Mwah, maar zonder gekkigheid, dat vind ik wel het moment van het weekend.quote:
Nou, ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, maar zonder gekkigheid, dat vind ik wel het moment van het weekend.
We hebben al een hele leuke andere :B anders:quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Irritant dat dit nog geen emoticon is
Pokkesongfestival.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben al een hele leuke andere :B anders:
Dan te bedenken dat er FOK!-users zijn die elkaar in een kroeg opzoeken om het gezamenlijk te kijkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We hebben al een hele leuke andere :B anders:
Wat kijken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan te bedenken dat er FOK!-users zijn die elkaar in een kroeg opzoeken om het gezamenlijk te kijken
Bij Hercules denk ik altijd aan die kuttroll van een herqulesquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zoveel hators. De thijs mag doen wat hij zelf wil!
Overigens wel een enorme kutreclame van grepolis/hercules ingesproken door een halve zool.
Probeer eens een verband te leggen tussen je laatste 2 posts.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar staat Bay garant voor.
Maar dan nog; jeugdsentiment dit dat
Voor de lol... Vast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kende hem nog niet.
Probeerde eergister voor de lol :B uit, komt er zo'n kutvogel te staan
wat dan wel?quote:
testquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:44 schreef alors het volgende:
Is die draaiorgelsmiley er nog, die was beter
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Probeer eens een verband te leggen tussen je laatste 2 posts.
Ik heb het volste vertrouwen in je kunnen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik kende hem nog niet.
Probeerde eergister voor de lol :B uit, komt er zo'n kutvogel te staan
Lastig.quote:
Het IS friet.quote:
Daar zorgde Scarlett nog voor wat vermaakquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:45 schreef Kopsterk het volgende:
Die Guardians of the Galaxy lijkt me ook slecht. Hoewel The Avengers op zich wel grappig was af en toe.
Haha nee.quote:
En satésaus en uitjesquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Patatje met. Zo'n lekker dikke klodder mayo.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De kaartenregen bij ADO - Feyenoord natuurlijk.
Haha godverquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Verdommequote:Op zondag 10 augustus 2014 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaa ik had hem net gevondenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mist 1xquote:
Dat was die rode. Ik weet wel dat ze officieel eerst geel en dan rood trekken maar dat vind ik dubbel tellen.quote:
Het was geen direct rood.quote:
Bruma gaat foutloos spelenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit wordt een knotsgekke tweede helft.
Bramatischquote:
Mee eens.quote:
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
Is er überhaupt een club in de Eredivisie met een enigszins fatsoenlijke verdediging? AZ of zo?
Feyenoord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
Is er überhaupt een club in de Eredivisie met een enigszins fatsoenlijke verdediging? AZ of zo?
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
jouw club maakte nog de beste indrukquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
HAHAHAquote:
Ajax als Van Rhijn en Veltman meedoen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
en dat met broerse en van der werffquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
jouw club maakte nog de beste indruk
Van Rhijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax als Van Rhijn en Veltman meedoen.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
jouw club maakte nog de beste indruk
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
en dat met broerse en van der werff
Den Haag hield wel knap stand met 10 man. Al was dat het vrouwelijke G-elftal ook wel gelukt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Tchock het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ajax als Van Rhijn en Veltman meedoen.
een type ooijerquote:
de nieuwe Alexquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |