abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 september 2014 @ 16:51:38 #226
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_144104659
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef k_man het volgende:

[..]

:|W
Waar staat dit? :{
pi_144105106
Alleen al om het woord 'eetontwerper' skip ik deze :r
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2014 @ 17:06:59 #228
230491 Zith
pls tip
pi_144105237
Die weddingplanner heeft ~13 jaar ervaring als secretaresse, dus plannen zal ze wel kunnen.

https://www.linkedin.com/in/arienawoering
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_144105395
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 16:51 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar staat dit? :{
Hier.
pi_144105423
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef Zith het volgende:
Die weddingplanner heeft ~13 jaar ervaring als secretaresse, dus plannen zal ze wel kunnen.

https://www.linkedin.com/in/arienawoering
Zal best, maar voor de rest zou ik mijn vingers er niet aan branden.

Alleen hier krijg ik al de kriebels van: Bij de cijfers is uitgegaan van een marktaandeel van 5% in de provincie Drenthe. Hierbij is uitgegaan van 1300 bruiloften in Drenthe (bron:cbs), te weten 65 stuks per jaar met een gemiddelde besteding van 1,3 jurk incl. accessoires per week (o.b.v. 50 weken per jaar).

Een uit de lucht gegrepen marktaandeel die een waarde heeft van 80~125k

edit: klopt dit wel? :?

Deze nadelige consequenties worden gedeeltelijk ingeperkt omdat mijn man en ik getrouwd zijn op huwelijkse voorwaarden, hiermee is de aansprakelijkheid beperkt tot mijn persoonlijke privé vermogen en kunnen schuldeisers geen aanspraak maken op het privé vermogen van mijn echtgenoot. Hiermee is het aansprakelijkheidsrisico beperkt.

[ Bericht 18% gewijzigd door CaLeX op 02-09-2014 17:18:32 ]
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_144106004
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef CaLeX het volgende:

Deze nadelige consequenties worden gedeeltelijk ingeperkt omdat mijn man en ik getrouwd zijn op huwelijkse voorwaarden, hiermee is de aansprakelijkheid beperkt tot mijn persoonlijke privé vermogen en kunnen schuldeisers geen aanspraak maken op het privé vermogen van mijn echtgenoot. Hiermee is het aansprakelijkheidsrisico beperkt.

Het aansprakelijkheidsrisico voor haar wordt beperkt ja. Voor de investeerder betekent het juist meer risico.
pi_144106407
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef k_man het volgende:

[..]

Het aansprakelijkheidsrisico voor haar wordt beperkt ja. Voor de investeerder betekent het juist meer risico.
Ben wel bekend met huwelijkse voorwaarden, maar dacht dat die alleen betrekking hadden op dingen die voor het huwelijksmoment gebeurd zijn.
pi_144106495
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ben wel bekend met huwelijkse voorwaarden, maar dacht dat die alleen betrekking hadden op dingen die voor het huwelijksmoment gebeurd zijn.
Dat hoeft niet. En zelfs al zou dat zo zijn, dan kan haar man zijn vermogen ook voor het huwelijk opgebouwd hebben.
pi_144106655
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat hoeft niet. En zelfs al zou dat zo zijn, dan kan haar man zijn vermogen ook voor het huwelijk opgebouwd hebben.
Ah weer wat geleerd ^O^ Maar nog steeds geen interesse in de wedingplannert ;)

De bakkerswinkel zou best kunnen als je druk je leenportfolio aan het uitbreiden bent, maar aangezien ik daar ook niet mee bezig ben momenteel wacht ik wel weer af op de buitenkansjes :@
pi_144107806
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Zal best, maar voor de rest zou ik mijn vingers er niet aan branden.

Alleen hier krijg ik al de kriebels van: Bij de cijfers is uitgegaan van een marktaandeel van 5% in de provincie Drenthe. Hierbij is uitgegaan van 1300 bruiloften in Drenthe (bron:cbs), te weten 65 stuks per jaar met een gemiddelde besteding van 1,3 jurk incl. accessoires per week (o.b.v. 50 weken per jaar).

Een uit de lucht gegrepen marktaandeel die een waarde heeft van 80~125k

Daar zou ik mijn geld niet in durven investeren :P
pi_144108038
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Jij investeert sowieso nergens in, dus dat lijkt me een nogal overbodige opmerking.
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:50:02 #237
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_144108525
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef k_man het volgende:

[..]

Jij investeert sowieso nergens in, dus dat lijkt me een nogal overbodige opmerking.
:P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 2 september 2014 @ 18:51:25 #238
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_144108561
Anyway ik sla ook even beide over deze keer al is bakkerswinkel nog wel intressant maar heb pas al een 60maands 7% gedaan.
pi_144108741
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:50 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

:P
Nou ik wil wel denk er wel over na misschien als ik niet zo krap bij kas zit dat ik het dan probeer.
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:00:46 #240
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_144108881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

[..]

Nou ik wil wel denk er wel over na misschien als ik niet zo krap bij kas zit dat ik het dan probeer.
Daar is ook niets mis mee! Maar je kwam nog al raar binnen :P

Eerst deugde er niets aan crowdfunding en toen vond je het wel tof allemaal maar je had ineens ook geen geld! Maar je kunt ook met 100,- per project wat doen he.
pi_144109796
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:00 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Daar is ook niets mis mee! Maar je kwam nog al raar binnen :P

Eerst deugde er niets aan crowdfunding en toen vond je het wel tof allemaal maar je had ineens ook geen geld! Maar je kunt ook met 100,- per project wat doen he.
100 word ook al een probleem :P
Nee crowdfunding ziet er al een stuk beter uit dan ik eerst dacht.
  dinsdag 2 september 2014 @ 19:38:46 #242
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_144110520
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:22 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

100 word ook al een probleem :P
Nee crowdfunding ziet er al een stuk beter uit dan ik eerst dacht.
Mooi! Dan gewoon blijven volgen en spaar wat bijelkaar.
pi_144112672
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Mooi! Dan gewoon blijven volgen en spaar wat bijelkaar.
Zeg ik vraag me eigenlijk af of leeftijd een probleem is als je daar wilt lenen?
Laten we zeggen je bent in de 70 en je hebt een eenmanszaak die redelijk loopt en al wat ouder is, maar je kunt niet veel groeien, en wilt een lening afsluiten voor grotere voorraden in te kopen?
Vraag het me een beetje af of iemand daar geld in zou steken :P
  dinsdag 2 september 2014 @ 20:31:44 #244
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_144112773
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Zeg ik vraag me eigenlijk af of leeftijd een probleem is als je daar wilt lenen?
Laten we zeggen je bent in de 70 en je hebt een eenmanszaak die redelijk loopt en al wat ouder is, maar kunt niet veel groeien, en wilt een lening afsluiten voor grotere voorraden in te kopen?
Vraag het me een beetje af of iemand daar geld in zou steken :P
Er was een hele poos terug een ouder iemand die wou een zonnepaneel ofzo op z'n dak en die was ook al ''heel oud'' kwam wel vol maar wel iets om rekening mee te houden ja.
pi_144112849
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 20:31 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Er was een hele poos terug een ouder iemand die wou een zonnepaneel ofzo op z'n dak en die was ook al ''heel oud'' kwam wel vol maar wel iets om rekening mee te houden ja.
Oh een zonnepaneel dat is wel een verschil :P
pi_144113082
Ik werd getrokken bij de Bakkerswinkel doordat in de email "Onroerend goed " als leendoel staat, als ik het verhaal leest is het echter geenszins onroerend goed maar meer verbouwing en inventaris, slordigheid?
pi_144115359
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Met een A-rating heeft de notaris in ieder geval er wel vertrouwen in dat ze altijd aan hun verplichtingen kunnen voldoen. En aangezien die de cijfers krijgen te zien heb ik daar voldoende vertrouwen in om met een klein bedrag mee te doen
pi_144115699
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2014 21:29 schreef Goesten het volgende:

[..]

Met een A-rating heeft de notaris in ieder geval er wel vertrouwen in dat ze altijd aan hun verplichtingen kunnen voldoen. En aangezien die de cijfers krijgen te zien heb ik daar voldoende vertrouwen in om met een klein bedrag mee te doen
Met een klein bedrag kan het altijd :P
pi_144119702
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat veel geldleners aangegeven geld te willen lenen via crowdfunding omdat ze hiermee ook nieuwe klanten hopen binnen te halen, een hele goede zaak wat mij betreft. Wat ik dan niet begrijp is dat ze dan geen enkele moeite doen om de mensen die hun geld hebben geleend in te zetten als ambassadeur. Ze zouden dit bijvoorbeeld kunnen doen door een incentive of iets dergelijks. Niet ieder project is hier natuurlijk geschikt voor, denk aan het project kerk of bruidskleding maar bij de bakker zou dat juist prima kunnen. Vollopen doet dit project wel maar wat mij betreft een gemiste kans. (Uitzonderingen daargelaten overigens 😊)
pi_144119794
quote:

[..]

😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')