Peshmerga redt het zonder diplomaten ook wel. Obama staat onder druk na het Benghazi-incident en moet dit doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dit betekent gewoon dat de VS geen vertrouwen heeft in de Koerden en ze ervan uitgaan dat Erbil gaat vallen. Ze halen nu een paar diplomaten weg, maar over enkele dagen gaat de rest ook weg. De enige reden dat de VS ISIS bombardeerde was omdat die diplomaten in Erbil waren. Als ze er niet meer zijn gaat de VS niet helpen. Good luck Peshmerga.
twitter:Ruptly twitterde op zondag 10-08-2014 om 22:32:27Kurdish Peshmerga reclaims Gwer from ISIS militants http://t.co/0GvFaHSOy9 #Iraq reageer retweet
Heb niet echt vertrouwen in Peshmerga. De Yezidische Koerden ook niet meer denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Peshmerga redt het zonder diplomaten ook wel. Obama staat onder druk na het Benghazi-incident en moet dit doen.
Ik zie niets over een massagraf met 500 mensen hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef oksel12 het volgende:
Is dit al gepost?
http://english.alarabiya.(...)-northern-Iraq-.html
ISIS is weer lekker bezig geweest, massagraf van 500 Yazidi's.![]()
Mensen levend verbranden en vrouwen als slaven houden.
Traden Hitler of Saddam ook af?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef Szura het volgende:
Maliki gaat speechen op tv, zou hij aftreden?
Ik vind dit een nogal boude vergelijkingquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Traden Hitler of Saddam ook af?Retorische vraag denk ik...
Wanneer gaat Barzani aftreden? Hij verantwoordelijk voor de dood van ongeveer 500 Yezidische Koerden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:06 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Traden Hitler of Saddam ook af?Retorische vraag denk ik...
Wellicht schiet het inderdaad in de extreme, vooral wat betreft Barzani (niet zozeer Saddam, aangezien hij ook genocidale trekjes had). Maar je snapt mijn punt denk ik wel; een despoot treedt nooit vanuit zichzelf af.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vind dit een nogal boude vergelijking
Hafez, nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben het met je eens. Barzani zou moeten aftreden; hij heeft flink gefaald. In een regio wat inherent instabiel is heeft hij het overgrote gedeelte van zijn geld in vastgoed gestopt i.p.v. leger en militie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:09 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Wanneer gaat Barzani aftreden? Hij verantwoordelijk voor de dood van ongeveer 500 Yezidische Koerden.
Voor dat levend verbranden en slaven gedoe is geen enkel bewijs.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef oksel12 het volgende:
Is dit al gepost?
http://english.alarabiya.(...)-northern-Iraq-.html
ISIS is weer lekker bezig geweest, massagraf van 500 Yazidi's.![]()
Mensen levend verbranden en vrouwen als slaven houden.
of je nu tegen de HAMAS of tegen de ISIS of tegen de BOKO HARAM bent makt niet zoveel uit, er zin nog honderden van zulke Allah lovergroepenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef hafez1234 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom veel moslims anti-ISIS zijn. Ze doen toch alles volgens het boekje (koran). Honderden jaren geleden toen islam werd verspreidt deden de moslims ook hetzelfde wat ISIS nu doet.
Er is geen universele interpretatie van de Quran of een universele Islam.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef hafez1234 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom veel moslims anti-ISIS zijn. Ze doen toch alles volgens het boekje (koran). Honderden jaren geleden toen islam werd verspreidt deden de moslims ook hetzelfde wat ISIS nu doet.
Ik heb geen idee wat je tegen religies hebt, maar het is de mens die inherent kwaadwillig is, niet perse religie. Wellicht dat jij getraumatiseerd bent door je eigen (ex)religie, maar dat betekent niet dat iedereen het zo ervaart. Daarom ook het verzoek om wat respectvoller om te gaan met religie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
of je nu tegen de HAMAS of tegen de ISIS of tegen de BOKO HARAM bent makt niet zoveel uit, er zin nog honderden van zulke Allah lovergroepen
Ja, het is een complot van Maliki, de joden en de Amerikanen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Voor dat levend verbranden en slaven gedoe is geen enkel bewijs.
Nee, het is gewoon niet bewezen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:26 schreef oksel12 het volgende:
[..]
Ja, het is een complot van Maliki, de joden en de Amerikanen.
Jij had bericht geplaatst over de mensen op de berg toch ?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon niet bewezen.
Dat is alles.
De F16's hebben ze nog steeds niet, dankzij Barzani.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Huh
Zij hebben wel de luchtmacht en betere wapens die ISIS onder andere gebruikt nu..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |