En die hebben met zulke persoonlijke zaken niks te maken. Maar misschien dat de psycholoog je dat morgen haar fijn kan uitleggen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat er lullen en kutten op Fok! posten zoals waxmask en ik
Dan reageer je niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
En die hebben met zulke persoonlijke zaken niks te maken. Maar misschien dat de psycholoog je dat morgen haar fijn kan uitleggen.
Willen poepen, terwijl het niet lukt is het ergste wat er is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Geen zin. Bouw het maar even op zodat straks al dat glazuur van ellende uit elkaar springt.
Dan hoef je alsnog niet zo lullig te reageren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
En die hebben met zulke persoonlijke zaken niks te maken. Maar misschien dat de psycholoog je dat morgen haar fijn kan uitleggen.
ga soepen danquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind zijn UI niet helemaal 2014 uitstralen. Ik mis bijvoorbeeld een telefoon in z'n hand.
of euro truck simulator.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind zijn UI niet helemaal 2014 uitstralen. Ik mis bijvoorbeeld een telefoon in z'n hand.
Dit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan hoef je alsnog niet zo lullig te reageren.
Dit... als je naar een psycholoog moet dan begrijp ik niet waarom iemand dat gaat posten op een openbaar forum waar mensen al snel een mening over je hebben...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Of een Avro bode met een interview met Merelquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik dat spel moet kopenquote:
Not sure if serious, maar zo niet is dit totaal niet grappigquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Word ik voor behandeld, maar dat zeg ik niet op FOK!
kopen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik dat spel moet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |