Crump.. dat vraag ik me ook af over dat boxkleed. Boxmatras ziet er goed uit marel, ik ga het op mijn lijstje zetten

En ik las ergens dat het afgeraden wordt om je baby overdag in de box te laten slapen?
Lijkt mij juist een ideale plek en veel mensen die ik ken laten hun baby overdag gewoon in de box slapen.. wat vinden/doen jullie?
Hilmo wat leuk van die bedankjes en helemaal van die onverwachte babyshower!

RA gefeliciteerd met je verjaardag!
En laatste-loodjes-dames.. tis volle maan nu hé.. dus laat maar komen die babies

Helio gefeliciteerd met je 26 weken! Hoe gaat het verder? Al helemaal af van de ontsteking?
Razz die taart!
LadyT 25 weken! Nice!
Cygne leuk weer baby-spieken morgen, natuurlijk blijft het spannend!
Phaidra ook alweer 12 weken! Gaat snel zo!
En veel meiden hebben/hadden dit weekend een volle agenda lees ik zo.
Hier ook.. gisteren tot middernacht in de Efteling geweest en vandaag laatste restje behang van muur babykamer gehaald en 1m3 bigbag gevuld met alle parket/behang uit het kamertje. Is die rotzooi ook weer weg! Nu kan het 'opbouw-werk' beginnen!
Gisteren ging de volle dag in de Efteling trouwens ook heel goed. Kon gewoon zonder problemen lopen tot 't eind (nou ben ik ook wel een echte loper). Wat wel enorm balen was is dat ik rond de middag opeens heel erge krampen in mijn maag kreeg. Echt niet normaal. Heeft een paar uur geduurd (2x overgegeven.. en dat is echt klote in een overvol gehorig damestoilet) en er werd zelfs aangeboden door onze vrienden om maar naar huis te gaan..

Maar toen ging het gelukkig vanzelf weer weg.. en later helemaal geen last meer van.. Echt heel raar.. denk misschien iets verkeerds gegeten ofzo...