, doe normaal, dat is laatquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Man, ik ben echt goed bezig met mijn ritme fiksen. Vandaag 1200 uur wakker.
inb4 wtf man, doe normaal, dat is laat
Ik sliep ook rond 230. Normaal ging ik rond 500 slapen; soms later, soms vroeger.quote:
ja, als ze zulke gifs van zichzelf listen zou ik ze heel serieus nemen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:42 schreef Deuce92 het volgende:
Jongens, zien jullie vrouwen alleen maar als objecten of zo? We hebben hier ook dames in dit topic hoor. Als jullie zulke gifs van hen zouden zien, zouden jullie hen dan nog serieus nemen?
Misselijkmakend gewoon!
Was is de toevoeging van leg extensions?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:24 schreef Deuce92 het volgende:
Vanmorgen legday gehad. Voor het eerst in maanden leg extension kunnen doen zonder al te veel pijn in mijn knie. Het is vooruitgang.
Koop voor de lol kleinste maat, maak pic en post hier. Als het niet past terugsturen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil wat aesthetic wear kopen bij asos maar geen idee welke maat ik moet nemen.
Mijn chest heeft een omtrek van 90 cm.
Welke maat moet ik hebben?
Model draagt met 1.85 M, hoe dan??
xs voor die tight fit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik squat helemaal niet vanwege mijn rug.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Was is de toevoeging van leg extensions?
Voor je quads kun je toch ook paar setjes front squatten?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Koop voor de lol kleinste maat, maak pic en post hier. Als het niet past terugsturen.
Klinkt idd echt nice man, zal dat hele album eens op mn telefoon zetten en luisterenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, fucking vette muziek man.Sowieso die geluiden en al die shit.
Ik denk dat je Dead Can Dance ook wel kan waarderen. Dat is serieuze de mooiste muziek die ik ooit geluisterd heb.
Dit is mijn favoriete liedje van hen:
Mijn plassertje doet vreemd, ik voel een orgasme opkomen. Ommmgggg. Luister hem af man, richting het einde is die het beste.
Album:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |