Ik vertelde mijn ex (toen we nog hadden) dat hij dat spel wel eens doet. Toen mijn vader bij haar ouders op visite kwam vroeg haar vader, dus jij werkt als vrachtwagenchauffeur? M'n ex dacht dat hij werkte als vrachtwagenchauffeur maar ik zei heel duidelijk dat het een spel is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat moet hij weten.
Op zich wel bazig dat die ouwe van je ETS speelt.
Ik vond het na 4 missies een beetje langdradig worden.quote:
Piratenbaaiquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef appelen het volgende:
Toch jammer hoe weinig mensen van het bestaan van pirate bay weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik vertelde mijn ex (toen we nog hadden) dat hij dat spel wel eens doet. Toen mijn vader bij haar ouders op visite kwam vroeg haar vader, dus jij werkt als vrachtwagenchauffeur? M'n ex dacht dat hij werkte als vrachtwagenchauffeur maar ik zei heel duidelijk dat het een spel is.
Ik doe het via BitLord maar kom je ook bij dezelfde torrents uit. Ben al stukken minder van newsgroepen aan het doen vanwege takedowns.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef appelen het volgende:
Toch jammer hoe weinig mensen van het bestaan van pirate bay weten
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Stickertje het volgende:
zie niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Stickertje het volgende:
niemand het paaseitje ontdekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze smelten de kazen!
Ze heeft het nietszeggende nummer in de tt weer op 1 gezet.quote:
oke doeiquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ze heeft het nietszeggende nummer in de tt weer op 1 gezet.
quote:
omgquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
muis op het een na laatste puntje in de OP
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
muis op het een na laatste puntje in de OP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |