ja 45 cent dacht ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef x.Vira het volgende:
Verschil moet er zijn, misschien Pepsi alleen als tweede keus aanhouden minder tegenvallend. Ik bedoel wat verwacht je dan van een fles cola voor wat is het 40 cent?
Is eigenlijk net cola light en dan doen alsof stevia wel natuurlijk isquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terechte klacht. Ik had afgelopen vrijdagavond nog even snel 2 flessen cola nodig, heb ik de AH cola met stevia gehaald![]()
Met alcohol merk je het niet zo, maar zonder toevoeging echt godvergeten ranzig.
Nog nooi geproefd binnen kort maar is kopeb danquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef Peepernoot het volgende:
Die hele goedkope is idd smerig, maar die wat duurdere van de ah is best te drinken hoor.
De cassis in die blikjes van 19 cent zijn lekker.
Die smaken naar frambozen
Die andrer goedkope bedoel ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef MrSalazar het volgende:
AH cola is trouwens 85 cent per 1,5 liter.
euroshopper of ex-euroshopper. Is sowieso niks, want bevat zoetstoffen.quote:
Ja diequote:Op zondag 10 augustus 2014 18:27 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
euroshopper of ex-euroshopper. Is sowieso niks, want bevat zoetstoffen.
In feite is het ook natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Is eigenlijk net cola light en dan doen alsof stevia wel natuurlijk is![]()
In Duitsland is t nog goedkoper.quote:
Yep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
In Duitsland is t nog goedkoper.En 1,5 ipv 2 liter.
jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Yep.
In Duitsland hebben ze ook een mix van Cola en Sinas sschwippschwapp de tering wat is dat spul smerig.
speziquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Yep.
In Duitsland hebben ze ook een mix van Cola en Sinas sschwippschwapp de tering wat is dat spul smerig.
okequote:Op zondag 10 augustus 2014 18:47 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ben qua cola best kritisch. Vind naast Coca Cola alleen Freeway en huismerk van de Jumbo lekker.
In Argentinië had men de neiging om Cola door de rode wijn te doen, ook absoluut niet te zuipen, echt wat was dat gruwelijk smerig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
spezibazendrank.
Verder flikkeren die duitsers alles doorelkaar, Ook bier met cola enzo. en dat vind ik niet lief
Ga weg uit mijn topicquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:47 schreef JeffreyH93 het volgende:
Ben qua cola best kritisch. Vind naast Coca Cola alleen Freeway en huismerk van de Jumbo lekker.
dat is ah basic colaquote:
G ik heb freeeay nog nooit gehadquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga weg uit jouw topic. Freeway is best te doen.
volgens mij geen melk hoorquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef Calcio het volgende:
Kofola is ook vies
(Mix van melk en cola)
![]()
Eerlijk gezegd heb ik het ook in Duitsland nog nooit gezien.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Weet iemand of Coca-Cola in glazen flessen wordt verkocht in Nederland? Was laatst in Duitsland en daar hadden ze dus van die grote (1L+) flessen van glas die ze gewoon per krat en ook los verkochten. Het drinkt veel lekkerder weg dan wanneer het uit een plastic fles komt, al sla je me dood waarom. Iemand die het weet?
Ik heb ze bij Kaufland in twee filialen gezien, ik geloof in Meppen en Emmerich, allebei heel dichtbij de grens maar iets te ver weg voor mij omdat ik in de randstad woon.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik het ook in Duitsland nog nooit gezien.
Kan ook zijn omdat ik er niet naar zoek was. Neem eigenlijk alleen Vanille coke mee, van de frisdranken (en vitamalz).quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb ze bij Kaufland in twee filialen gezien, ik geloof in Meppen en Emmerich, allebei heel dichtbij de grens maar iets te ver weg voor mij omdat ik in de randstad woon.
Kan zijn. Ik neem altijd een voorraad alcohol mee omdat het daar écht scheelt. Twee liter Jägermeister voor drie tientjes, ja doe maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kan ook zijn omdat ik er niet naar zoek was. Neem eigenlijk alleen Vanille coke mee, van de frisdranken (en vitamalz).
bestel meestal mn drank bij drankgigant.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Kan zijn. Ik neem altijd een voorraad alcohol mee omdat het daar écht scheelt. Twee liter Jägermeister voor drie tientjes, ja doe maar. :
Is dat goedkoper? Of gewoon lekker makkelijk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:36 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
bestel meestal mn drank bij drankgigant.![]()
goedkoop. Hebben iedere week ook superveel aanbiedingen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Is dat goedkoper? Of gewoon lekker makkelijk?
Netjes, die ga ik onthouden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:38 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
goedkoop. Hebben iedere week ook superveel aanbiedingen.
Stevia shitquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terechte klacht. Ik had afgelopen vrijdagavond nog even snel 2 flessen cola nodig, heb ik de AH cola met stevia gehaald![]()
Met alcohol merk je het niet zo, maar zonder toevoeging echt godvergeten ranzig.
waar kun je kofola halen???... ben er al jaren na opzoek nadat ik het in tsjecie heb gedronkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:45 schreef Calcio het volgende:
Kofola is ook vies
(Mix van melk en cola)
![]()
Ik had het ook in Tsjechiequote:Op zondag 10 augustus 2014 21:21 schreef Nightwish_1990 het volgende:
[..]
waar kun je kofola halen???... ben er al jaren na opzoek nadat ik het in tsjecie heb gedronken
Dat is geen hoogvliet-merk. Verkopen ze in heel veel supermarkten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoogvliet merk (first choice) komt het dichtst in de buurt van coca cola.
*Superuniequote:Op maandag 11 augustus 2014 17:23 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dat is geen hoogvliet-merk. Verkopen ze in heel veel supermarkten.
dr. pepper?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:47 schreef JeffreyH93 het volgende:
Zitten zoetstoffen in. Dr Foots is beter.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Calcio het volgende:
[..]
Nog nooi geproefd binnen kort maar is kopeb dan
Was dat de enige fout die je zag?quote:
Idioot inderdaad. Dr Foots kost amper de helft van wat Dr Pepper kost en het smaakt zeker niet minder. Eerder nog beter zelfs.quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:05 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Zitten zoetstoffen in. Dr Foots is beter.
Net een blikje sprite gekocht, blijkt ook al 30% suiker uitgehaald te zijn en smerige stevia-extracten aan toegevoegd te zijn. Dat blikje is ook enkeltje gemeente tunnel gegaanquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel van geleerd, zo'n eens maar nooit meer momentje.
Daar is tie weer!quote:Op maandag 11 augustus 2014 19:34 schreef mobster400 het volgende:
sowieso, cola, dat is gewoon een fles vloeibare suiker. Je tanden rotten weg zodra ze voor het eerst de cola raken. Daarbij is dat spul niet te zuipen, van geen enkel merk.
En als je op de light variant overstapt krijg je te maken met kankerverwekkende zoetstoffen. Lekker spul he?
Ik moest lachenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
[..]
Was dat de enige fout die je zag?
Sowieso is Dr Foots beter sinds dat Dr Pepper de suiker eruit heeft gehaald. Maar maakt niet uit die blikjes Foots van Bavaria zijn qua prijs ook nog eens 10-15c goedkoper per blikje, en 1,5L maar voor 85ctquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:36 schreef Homijn het volgende:
[..]
Idioot inderdaad. Dr Foots kost amper de helft van wat Dr Pepper kost en het smaakt zeker niet minder. Eerder nog beter zelfs.
moet altijd wel lachen om die reactie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |