Verbazingwekkend genoeg wil ik ook nog in andere attracties.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Sinds wanneer rijd je in een botsauto in het open lucht?
Dacht ik al jaquote:
Ekte hosselaers gaan ook gewoon in de Break Dance als het regent.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef M0cr1nat0r het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg wil ik ook nog in andere attracties.
Toch altijd wel gezellig met een paar potten bier erbijquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Ouder zijn dan twaalf en nog naar de kermis willen
Niet als een 40-plusser naar de kermis gaan en jonge chickies checkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Ouder zijn dan twaalf en nog naar de kermis willen
Gezellig man. Allemaal zatte pubers die ofwel aan het schreeuwen zijn, ofwel aan het kotsen zijn, ofwel aan het vechten zijn. Ik word nog liever levend begraven dan dat ik naar een kermis ga.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Toch altijd wel gezellig met een paar potten bier erbij
Ik weet niet waar jij nar de kermis gaat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gezellig man. Allemaal zatte pubers die ofwel aan het schreeuwen zijn, ofwel aan het kotsen zijn, ofwel aan het vechten zijn. Ik word nog liever levend begraven dan dat ik naar een kermis ga.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |