Ik heb geen idee. Nooit over gehad volgens mij. Is alweer een aantal jaar geleden dat ik dat hoorde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verdient dat een beetje fatsoenlijk? Ik vraag dit voor een vriend.
Oh dat is wel erg weinig. Dan hou ik het wel gewoon bij de post bezorgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Was bij mij toendertijd 11ct per berichtje
1x een bedrag van 100 euro uit laten betalen, daarna weer iets van 40 euro op mijn account, maar kon ineens niet meer inloggen
quote:Ik heb al een paar maanden een profiel hier en gister hadden wij (mijn dochter en ik) het over deze site. Zegt ze; "mam, ik weet wel een leuke vent voor je, en hij woont nog in de buurt ook".
Mijn dochter weet precies wat ik zoek in een man, dus ik heb zelf niet eens je profiel gezien, ze zei; "stuur boerdonk27 maar een bericht en vraag of hij morgen komt".
Nu ben ik natuurlijk alweer veel te laat, omdat ik nog even zat te twijfelen. Maar misschien kun je nog langs komen op deze zondag? Mijn dochter wil je ook wel even zien. Wil je een foto van ons beide?
Dikke kus van mij (en ook van mijn dochter)
Haha bezorg je post?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat is wel erg weinig. Dan hou ik het wel gewoon bij de post bezorgen.
quote:
Ja.quote:
Hoop voor je dat 't droog blijft aankomende weekquote:
Ja dat hoop ik ook, aangezien ik komende week godverdomme 800 Ikeagidsen moet bezorgen plus nog normale post.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hoop voor je dat 't droog blijft aankomende week
Werk je voor Sandd?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, aangezien ik komende week godverdomme 800 Ikeagidsen moet bezorgen plus nog normale post.
Maar ja, levert wel extra geld op.
Ja Sandd idd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:44 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Werk je voor Sandd?
Ik heb een tijdje voor Sandd incidenten post gereden, en zat hele middagen in de Ikea met een collega koffie te drinkenDie reclame meuk verbrandde we altijd bij hem in de openhaard.. Belastingbrieven en ING post e.d. reden we dan wel weg
Die moeder ziet eruit als een sulquote:
Die dochter zou ik wel doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die moeder ziet eruit als een sul
[ afbeelding ]
Was de mooiste tijd van mijn Sandd carrierequote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja Sandd idd.
HehehNah, dat vind ik met deze shit toch wel een beetje te ver gaan, zelfs met reclame.
Zei ik dan ergens dat ik die niet zou doen?quote:
Nice!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:46 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Was de mooiste tijd van mijn Sandd carriere
Maar ga nu binnenkort weer studeren voor een fatsoenlijke baan, althans, opleiding krijg ik met baangarantie
Ik zou toch maar even langsgaan en hopen dat moeder na 3 flessen sherry in een drankcoma raakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die moeder ziet eruit als een sul
[ afbeelding ]
Buschauffeurquote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou toch maar even langsgaan en hopen dat moeder na 3 flessen sherry in een drankcoma raakt.
Lijkt me op zich best een chill beroep, beetje rondrijden de hele dag. Beetje lullen met bejaarden en shit.quote:
Mag preciesquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je niet te lang bent.
Ja preciesquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lijkt me op zich best een chill beroep, beetje rondrijden de hele dag. Beetje lullen met bejaarden en shit.
Moet je er ook nog echt een opleiding voor doen of alleen groot rijbewijs hebben?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |