Dat was ik ook van mening inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef mosselmossel het volgende:
Cake lijkt me niet echt gezond om mee te lopen. Het is wel heel veel suiker en vet en vooral het vet moet je eigenlijk niet al te veel hebben.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
He die kan ik misschien ook nog wel zien. Tof!
Ik heb zaterdag nog een leuke concurrent. Luc Krotwaar, nu al wat ouder, maar nog steeds een topper. Liep 2.10 op de Marathon.
Hoezo moet je geen vet hebben? Een marathon training is een doel op zich en geen middel om wat overtollige kilootjes kwijt te raken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:23 schreef mosselmossel het volgende:
Cake lijkt me niet echt gezond om mee te lopen. Het is wel heel veel suiker en vet en vooral het vet moet je eigenlijk niet al te veel hebben.
Je moet wel vet hebben, maar het ook weer niet overdrijven. Maar da's mijn mening.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Hoezo moet je geen vet hebben? Een marathon training is een doel op zich en geen middel om wat overtollige kilootjes kwijt te raken.
over 3 weken staat er tijdens Naseby ook pizza (hoezo vet), donuts en gekookte aardappelen gedoopt in zout op het menu bij de bevoorradingsposten...
Dat ben ik persoonlijk niet helemaal met je eensquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Hoezo moet je geen vet hebben? Een marathon training is een doel op zich en geen middel om wat overtollige kilootjes kwijt te raken.
over 3 weken staat er tijdens Naseby ook pizza (hoezo vet), donuts en gekookte aardappelen gedoopt in zout op het menu bij de bevoorradingsposten...
wat niet?quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat ben ik persoonlijk niet helemaal met je eens
Dat een marathontraining geen middel is om wat overtollige kilootjes kwijt te raken. Want dat is het in mijn geval welquote:
okequote:Op maandag 11 augustus 2014 21:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat een marathontraining geen middel is om wat overtollige kilootjes kwijt te raken. Want dat is het in mijn geval wel
Dat gevoel mag je hebben, maar dat hoeft niet in alle gevallen te kloppenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke![]()
Ik heb de wijsheid ook niet in pacht en ben zelf ook door schade en schande wijs geworden maar ik heb wel eens het gevoel in het algemeen, en niet perse alleen op Fok!, dat mensen wel een marathon willen lopen maar de voedingskant een beetje over het hoofd zien en "hardlopen om wat kilo's kwijt te raken" doorzetten naar hun marathon-training
Ik loop ook zeker niet om overtollige kilo's kwijt te raken, maar ik ben gewoon niet zo'n fan van enorme massa's verzadigde vetten (boter!) naar binnen te werken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
oke![]()
Ik heb de wijsheid ook niet in pacht en ben zelf ook door schade en schande wijs geworden maar ik heb wel eens het gevoel in het algemeen, en niet perse alleen op Fok!, dat mensen wel een marathon willen lopen maar de voedingskant een beetje over het hoofd zien en "hardlopen om wat kilo's kwijt te raken" doorzetten naar hun marathon-training
Hee, ik ga in November waarschijnlijk jouw loop lopenquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik loop ook zeker niet om overtollige kilo's kwijt te raken, maar ik ben gewoon niet zo'n fan van enorme massa's verzadigde vetten (boter!) naar binnen te werken.
Mijn loop?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Hee, ik ga in November waarschijnlijk jouw loop lopen
daar heb je gelijk in, maar mijn post berustte op het feit dat ik de laatste tijd al een paar keer mensen ben tegen gekomen die van plan waren om een marathon te lopen en dit "op basis van een Weight Watchers dieet" dachten te kunnen doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:00 schreef Daywalk3r het volgende:
Kilo's kwijt raken zou leuk zijn maar daar doe ik het niet voor. Maar beter koolhydraten dan vet toch om te verbranden tijdens duursport?
http://www.hardloopkalend(...)942/47ste-Mosselloopquote:
Kijk, dat zijn de dingen die we graag lezenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef mosselmossel het volgende:
Ah! Die ken ik, die schijnt leuk te zijn.
Trouwens. Vanavond voor het eerst gelopen zonder dat ik ook maar iets van die blessure heb gevoeld, dus dat gaat de goeie kant uit!
en nu heel blijven!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Vanavond voor het eerst gelopen zonder dat ik ook maar iets van die blessure heb gevoeld, dus dat gaat de goeie kant uit!
Dat zijn mijn woorden. Het ziet er in elk geval goed uit. Ik heb zaterdag 25km kunnen lopen zonder dat ik daar de volgende dag last van had en nu kan ik alweer zonder problemen de baantraining volbrengen. Ik ben dus blij. Hopelijk blijft het zo gaan. Wel voelen dat het zwaar is tijdens de lange duurloop, maar erna meteen gewoon weer verder kunnen. Dat vind ik overigens echt mooi om te zien, waar je zo snel al weer toe in staat bent.quote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:54 schreef YUR het volgende:
Net voor het eerst weer bij Haag gelopen. Met mijn oude groep mee, want het tempo van mijn eigen groep kan ik nog ff niet aan. Maar als dan mijn oude trainer het nog eens extra rustig aan gaat doen, wordt het een wel heel rustig geheel
Maar desondanks was het leuk, gezellig en heb ik wat steile duintjes bedwongen. Op mijn gemak, uiteraard.
Klinkt ook goed!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:08 schreef mosselmossel het volgende:
Ah! Die ken ik, die schijnt leuk te zijn.
Www.degroenemeisjes.nlquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik het me hier ook af. Er zitten hier mensen met kennis
Ik zag jou die berg(!) op stiefelen met grote passen op ene foto en geloof wel dat je daar spierpijn van krijgtquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vrees dat ik morgen niet meer kan lopen. Leuk idee, met Frsh meelopen... Het grootste deel vond ik prima hoor, maar dat mulle zand is echt funest voor m'n pootjes.
Meijendel sla ik morgen over. Dat heeft niet te maken met het feit dat ik nu 2 dagen op rij heb gelopen of dat ik niet met jullie wil lopen, maar logistiek is het voor mij niet haalbaarquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef Murmeli het volgende:
Go YUR en mossel
Sterkte hatsa!
Hier geen last meer dus morgen gewoon met de bende naar meyendel!
Piece of cake!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog 6 weken 5 dagen 11 uur en 24 minuten....ik moet wel
Jammer! Next time dan maar!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Meijendel sla ik morgen over. Dat heeft niet te maken met het feit dat ik nu 2 dagen op rij heb gelopen of dat ik niet met jullie wil lopen, maar logistiek is het voor mij niet haalbaar
Ik heb juist last van m'n onderbenen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef Quoi het volgende:
Zo, mijn eerste officiële core oefeningen zitten erop. Je zou die meiskes op zo'n video toch wat aandoen... Zo makkelijk als het lijkt. Er valt winst te behalen, dat is zeker
Even mijn hartslag laten zakken onder genot van alcoholvrij gedoe. Ik ben verloren, echt
[..]
Ik zag jou die berg(!) op stiefelen met grote passen op ene foto en geloof wel dat je daar spierpijn van krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:12 schreef flipsen het volgende:
Nog even een extravoor YUR en mossel
En jammer dat bananen gewoon niet te hachelen zijn, of ze nou in brood of cake zijn verstopt of puur, het blijft
Veel mooier kan nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Heb bedacht dat de TdF een mooi begin voor m'n nieuwe M training is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |