MINIMAAL 3x per weekquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik doe nu minimaal 3 keer per week yoga dingen met dit filmpje:
Vanmiddag weer
Het is een leuke les, niet overdreven 'rigid' en vooral zeer ontspannend na een dagje achter de computer zitten lezen/schrijvenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
MINIMAAL 3x per weekChapeautjes!
Thanks, er zit wel wat overlap in zie ik
Probeer de filmpjes van die Adriene is. Ik ben ook niet echt een talentje, maar dit lukt me allemaal wel!!quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:27 schreef CaLeX het volgende:
Ik heb gister voor het eerst yoga gedaan
Daar ligt mijn talent dus niet, al denk ik wel dat ik er veel baat bij heb. Ook met die core oefeningen trouwens.
Kan altijd ff kijken of het wat is (ben wel allergisch voor de aardse-stromen-opmerkingen).quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Probeer de filmpjes van die Adriene is. Ik ben ook niet echt een talentje, maar dit lukt me allemaal wel!!
zo comfortabel is mijn matje niet, maar vandaag zou het mij ook kunnen gebeuren.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:31 schreef Quoi het volgende:
Als ik nu op een matje ga liggen, vrees ik het ergste![]()
zo'n matje heb ik ook gehad (van de kijkshop), die begon te "schilferen" na verloop van tijd. Kon ik na mijn workouts ook meteen even vegen dan wel stofzuigenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn matje valt uit elkaar.Topkwaliteit.
Ja, dat dusquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:36 schreef Guard het volgende:
[..]
zo'n matje heb ik ook gehad (van de kijkshop), die begon te "schilferen" na verloop van tijd. Kon ik na mijn workouts ook meteen even vegen dan wel stofzuigen
Als ik heel veel moet snijden gebruik ik gewoon de keukenmachinequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:37 schreef Quoi het volgende:
Mijn matje heeft dus nopjes![]()
Afijn, eenmaal thuis moet ik eerst nog even de hele groententuin van HelloFresh nog even fijnsnijden (dat is voor mij al een rustmomentje) en die mat gaat vanavond heerlijk in front of the telly
![]()
Succes Guard!
Ik houd van snijdenquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Als ik heel veel moet snijden gebruik ik gewoon de keukenmachine
quote:Op maandag 11 augustus 2014 13:27 schreef Murmeli het volgende:
Knie lijkt ok. Straks even wat wandelen en fietsen om te testen
Ik ben niet mee geweest naar Schoorl maar weet op dit moment helaas precies hoe het voelt. De trainer liet ons over pionnetjes heen stap-springen. Dat vinden mijn benen schijnbaar niet zo leuk.quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:40 schreef Ynske het volgende:
ik mag van de fysio gaan proberen wat lopen doet met mn nek
We rustig beginnen dua een 6 x 1 min, maar hey dat is al meer dan ik sinds de aanrijding heb mogen doen.
So happy!
Ik zou het graag doen maar dat lukt dus niet.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:51 schreef Wolve000 het volgende:
Dat zwabberen moet je ook gewoon aan zwabber overlaten.
Jij wordt er ook niet jonger op hequote:Op maandag 11 augustus 2014 15:07 schreef flipsen het volgende:
Goedemorgen maar weer... Gisteren heel de dag geplankt
Ik moet gewoon niet (te veel) drinken, ik kan er echt zo slecht tegen, ben dan gelijk een hele dag te brak voor woorden. Aan het eind van de dag wel alle posts gelezen en Endomondoloopjes bekeken, dus toch nog iets aan hardlopen gedaan
![]()
Straks eens kijken of die 45 minuten die eigenlijk gisteren op het programma stonden, vandaag willen lukken.
Absoluut geen pro maar de 5-10k evy vond ik waardeloos (en vele met mij) dus ik zou lekker een eigen schema bouwen hierna (zie links in de OP!)quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:21 schreef xzaz het volgende:
Even een vraag aan de pro's hier;
Ik ben bijna klaar met Evy 5km en wil eigenlijk weer richting mijn 5k best gaan. Is het handig om na Evy een custom planning in elkaar te zetten voor de 5k of lekker door te gaan met 5k - 10k Evy?
over de stability oefeningen.. ik doe 2a 3x per week full body training met kettlebells en daar komt ook n hoop core stability bij kijken, ik vind het een mooie aanvulling op het hardlopen en merk dat sowieso mijn hele houding er beter van word.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:00 schreef Quoi het volgende:
Is er overigens iemand die hier regelmatig (2 a 3 x per week) rompstabiliteit oefeningen doet? Welke?
Wemelt natuurlijk van de filmpjes en schema's op internet. Ik denk er nu aan om onderstaande dingen te gaan doen 2 a 3 x per week. Best nog wel heftig vind ik.
http://womenon.nl/basisoe(...)-de-loopster-deel-1/
Zwabber: een kettlebeller, stel je vraag nog eensquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:36 schreef Danter het volgende:
over de stability oefeningen.. ik doe 2a 3x per week full body training met kettlebells en daar komt ook n hoop core stability bij kijken, ik vind het een mooie aanvulling op het hardlopen en merk dat sowieso mijn hele houding er beter van word.
Hier word ik natuurlijk zwaar nieuwsgierig van.. *wacht rustig af*quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Zwabber: een kettlebeller, stel je vraag nog eens
Daar moet je je niets bij voorstellen hoor. Of ze niet door de ramen vliegen als je ze loslaat, of zo.quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:43 schreef Danter het volgende:
[..]
Hier word ik natuurlijk zwaar nieuwsgierig van.. *wacht rustig af*
Wel lekker met de trap gaan, dan is het iedere dag "leg day"quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:46 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar moet je je niets bij voorstellen hoor. Of ze niet door de ramen vliegen als je ze loslaat, of zo.
Zwabber woont op de 5e verdieping. Dan moet je een beetje uitkijken met je krachtoefeningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |