Je was me voorquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Zwabber: een kettlebeller, stel je vraag nog eens
41quote:Op maandag 11 augustus 2014 15:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij wordt er ook niet jonger op he
Troost je: na een avond doorzakken moet ik ook een hele dag planken hoor.
Maar ik heb dan tenminste al mijn lichaamsonderdelen nogquote:
Amandelen? Tanden? Kiezen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar ik heb dan tenminste al mijn lichaamsonderdelen nog
Edit: hoofdhaar telt niet![]()
Amandelen? Ja lekker!quote:
Niet miepen. Hobbelen!quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Amandelen? Ja lekker!
Pfff, ben echt zo stijf als een plank. Maar goed, we zullen zien waar het schip strandt. Hopelijk pas na 45 minuten
Dat is verre toekomst. Ik houd mij nog helemaal niet bezig met 2015.quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:35 schreef Nirak het volgende:
41, niks mis mee. Wij broekjes moeten dat nog maar eens zien te halen...
Ik ook niet met 2016quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:38 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is verre toekomst. Ik houd mij nog helemaal niet bezig met 2015.
Sowieso inschrijven, je raakt je nummer voor beide binnen notime kwijt, mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef Wolve000 het volgende:
Hoewel ik weinig loopjes lang van te voren plan, kom je er bij sommige niet onderuit als je ze wil doen.
Loting voor Londen ingegaan (in april?) en daar komt in oktober uitslag van. De race zelf is pas april volgend jaar.
En de keuze om volgend jaar wel of niet de Salland trail weer te gaan doen zal begin November toch wel gemaakt moeten worden, als de inschrijvingen open gaan en weer in no-time vol zullen zitten...
Het omgekeerde is net zo waar. Je kan je ook niet inschrijven. Je kan voor allebei ook prima alsnog een kaart kopen van mensen die toch niet kunnen, maar wel voor beide een kaart kochten met het idee: die raak ik toch binnen notime kwijt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Sowieso inschrijven, je raakt je nummer voor beide binnen notime kwijt, mocht dat nodig zijn
Das dan weer mijn tactiekquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het omgekeerde is net zo waar. Je kan je ook niet inschrijven. Je kan voor allebei ook prima alsnog een kaart kopen van mensen die toch niet kunnen, maar wel voor beide een kaart kochten met het idee: die raak ik toch binnen notime kwijt.
Ik ben de loting voor Londen dan ook in gegaan. Ik geloof dat er een kans van ongeveer 1 op 7 is dat je er doorheen komt. Dus ik ga er niet van uit. Maar mocht het wel lukken, dan is er ook nog de mogelijkheid om het een jaar te 'deferren'. Betaal je geloof ik (helaas) wel twee keer de entry, maar dan ben je het jaar daarna gegarandeerd van een plek.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Sowieso inschrijven, je raakt je nummer voor beide binnen notime kwijt, mocht dat nodig zijn
Welkom in het concept Outlet-storequote:Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef Angel-A het volgende:
Ik was vandaag bij Batavia-stad, het outlet dorp bij Lelystad. Bij de Salomonwinkel stond een grote tafel met allerlei soorten trail-schoenen, wel een stuk of 10 voor vrouwen en ook zoiets voor mannen. Min-puntje was alleen dat alle vrouwenschoenen maat 38 2/3 (!) waren en de mannenschoenen iets van 42. Van elke schoen hadden ze een hele stapel dozen maar allemaal in diezelfde maten. Bij de Nike-winkel kwamen we ook zoiets tegen: het zoontje van mijn vriend had voetbalschoenen nodig, de schoenen die hij wilde waren er alleen in maat 36,5.
Tsja, het blijft niet voor niets over. Zo werkt dat!quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef Angel-A het volgende:
Ik was vandaag bij Batavia-stad, het outlet dorp bij Lelystad. Bij de Salomonwinkel stond een grote tafel met allerlei soorten trail-schoenen, wel een stuk of 10 voor vrouwen en ook zoiets voor mannen. Min-puntje was alleen dat alle vrouwenschoenen maat 38 2/3 (!) waren en de mannenschoenen iets van 42. Van elke schoen hadden ze een hele stapel dozen maar allemaal in diezelfde maten. Bij de Nike-winkel kwamen we ook zoiets tegen: het zoontje van mijn vriend had voetbalschoenen nodig, de schoenen die hij wilde waren er alleen in maat 36,5.
Het leken me eerder voorbeeldschoenen voor in de winkels. Ik ging er vanuit dat ze de collectie van vorige jaren zouden verkopen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tsja, het blijft niet voor niets over. Zo werkt dat!
Bij mij is het over een paar weken geschiedenisquote:Op maandag 11 augustus 2014 16:38 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat is verre toekomst. Ik houd mij nog helemaal niet bezig met 2015.
Hoe duur waren ze? Ik heb maat 38,5quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef Angel-A het volgende:
Ik heb niet gekeken, of het in ieder geval niet onthouden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe duur waren ze? Ik heb maat 38,5
Welke dames-maat is de monstermaat bij Nike?quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:40 schreef Angel-A het volgende:
Geen idee, die van de Nike voetbalschoen Tiempo is in ieder geval 36,5.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
Welke dames-maat is de monstermaat bij Nike?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoop interessante dingen, maar voor die 10km van Jip Vastenburg ga ik wel even zitten hoorhéél benieuwd wat ze gaat doen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
25 of 50?quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:58 schreef Wolve000 het volgende:
Hoewel ik weinig loopjes lang van te voren plan, kom je er bij sommige niet onderuit als je ze wil doen.
Loting voor Londen ingegaan (in april?) en daar komt in oktober uitslag van. De race zelf is pas april volgend jaar.
En de keuze om volgend jaar wel of niet de Salland trail weer te gaan doen zal begin November toch wel gemaakt moeten worden, als de inschrijvingen open gaan en weer in no-time vol zullen zitten...
Thanks for the reminder.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Een hoop interessante dingen, maar voor die 10km van Jip Vastenburg ga ik wel even zitten hoorhéél benieuwd wat ze gaat doen!
quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Morgen begint het EK atletiek en dit is het programma voor morgen.He die kan ik misschien ook nog wel zien. Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een hoop interessante dingen, maar voor die 10km van Jip Vastenburg ga ik wel even zitten hoorhéél benieuwd wat ze gaat doen!
Ik heb zaterdag nog een leuke concurrent. Luc Krotwaar, nu al wat ouder, maar nog steeds een topper. Liep 2.10 op de Marathon.![]()
De verhouding van een cake is over het algemeen 1-1-1 (suiker-boter-bloem) dus op zich is daar niks anders aan. Ik denk dat het door de "klefheid" van de banaan alleen vetter lijkt. En omdat banaan ook zoet maakt als hij goed rijp is zou minder suiker ook goed kunnen denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:49 schreef Daywalk3r het volgende:
Net trouwens bananencake gehad bij de koffie. Volgens mij is dat best wel fijn voedsel voor ldl's ook. Alleen beetje veel vet naar mijn mening. Waar is dat goed voor in een cake? Zou je ipv 300g ook 200g kunnen pakken?
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1130582/bananen-kokoscake
Zo smaakte het niet ofzo, maar dat is afgaand op het recept. Maar wellicht is het voor ldl's ook wel goed.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:53 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
De verhouding van een cake is over het algemeen 1-1-1 (suiker-boter-bloem) dus op zich is daar niks anders aan. Ik denk dat het door de "klefheid" van de banaan alleen vetter lijkt. En omdat banaan ook zoet maakt als hij goed rijp is zou minder suiker ook goed kunnen denk ik.
omdat het lekker is hoeft het nog niet goed te zijn DWquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo smaakte het niet ofzo, maar dat is afgaand op het recept. Maar wellicht is het voor ldl's ook wel goed.
Nee daarom vraag ik het me hier ook af. Er zitten hier mensen met kennisquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
omdat het lekker is hoeft het nog niet goed te zijn DW
Dat zijn demo schoenen. Die sturen ze de wereld in om aan winkels te laten zien. De winkels sturen ze terug na bezichtiging en bestellen wat ze leuk vondenquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:52 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Het leken me eerder voorbeeldschoenen voor in de winkels. Ik ging er vanuit dat ze de collectie van vorige jaren zouden verkopen.
Als je speltbloem gebruikt is het zelfs dubbel calorieën stapelenquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo smaakte het niet ofzo, maar dat is afgaand op het recept. Maar wellicht is het voor ldl's ook wel goed.
laat ik het zo zeggen, ik zou gerust een paar plakken mee willen als afwiseling voor een gel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik het me hier ook af. Er zitten hier mensen met kennis
Zou bananenbrood geen goede optie zijn? Of heb je de suiker uit de cake tijdens het lopen nodig? Want dan zou je nog kunnen overwegen te experimenteren met ingrediënten bij elkaar gooien?quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
bananenbrood lijkt mij iets zwaarder op de maag en ja.... suiker!quote:Op maandag 11 augustus 2014 21:13 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zou bananenbrood geen goede optie zijn? Of heb je de suiker uit de cake tijdens het lopen nodig?
Dat is die ene die ook de commentaren van de marathons op tv doet, waarvan we hier steeds denken dat het een vrouw isquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
He die kan ik misschien ook nog wel zien. Tof!
Ik heb zaterdag nog een leuke concurrent. Luc Krotwaar, nu al wat ouder, maar nog steeds een topper. Liep 2.10 op de Marathon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |