Zal best, maar voor de rest zou ik mijn vingers er niet aan branden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef Zith het volgende:
Die weddingplanner heeft ~13 jaar ervaring als secretaresse, dus plannen zal ze wel kunnen.
https://www.linkedin.com/in/arienawoering
Het aansprakelijkheidsrisico voor haar wordt beperkt ja. Voor de investeerder betekent het juist meer risico.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef CaLeX het volgende:
edit: klopt dit wel?![]()
Deze nadelige consequenties worden gedeeltelijk ingeperkt omdat mijn man en ik getrouwd zijn op huwelijkse voorwaarden, hiermee is de aansprakelijkheid beperkt tot mijn persoonlijke privé vermogen en kunnen schuldeisers geen aanspraak maken op het privé vermogen van mijn echtgenoot. Hiermee is het aansprakelijkheidsrisico beperkt.
Ben wel bekend met huwelijkse voorwaarden, maar dacht dat die alleen betrekking hadden op dingen die voor het huwelijksmoment gebeurd zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Het aansprakelijkheidsrisico voor haar wordt beperkt ja. Voor de investeerder betekent het juist meer risico.
Dat hoeft niet. En zelfs al zou dat zo zijn, dan kan haar man zijn vermogen ook voor het huwelijk opgebouwd hebben.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ben wel bekend met huwelijkse voorwaarden, maar dacht dat die alleen betrekking hadden op dingen die voor het huwelijksmoment gebeurd zijn.
Ah weer wat geleerdquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. En zelfs al zou dat zo zijn, dan kan haar man zijn vermogen ook voor het huwelijk opgebouwd hebben.
Daar zou ik mijn geld niet in durven investerenquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zal best, maar voor de rest zou ik mijn vingers er niet aan branden.
Alleen hier krijg ik al de kriebels van: Bij de cijfers is uitgegaan van een marktaandeel van 5% in de provincie Drenthe. Hierbij is uitgegaan van 1300 bruiloften in Drenthe (bron:cbs), te weten 65 stuks per jaar met een gemiddelde besteding van 1,3 jurk incl. accessoires per week (o.b.v. 50 weken per jaar).
Een uit de lucht gegrepen marktaandeel die een waarde heeft van 80~125k
edit: klopt dit wel?![]()
Deze nadelige consequenties worden gedeeltelijk ingeperkt omdat mijn man en ik getrouwd zijn op huwelijkse voorwaarden, hiermee is de aansprakelijkheid beperkt tot mijn persoonlijke privé vermogen en kunnen schuldeisers geen aanspraak maken op het privé vermogen van mijn echtgenoot. Hiermee is het aansprakelijkheidsrisico beperkt.
Jij investeert sowieso nergens in, dus dat lijkt me een nogal overbodige opmerking.quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn geld niet in durven investeren
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij investeert sowieso nergens in, dus dat lijkt me een nogal overbodige opmerking.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Jij investeert sowieso nergens in, dus dat lijkt me een nogal overbodige opmerking.
Nou ik wil wel denk er wel over na misschien als ik niet zo krap bij kas zit dat ik het dan probeer.quote:
Daar is ook niets mis mee! Maar je kwam nog al raar binnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
Nou ik wil wel denk er wel over na misschien als ik niet zo krap bij kas zit dat ik het dan probeer.
100 word ook al een probleemquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar is ook niets mis mee! Maar je kwam nog al raar binnen
Eerst deugde er niets aan crowdfunding en toen vond je het wel tof allemaal maar je had ineens ook geen geld! Maar je kunt ook met 100,- per project wat doen he.
Mooi! Dan gewoon blijven volgen en spaar wat bijelkaar.quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:22 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
100 word ook al een probleem
Nee crowdfunding ziet er al een stuk beter uit dan ik eerst dacht.
Zeg ik vraag me eigenlijk af of leeftijd een probleem is als je daar wilt lenen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mooi! Dan gewoon blijven volgen en spaar wat bijelkaar.
Er was een hele poos terug een ouder iemand die wou een zonnepaneel ofzo op z'n dak en die was ook al ''heel oud'' kwam wel vol maar wel iets om rekening mee te houden ja.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:29 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Zeg ik vraag me eigenlijk af of leeftijd een probleem is als je daar wilt lenen?
Laten we zeggen je bent in de 70 en je hebt een eenmanszaak die redelijk loopt en al wat ouder is, maar kunt niet veel groeien, en wilt een lening afsluiten voor grotere voorraden in te kopen?
Vraag het me een beetje af of iemand daar geld in zou steken
Oh een zonnepaneel dat is wel een verschilquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er was een hele poos terug een ouder iemand die wou een zonnepaneel ofzo op z'n dak en die was ook al ''heel oud'' kwam wel vol maar wel iets om rekening mee te houden ja.
Met een A-rating heeft de notaris in ieder geval er wel vertrouwen in dat ze altijd aan hun verplichtingen kunnen voldoen. En aangezien die de cijfers krijgen te zien heb ik daar voldoende vertrouwen in om met een klein bedrag mee te doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 18:26 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn geld niet in durven investeren
Met een klein bedrag kan het altijdquote:Op dinsdag 2 september 2014 21:29 schreef Goesten het volgende:
[..]
Met een A-rating heeft de notaris in ieder geval er wel vertrouwen in dat ze altijd aan hun verplichtingen kunnen voldoen. En aangezien die de cijfers krijgen te zien heb ik daar voldoende vertrouwen in om met een klein bedrag mee te doen
😉quote:Op dinsdag 2 september 2014 18:33 schreef k_man het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |