Ja! Alleen die witte slierten van de schil moeten er ook af, want die vind ik vies. En ik wil ze niet bruin, maar liefst nog tegen het groene aan.quote:
Check.quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vind bananen, mits niet te rijp of onrijp, wel lekker. Heel ander soort fruit dan er verder is. Maar ja, ik heb geen bananen vandaag. Wel radijsjes, zowel hele mooie rode als witte.
Pas op hoor, ik gooi een bloem rode kool door je ruit!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik vind bananen, mits niet te rijp of onrijp, wel lekker. Heel ander soort fruit dan er verder is. Maar ja, ik heb geen bananen vandaag. Wel radijsjes, zowel hele mooie rode als witte.
Precies dit. Te bruine bananen gaan bij mij de prullenbak in. Maar misschien moet ik ze de volgende keer eens gebruiken voor een bananenbrood.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja! Alleen die witte slierten van de schil moeten er ook af, want die vind ik vies. En ik wil ze niet bruin, maar liefst nog tegen het groene aan.
Ik ben nogal een zeikerd, als het op bananen aankomt
Een bruine schil boeit niet, als ze van binnen maar goed zijn.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:23 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Precies dit. Te bruine bananen gaan bij mij de prullenbak in. Maar misschien moet ik ze de volgende keer eens gebruiken voor een bananenbrood.
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een bruine schil boeit niet, als ze van binnen maar goed zijn.
Als de schil te bruin is vind ik de binnenkant niet meer lekker. Te zacht en zoet en blegh.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Een bruine schil boeit niet, als ze van binnen maar goed zijn.
Mijn konijn ook, helemaal gek op banaan. Als ik op de bank een banaantje pel komt ie eraan gestuiterd en springen enzo. Als hij dan een stukje krijgt weet hij niet hoe snel die het op moet krijgen. Keihard schrokken, je ziet hem gewoon helemaal bewegen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:34 schreef Quoi het volgende:
Bananen, ik eet ze, maar echt lekker vind ik het niet. Vroeger hadden mijn ouders een papegaai en die at banaan. Vraag niet hoe de muur en de snavel er alleen daarna uitzagen. En smakken! Misschien dat ik er daarom niet zo happig meer op ben
Een vriend van mij lust helemaal geen fruitquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
Griekse yoghurt met banaan, walnoot en honing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |