Ja, je kan het ook ontkennen zoals ze in de politiek ook doen. Je zal zien; over 10 jaar, na een serie van aanslagen in Europa, vraagt iedereen zich opeens af "Waarom hebben we dit niet zien aankomen?"quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah de NCRV, dan zal het wel zo zijn.
Ja, ja, ik vroeg je of je op straat leefde, of je honger had, of je in de rij stond omdat de schappen bij de supermarkt leeg zijn, dat vroeg ik je...... Geen standaard opsomming van de anti-EU beweging, want daar staat gewoon weer een andere opsomming tegenover van de pro-EU beweging.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We leven van geleend geld. De staatsschuld is sinds de invoering van de Euro verdubbeld. De particuliere schulden zijn hoger dan het BBP terwijl miljoenen huizen onder water staan. De dekkingsgraad van pensioenfondsen is gezakt van 150% naar rond de 100%. Er staan ons nog hoge rekeningen te wachten van de EU. En dit is nog maar een deel van de ellende.
Ach jee .....quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, je kan het ook ontkennen zoals ze in de politiek ook doen. Je zal zien; over 10 jaar, na een serie van aanslagen in Europa, vraagt iedereen zich opeens af "Waarom hebben we dit niet zien aankomen?"
+ 1quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef Voxs het volgende:
Jian verwoordt het goed. Moest ik ff kwijt.
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, ik vroeg je of je op straat leefde, of je honger had, of je in de rij stond omdat de schappen bij de supermarkt leeg zijn, dat vroeg ik je...... Geen standaard opsomming van de anti-EU beweging, want daar staat gewoon weer een andere opsomming tegenover van de pro-EU beweging.
En hoe los je zoiets op individueel vlak op?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We leven van geleend geld. De staatsschuld is sinds de invoering van de Euro verdubbeld. De particuliere schulden zijn hoger dan het BBP terwijl miljoenen huizen onder water staan. De dekkingsgraad van pensioenfondsen is gezakt van 150% naar rond de 100%. Er staan ons nog hoge rekeningen te wachten van de EU. En dit is nog maar een deel van de ellende.
Iemand die tonnen schuld kan maken, die moet er wel een "normaal leventje" op na houden denk ik dan zo ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?
Ik ben erg voor "eigen verantwoordelijkheid" in deze. En ja hij heeft het nog steeds goed in vergelijking met andere leefomstandigheden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?
Ach ja, nu worden er alleen nog een paar joden doodgeschoten in Europa. Joodse instellingen moeten beveiligd worden. Ze worden op straat uitgescholden en aangevallen. Maar dat vinden ze in Den Haag niet erg. Er wordt gescandeerd tijdens een betoging dat joden vermoord moeten worden en de burgemeester zegt dat de betoging goed is verlopen. Niks aan de hand. Waarom zouden we ons druk maken.quote:
Oke, een deel van onze welvaart is geleend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En hoe los je zoiets op individueel vlak op?
+ 'we leven van geleend geld'?
De moslims nemen "ons" over, ik weet 't. En er zijn anti-joodse(Israëlische) sentimenten hetgeen natuurlijk uiterst vreemd is als je kijkt naar de grote tegenstellingen momenteel tussen Israël en de Palestijnen en de escalatie en gevolgen daarvan ..... Alle moslims eruit!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach ja, nu worden er alleen nog een paar joden doodgeschoten in Europa. Joodse instellingen moeten beveiligd worden. Ze worden op straat uitgescholden en aangevallen. Maar dat vinden ze in Den Haag niet erg. Er wordt gescandeerd tijdens een betoging dat joden vermoord moeten worden en de burgemeester zegt dat de betoging goed is verlopen. Niks aan de hand. Waarom zouden we ons druk maken.
Je beseft je dat NL zeer afhankelijk is van andere Europese landen om onze levensstandaard zo hoog kunnen houden als het nu is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, een deel van onze welvaart is geleend.
Je lost het niet in 1 keer op maar het helpt ook niet om tientallen miljarden aan andere Europese landen te geven.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Whiiih! Ondertussen speel ik hem gewoon even zomaar.
Dat valt me nou weer tegen, een lekker kale kop is niets mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat betekent niet dat ik met een kaal hoofd op moslims jaag
"soms valt ie er ineens zomaar in"quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet het niet, misschien heb ik wat gemist, maar ik heb nog nergens gelezen dat een jood in Nederland een moslim iets aandoet. Ook heb ik niks gelezen over moskeeën die beveiligd moeten worden tegen joden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
De moslims nemen "ons" over, ik weet 't. En er zijn anti-joodse(Israëlische) sentimenten hetgeen natuurlijk uiterst vreemd is als je kijkt naar de grote tegenstellingen momenteel tussen Israël en de Palestijnen en de escalatie en gevolgen daarvan ..... Alle moslims eruit!
Ja dat zei je!quote:
Ja, en? Daar hebben we geen euro voor nodig of kadootjes van tientallen miljarden voor Europese landen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je beseft je dat NL zeer afhankelijk is van andere Europese landen om onze levensstandaard zo hoog kunnen houden als het nu is?
aha, hier gaan we niet uitkomen. Ik ben Pro-Europa, jij Anti-Europa.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, en? Daar hebben we geen euro voor nodig of kadootjes van tientallen miljarden voor Europese landen.
Jij schijnt toch wat meer moeite te hebben met "jodenhaat" dan met "moslimhaat" heb ik de indruk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien heb ik wat gemist, maar ik heb nog nergens gelezen dat een jood in Nederland een moslim iets aandoet. Ook heb ik niks gelezen over moskeeën die beveiligd moeten worden tegen joden.
Oh, het gaat echt nog wel een paar keer fout, maar steeds beter en uiteindelijk komt het goed, dat zei ik alquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zei je!
Was naar de supermarkt geweest en dacht nog even proberen. En whop! Geen idee of het me zo nog een keer lukt hoor maar jeeej!
Dat klopt. Sinds Theo van Gogh zijn keel is doorgesneden is mijn "achting" voor deze groep alleen maar verder afgenomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij schijnt toch wat meer moeite te hebben met "jodenhaat" dan met "moslimhaat" heb ik de indruk.
Ik ben ook wel pro-europa, maar dan meer in een verdrag constructie gebaseerd op de EEG en dan wellicht zelfs met minder staten en meer gericht op een Noord-Europese-Unie me terdege beseffend dat daar ook weer allerlei haken en ogen aanzitten. Alleen die mensen die dan lopen te blaten dat de EU alleen geld kost en verder niets oplevert daar word ik altijd een beetje simpel van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
aha, hier gaan we niet uitkomen. Ik ben Pro-Europa, jij Anti-Europa.
Het is een winderige zondagmiddag. Geen zin om er een storm van te maken
Dat heb ik nou met veganisten sinds Volkert van der Graaf Pim Fortuyn om zeep hielp .......quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Sinds Theo van Gogh zijn keel is doorgesneden is mijn "achting" voor deze groep alleen maar verder afgenomen.
Dus jij denkt als we de euro niet ingevoerd hadden en alleen maar een los samenwerkingsverband hadden in Europa, we er nu slechter voor hadden gestaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook wel pro-europa, maar dan meer in een verdrag constructie gebaseerd op de EEG en dan wellicht zelfs met minder staten en meer gericht op een Noord-Europese-Unie me terdege beseffend dat daar ook weer allerlei haken en ogen aanzitten. Alleen die mensen die dan lopen te blaten dat de EU alleen geld kost en verder niets oplevert daar word ik altijd een beetje simpel van.
Ik heb geen glazen bol, maar dat is niet onmogelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij denkt als we de euro niet ingevoerd hadden en alleen maar een los samenwerkingsverband hadden in Europa, we er nu slechter voor hadden gestaan?
Nog een staaltje van links geweld maar je weet het hè; Het gevaar komt van rechts.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met veganisten sinds Volkert van der Graaf Pim Fortuyn om zeep hielp .......
Heesj! Idem! Eens!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook wel pro-europa, maar dan meer in een verdrag constructie gebaseerd op de EEG en dan wellicht zelfs met minder staten en meer gericht op een Noord-Europese-Unie me terdege beseffend dat daar ook weer allerlei haken en ogen aanzitten. Alleen die mensen die dan lopen te blaten dat de EU alleen geld kost en verder niets oplevert daar word ik altijd een beetje simpel van.
Ik heb het over veganisten, Volkert was een veganist, dus alle veganisten zijn killers, uitzetten dat volk!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog een staaltje van links geweld maar je weet het hè; Het gevaar komt van rechts.
Dat sowieso, sla eten is ook gewoon moord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het over veganisten, Volkert was een veganist, dus alle veganisten zijn killers, uitzetten dat volk!
Ik heb weinig vertrouwen in economen maar zelfs zij zijn, geloof ik, in meerderheid er van overtuigd dat de invoering van de euro niet voordelig voor ons is geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen glazen bol, maar dat is niet onmogelijk.
Buitengewoon barbaarsquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat sowieso, sla eten is ook gewoon moord.
De moslims hebben ons zoveel goeds gebracht. Laten we er nog een paar miljoen opnemen in dit land.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het over veganisten, Volkert was een veganist, dus alle veganisten zijn killers, uitzetten dat volk!
Moslims zijn zo 2010. Nu zijn het de Polen en de Bulgaren schijnen er ook aan te komen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De moslims hebben ons zoveel goeds gebracht. Laten we er nog een paar miljoen opnemen in dit land.
Nou daar zijn ze het helemaal niet over eens hoor. Het is niet zo dat wij nu per definitie spekkoper waren geweest als we de gulden gehouden hadden hoor! De euro is wereldwijd gewoon een zeer sterke munt en Nederland heeft een Tripple A status en daar is best hier en daar nog wat op af te dingen, maar mensen als jij doen alsof het hier Bangladesh is ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in economen maar zelfs zij zijn, geloof ik, in meerderheid er van overtuigd dat de invoering van de euro niet voordelig voor ons is geweest.
Het schijnt dat hoe meer mensen hier wonen of naar toe kunnen komen hoe beter het is. Dus laten we het paspoort maar afschaffen. Heel Afrika, Azie enz moet de mogelijkheid hebben om hier te werken of verblijven. Dat is alleen maar beter voor ons.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moslims zijn zo 2010. Nu zijn het de Polen en de Bulgaren schijnen er ook aan te komen.
Ik weet niet wat jij allemaal voor "moslims" kent hoor, maar mijn compagnon (en vriend) is een halve Marokkaan en een moslim, geweldige kerel, ken hem mijn hele leven al, vertrouw hem mijn rug toe zoals hij mij de zijne. Wat doen we met hem, hangen we die apart?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De moslims hebben ons zoveel goeds gebracht. Laten we er nog een paar miljoen opnemen in dit land.
Als het niet uitmaakt hoe die welvaart gefinancierd is laat Nederland dan nog maar 300 miljard extra lenen. Dan hebben we het nog beter. Of zullen we er een extra 500 miljard van maken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou daar zijn ze het helemaal niet over eens hoor. Het is niet zo dat wij nu per definitie spekkoper waren geweest als we de gulden gehouden hadden hoor! De euro is wereldwijd gewoon een zeer sterke munt en Nederland heeft een Tripple A status en daar is best hier en daar nog wat op af te dingen, maar mensen als jij doen alsof het hier Bangladesh is ...
Misschien krijg ik dan als Nederlander wel een oprot premie en kan ik in een leuk land gaan wonen als het zover komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hoe meer mensen hier wonen of naar toe kunnen komen hoe beter het is. Dus laten we het paspoort maar afschaffen. Heel Afrika, Azie enz moet de mogelijkheid hebben om hier te werken of verblijven. Dat is alleen maar beter voor ons.
Zegt er hier iemand van niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Een ieder heeft recht op zijn eigen mening.
Da's een mooie volgende TTquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Een ieder heeft recht op zijn eigen mening.
Natuurlijk niet. Ik zeg het alleen maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zegt er hier iemand van niet dan?
Waarom, we doen het best aardig in de wereld en we hebben economisch de opgaande lijn weer te pakken, we moeten niet zo moeilijk gaan doen richting Rusland, maar verder klaag ik nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt hoe die welvaart gefinancierd is laat Nederland dan nog maar 300 miljard extra lenen. Dan hebben we het nog beter. Of zullen we er een extra 500 miljard van maken?
Veel kan nog gebeuren in deze jonge SCquote:
Nee joh!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:19 schreef sararaats het volgende:
ok ik kom precies op de verkeerde moment. toedels
Dat is het leuke aan de SC.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel kan nog gebeuren in deze jonge SC
Beetje balans, daar houd ik wel vanquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan de SC.![]()
Er komen zoveel onderwerpen voorbij, ja ook vaak alleen maar onzin, dus, dat heet ontspanning.
en gierend uit de bocht vliegen, ook wel eigenlijkquote:
Ik wacht op oeverloze pagina's gitaarmuziek.. mag ik?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt, rot dan op mummie, ga de cos vervelen
Nou, die ga je van mij niet krijgen, dus NEE, rot op!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht op oeverloze pagina's gitaarmuziek.. mag ik?
Ook en dan ook weer rustig afwachten. Balans, van alles een beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
en gierend uit de bocht vliegen, ook wel eigenlijk
Hoe komt het volgens jou nou dat er zo negatief gedacht wordt over moslims bij een groot deel van de bevolking? Waar zijn al die goeie moslims als de keel van Theo van Gogh doorgesneden wordt. Waarom zijn er dan geen grote protesten van die groep? Waarom gaan ze wel de straat op als de Gazastrook aangevallen wordt en niet als er christenen vermoord worden in Syrië of Egypte? Waarom is er luid protest als Wilders een sticker op een Arabische vlag plakt en niet als joden in Brussel vermoord worden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal voor "moslims" kent hoor, maar mijn compagnon (en vriend) is een halve Marokkaan en een moslim, geweldige kerel, ken hem mijn hele leven al, vertrouw hem mijn rug toe zoals hij mij de zijne. Wat doen we met hem, hangen we die apart?
Ruud vind dat hij het ook best aardig in Utopia heeft maar het had zoveel beter kunnen zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, we doen het best aardig in de wereld en we hebben economisch de opgaande lijn weer te pakken, we moeten niet zo moeilijk gaan doen richting Rusland, maar verder klaag ik niet
Een vraag beantwoorden met tig vragen terwijl ik juist zo benieuwd was wat er met die moslimvriend van Jian moest gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou nou dat er zo negatief gedacht wordt over moslims bij een groot deel van de bevolking? Waar zijn al die goeie moslims als de keel van Theo van Gogh doorgesneden wordt. Waarom zijn er dan geen grote protesten van die groep? Waarom gaan ze wel de straat op als de Gazastrook aangevallen wordt en niet als er christenen vermoord worden in Syrië of Egypte? Waarom is er luid protest als Wilders een sticker op een Arabische vlag plakt en niet als joden in Brussel vermoord worden?
Dat wilde ik alleen maar horen, thxquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, die ga je van mij niet krijgen, dus NEE, rot op!
Van mij mag je blijven hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wilde ik alleen maar horen, thx
Ben jij de straat op gegaan toen Theo vermoord werd? Voelde jij je niet verantwoordelijk voor de moord op Theo dan? Waarom moet mij compagnon, die helemaal niets heeft met de denkbeelden van Mohammed Bouyeri, zich wel verantwoordelijk voelen voor diens daden dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou nou dat er zo negatief gedacht wordt over moslims bij een groot deel van de bevolking? Waar zijn al die goeie moslims als de keel van Theo van Gogh doorgesneden wordt. Waarom zijn er dan geen grote protesten van die groep? Waarom gaan ze wel de straat op als de Gazastrook aangevallen wordt en niet als er christenen vermoord worden in Syrië of Egypte? Waarom is er luid protest als Wilders een sticker op een Arabische vlag plakt en niet als joden in Brussel vermoord worden?
Ik zou gitaren kiezen.. zit je altijd goedquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
Als het maar even niet over Uto gaat, anders word ik wel boos.
Als Ruud maar tevreden is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ruud vind dat hij het ook best aardig in Utopia heeft maar het had zoveel beter kunnen zijn.
Momenteel wel ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou gitaren kiezen.. zit je altijd goed
Stel je niet zo aan hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou gitaren kiezen.. zit je altijd goed
Ik stel me niet aan, ik stel vast... erg veel was er niet aan hier de afgelopen dagen al je geen gitaar speeltquote:
Je weet ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wilde ik alleen maar horen, thx
En wat hield je tegen om zelf over iets anders te beginnen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik stel vast... erg veel was er niet aan hier de afgelopen dagen al je geen gitaar speelt
Ja de rechtse mens is zo gevaarlijk, die is tot alles in staat. Maar dan vraag ik me toch af waarom Volkert van de Graaf nog steeds rondloopt zonder zich zorgen te hoeven maken . Waarom er nooit een vinger uitgestoken is naar linkse politici die voor de multiculturele samenleving zijn. Ondertussen is er wel een aanslag gepleegd op Janmaat (waardoor zijn vrouw een been verloor), Fortuyn is afgeknald en Wilders heeft permanente beveiliging nodig. Maar het gevaar komt natuurlijk van rechts.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met tig vragen terwijl ik juist zo benieuwd was wat er met die moslimvriend van Jian moest gebeuren.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat hield je tegen om zelf over iets anders te beginnen?
Sssst, laat me nou even in mijn waan leven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt in deze niets te vertellen, jammer voor je
Tering.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja de rechtse mens is zo gevaarlijk, die is tot alles in staat. Maar dan vraag ik me toch af waarom Volkert van de Graaf nog steeds rondloopt zonder zich zorgen te hoeven maken . Waarom er nooit een vinger uitgestoken is naar linkse politici die voor de multiculturele samenleving zijn. Ondertussen is er wel een aanslag gepleegd op Janmaat (waardoor zijn vrouw een been verloor), Fortuyn is afgeknald en Wilders heeft permanente beveiliging nodig. Maar het gevaar komt natuurlijk van rechts.
Had wat anders ingebracht dan kuttekop, maar nee dat doe je niet, je hobby is tenslotte zeiken, zeuren en klagen, dus eigenlijk werd je gewoon op je wenken bediend!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik stel vast... erg veel was er niet aan hier de afgelopen dagen al je geen gitaar speelt
Er was geen spelt tussen te krijgenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Had wat anders ingebracht dan kuttekop, maar nee dat doe je niet, je hobby is tenslotte zeiken, zeuren en klagen, dus eigenlijk werd je gewoon op je wenken bediend!
Geef nu maar toe dat je je dan niet op je gemak voelt...quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja LuLEen ander vaatje zou misschien lekkerder zijn een keer
Een youtubje af en toe wel, lukte mij prima.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er was geen spelt tussen te krijgen
En dat van Breivik was zeker een foutje ......quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja de rechtse mens is zo gevaarlijk, die is tot alles in staat. Maar dan vraag ik me toch af waarom Volkert van de Graaf nog steeds rondloopt zonder zich zorgen te hoeven maken . Waarom er nooit een vinger uitgestoken is naar linkse politici die voor de multiculturele samenleving zijn. Ondertussen is er wel een aanslag gepleegd op Janmaat (waardoor zijn vrouw een been verloor), Fortuyn is afgeknald en Wilders heeft permanente beveiliging nodig. Maar het gevaar komt natuurlijk van rechts.
Ow, dat was 'tquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga dat proberen, wie weet wordt het zelfs gezellig hier...quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een youtubje af en toe wel, lukte mij prima.
Spelt prikt ook niet..quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga dat proberen, wie weet wordt het zelfs gezellig hier...
Wie niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik vind het gezellig hoor, maar ik ben dan ook raarrrrr
![]()
Geduld, hou rekening met enige stoffigheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
Ik zit vol verwachting op wat die mummie nu allemaal gaat inbrengen, maar het wil nog niet vlotten geloof ik ...
+ 1quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
Ik zit vol verwachting te wachten op wat die mummie nu allemaal gaat inbrengen, maar het wil nog niet vlotten geloof ik ...
Het is te ingewikkeld...quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geduld, hou rekening met enige stoffigheid.
Je wil niet weten waar ik allemaal rekening mee houd in zijn geval .....quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geduld, hou rekening met enige stoffigheid.
Ik ben ook niet dol op alle autochtone Nederlanders maar ik merk gewoon dat een groter percentage van de moslims, in mijn ogen, vervelende eigenschappen hebben. Ik heb het ook niet over individuen. De meeste moslims zijn nooit kritisch over hun eigen geloofsgenoten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben jij de straat op gegaan toen Theo vermoord werd? Voelde jij je niet verantwoordelijk voor de moord op Theo dan? Waarom moet mij compagnon, die helemaal niets heeft met de denkbeelden van Mohammed Bouyeri, zich wel verantwoordelijk voelen voor diens daden dan?
quote:
Nee, ik denk dat ik het ook niet wil weten..maar tegelijkertijd: Ik brand van nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik allemaal rekening mee houd in zijn geval .....
Vraag je SP'ers of GL'ers ook wel eens wat er met bankdirecteuren moet gebeuren. Ophangen of de kogel?quote:
Ik had het over Nederland.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
En dat van Breivik was zeker een foutje ......
Och kijk nu toch eens, een anti-Isis demonstratie ....en waar... in de Schilderswijk in Den Haag. Wat een goed gekozen plek, dus "white" trash dat op onlusten uit is tegen "brown" trash dat op onlusten uit is. Ik ben voor geen van beiden, goed hèquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dol op alle autochtone Nederlanders maar ik merk gewoon dat een groter percentage van de moslims, in mijn ogen, vervelende eigenschappen hebben. Ik heb het ook niet over individuen. De meeste moslims zijn nooit kritisch over hun eigen geloofsgenoten.
Hier nog een paar van die fijne gasten. Weer zo'n demonstratie die vast goed verlopen is. Moet allemaal kunnen in Nederland. Voorstanders van martelen, hoofden afsnijden, stenigen van overspelige vrouwen verstoren een anti-Isis demonstratie. Niks aan de hand.
http://www.telegraaf.nl/b(...)demonstranten__.html
Eet smakelijk Brainquote:
Ja, lekkere gitaren. Ik kwam hem net zomaar tegenquote:
Ik moest even de pizza in de oven doen...quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:51 schreef Jian het volgende:
Ik zit vol verwachting te wachten op wat die mummie nu allemaal gaat inbrengen, maar het wil nog niet vlotten geloof ik ...
Ik vond alles wel lekker. Goed dat je hem deelde.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, lekkere gitaren. Ik kwam hem net zomaar tegen
Dus gewoon de slechterikken er aan en de goeierikken met rust laten. Mwah, eens wel. Je zou er bijna geen "moslims" bij hoeven zetten, maar ja dan raakt Brain zo in de war ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest even de pizza in de oven doen...
Maar voor wat die vrouwen en kinderen vermoordende Moslims, die mogen van mij óók dood, de goeie Moslims, Ivan en zo mogen blijven leven
Er is gek genoeg altijd een reden om lekker mensen te vermoorden overal.. Nooit begrepen, maar Het Spel speelt al eeuwen, leuk dat iedereen er mee bezig isquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus gewoon de slechterikken er aan en de goeierikken met rust laten. Mwah, eens wel. Je zou er bijna geen "moslims" bij hoeven zetten.
Dát geldt voor alle achterlijke walgelijke - superlatieven tekort hier- mensen die dat doen, waar ook ter wereld...of iets in ieder geval want ik ben niet zo voor het doden van wie dan ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik moest even de pizza in de oven doen...
Maar voor wat die vrouwen en kinderen vermoordende Moslims, die mogen van mij óók dood, de goeie Moslims, Ivan en zo mogen blijven leven
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Och kijk nu toch eens, een anti-Isis demonstratie ....en waar... in de Schilderswijk in Den Haag. Wat een goed gekozen plek, dus "white" trash dat op onlusten uit is tegen "brown" trash dat op onlusten uit is. Ik ben voor geen van beiden, goed hè
Niet gaan mierenneuken hè. Ik had het over Nederland.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, je had het over de "rechtse mens"
Vroeger, toen ik nog jong was hadden we Nederland 1 op televisie.. toen was er nergens oorlog op de Wereld en werd Indonesië gewoon lekker leeggeroofd enzo, maar dat was voor hun eigen bestwil begreep ik ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Goed voor jou. Je hebt je er al bij neergelegd dat je voorstanders van onthoofden en martelen niet moet uitdagen door het organiseren van een anti-Isis demonstratie.
De tijd zal het leren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef Voxs het volgende:
Weet je wat het probleem is met mensen die niet in nuances kunnen of willen denken? Alles wordt in het extreme getrokken...zwart/wit, niets er tussen. Goed/kwaad en niets er tussen.
Just my two cents..
Ik ben inderdaad tegen het extremisme. Geloof is best maar dring het een ander niet op.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:21 schreef Voxs het volgende:
Weet je wat het probleem is met mensen die niet in nuances kunnen of willen denken? Alles wordt in het extreme getrokken...zwart/wit, niets er tussen. Goed/kwaad en niets er tussen.
Just my two cents..
Je verdraait zaken, je bent er alleen niet zo goed in.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Goed voor jou. Je hebt je er al bij neergelegd dat je voorstanders van onthoofden en martelen niet moet uitdagen door het organiseren van een anti-Isis demonstratie.
Nee, je had het over rechts en links en ving aan met de rechtse mens!quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet gaan mierenneuken hè. Ik had het over Nederland.
Wat wil je daarmee zeggen? Moeten we ze dan als een soort herstelbetaling nu hun gang maar laten gaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog jong was hadden we Nederland 1 op televisie.. toen was er nergens oorlog op de Wereld en werd Indonesië gewoon lekker leeggeroofd enzo, maar dat was voor hun eigen bestwil begreep ik ...
Dat zeg je goed, extremisten en fanaticiquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad tegen het extremisme. Geloof is best maar dring het een ander niet op.
Dit geld ook voor vele andere dingen waar mensen extreem in kunnen zijn.
Ik zeg niets over de tijd.quote:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zeg je goed, extremisten en fanaticihet dondert niet uit welke hoek ze komen!
Nee, dat we teveel weten en zien teveel , en met die wetenschap die wel zien niets doen.. een paar bommen gooien door Amerika is een formeel lachertje voor zoveel onschuldige slachtoffers. een vliegtuigje vol Nederlanders neerhalen gaf meer respons..quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Moeten we ze dan als een soort herstelbetaling nu hun gang maar laten gaan?
Waarom? Je maakte net zo'n opmerking als: Moeten vrouwen maar niet in korte rokjes lopen.....quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Je verdraait zaken, je bent er alleen niet zo goed in.
Nee, dat deed ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom? Je maakte net zo'n opmerking als: Moeten vrouwen maar niet in korte rokjes lopen.....
? Was het zo erg dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie nu pas dat er iets nieuws onder de COS staat.
![]()
WAARSCHUWING: Persoonlijke aanvallen op medeFOK!kers, persoonlijke vetes, zwartmakerij van andere users e.d. is niet wenselijk en zal tot bans leiden en mogelijk zelfs het sluiten van deze reeks. Beperk je tot ontopic commentaar.
Verrek zeg, gelukkig staat het hier nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Ik zie nu pas dat er iets nieuws onder de COS staat.
![]()
WAARSCHUWING: Persoonlijke aanvallen op medeFOK!kers, persoonlijke vetes, zwartmakerij van andere users e.d. is niet wenselijk en zal tot bans leiden en mogelijk zelfs het sluiten van deze reeks. Beperk je tot ontopic commentaar.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Verrek zeg, gelukkig staat het hier niet
Had jij het ook nog niet gezien? Hoe lang staat dat daar dan? Wie weet dit?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Verrek zeg, gelukkig staat het hier niet
Met het schuim op de bekquote:
Het gaat er niet om wat beter is: 1 tv-zender 30 jaar geleden, een onbetrouwbare straatkrant 200 jaar geleden, niks 1000 jaar geleden. Het is nou eenmaal een gegeven dat we meer informatie krijgen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, dat we teveel weten en zien teveel , en met die wetenschap die wel zien niets doen.. een paar bommen gooien door Amerika is een formeel lachertje voor zoveel onschuldige slachtoffers. een vliegtuigje vol Nederlanders neerhalen gaf meer respons..
Nee, ik zie het ook nu pas, dus nog niet zo lang volgens mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet jij hoe lang het er al staat?
Ik wil meer weten nu, waar is Liesje?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, ik zie het ook nu pas, dus nog niet zo lang volgens mij.
Ik heb vanmiddag nog gecost, het was me niet opgevallen..quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil meer weten nu, waar is Liesje?
Jaja, maar iedereen roept schánde en kijkt.. Amerika gooit een paar bommetjes en ik schuif mijn pizza on de oven..quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat beter is: 1 tv-zender 30 jaar geleden, een onbetrouwbare straatkrant 200 jaar geleden, niks 1000 jaar geleden. Het is nou eenmaal een gegeven dat we meer informatie krijgen.
Er staat ook gewoon dat anders de reeks wordt gesloten.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog gecost, het was me niet opgevallen..
In de COS posten is tegenwoordig minderwaardig hier?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog gecost, het was me niet opgevallen..
Ik denk ook niet dat dat LS is. En die hund leeft nog.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:45 schreef Jian het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als LS geklaagd heeft. Hij is nogal over de tong gegaan naar aanleiding van een veronderstelling dat hij die betreffende kloon (hund nogwattes) zou zijn. Ik zei toen al, als hij het nu eens niet is.
Nee hoor! Waarom denk je dat? Niet zo paranoïde doen. Ik heb gecost, het viel me niet op dat er een waarschuwing geplaatst was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de COS posten is tegenwoordig minderwaardig hier?
Het klonk zo beschamend, alsof de COS een minder soort volk trektquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee hoor! Waarom denk je dat? Niet zo paranoïde doen. Ik heb gecost, het viel me niet op dat er een waarschuwing geplaatst was.
Heb je de bovenstaande posts niet gelezen?
Kritiek hebben heeft ook een functie. In sommige landen hebben mensen weinig of geen kritiek op bepaalde mistoestanden en over het algemeen zijn de levensomstandigheden in die landen niet beter dan hier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja, maar iedereen roept schánde en kijkt.. Amerika gooit een paar bommetjes en ik schuif mijn pizza on de oven..
Dat bedoel ik.. er gebeurt gewoon niets
Ik denk, dat als jij dat zo interpreteert, dat meer over jou zegt dan over mij.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het klonk zo beschamend, alsof de COS een minder soort volk trekt
Nee, zeker niet, als er echt wat gebeurd hebben we zelfs mensen paraat, dat gaat dan ongeveer zo;quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de COS posten is tegenwoordig minderwaardig hier?
Schaamlippenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk, dat als jij dat zo interpreteert, dat meer over jou zegt dan over mij.
Cos vind ik leuk, anders was ik na 8 maanden wel weg geweest. Neemt niet weg dat ik soms de cos helemaal niet leuk vind.
In het geval van mijn post, dat ik vanmiddag had gecost. Dat was een feit die ik benoemde, niet een oordeel. Ik zie werkelijk niet hoe je daar iets beschamends in hoort klinken?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, als er echt wat gebeurd hebben we zelfs mensen paraat, dat gaat dan ongeveer zo;
Red Leader, Red Leader, rellen in de cos, you have permission to engage. En dan melden degenen die paraat zijn; Here, Red Leader, i am going in! En bij een grote rel hebben we dan bijvoorbeeld ook nog; Here Red 5, i've got your six, Red Leader .... Nou ja, je ziet aan alles is gedacht
Ik zie nou eenmaal een vreemde misverhouding tiussen SC'es en COS'ers een merkwaardig soort tweedeling alsof die twee totaal niet bijelkaar horenquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik denk, dat als jij dat zo interpreteert, dat meer over jou zegt dan over mij.
Cos vind ik leuk, anders was ik na 8 maanden wel weg geweest. Neemt niet weg dat ik soms de cos helemaal niet leuk vind.
In het geval van mijn post, dat ik vanmiddag had gecost. Dat was een feit die ik benoemde, niet een oordeel. Ik zie werkelijk niet hoe je daar iets beschamends in hoort klinken?
Isaquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie nou eenmaal een vreemde misverhouding tiussen SC'es en COS'ers een merkwaardig soort tweedeling alsof die twee totaal niet bijelkaar horen
Je refereert nog steeds aan het Bloemetjesjurken-tijdperk?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, als er echt wat gebeurd hebben we zelfs mensen paraat, dat gaat dan ongeveer zo;
Red Leader, Red Leader, rellen in de cos, you have permission to engage. En dan melden degenen die paraat zijn; Here, Red Leader, i am going in! En bij een grote rel hebben we dan bijvoorbeeld ook nog; Here Red 5, i've got your six, Red Leader .... Nou ja, je ziet aan alles is gedacht
Bwah, ik kom gewoon overal en wee degene die zijn bek tegen me durft open te doenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie nou eenmaal een vreemde misverhouding tiussen SC'es en COS'ers een merkwaardig soort tweedeling alsof die twee totaal niet bijelkaar horen
Dat was al duidelijk jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, ik kom gewoon overal en wee degene die zijn bek tegen me durft open te doen
Bloemetjesjurken, schuimpjes, another word same thingquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je refereert nog steeds aan het Bloemetjesjurken-tijdperk?
Trek dan iemand anders aan het jasje. Wie weet kan die het uitleggen want ik zie Cos niet als minderwaardigs. Wel als totaal iets anders dan de SC, dat wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hierboven in de FB?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef Voxs het volgende:
[..]
Trek dan iemand anders aan het jasje. Wie weet kan die het uitleggen want ik zie Cos niet als minderwaardigs. Wel als totaal iets anders dan de SC, dat wel.
Dan deal with it!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hierboven in de FB?neuhh dat levert ook geen betere reacties op
Een YTquote:
Ja, Renee blijft.quote:
Hij heeft een positief effect op de meesten. Maar ik hoor hem soms ook dingen zeggen..quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die Rene lijkt me wel een goeie.
Als de wolken weg zijn kan je vannacht een supermaan zien. En vallende sterren (dacht ik)quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:23 schreef Braindead2000 het volgende:
Godver, er was me weer een storm beloofd met windstoten van 100km per uur. Het zit ook nooit mee.
Is dat zo. Cool, hopen dan dat het onbewolkt wordt even.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als de wolken weg zijn kan je vannacht een supermaan zien. En vallende sterren (dacht ik)
Ja ik zag je linkje. Hier is het altijd lastig. Ik woon tegen Rotterdam en het zal vannacht ook wel bewolkt zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als de wolken weg zijn kan je vannacht een supermaan zien. En vallende sterren (dacht ik)
Meestal 12/13 augustus. Dus kanquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja.quote:
Deze nacht ga ik het niet redden. 6 uur naar bed vanmorgen en morgen om die tijd eruitquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja.
http://www.theguardian.co(...)r-star-perigee-comet
En plaatjes van de supermaan van over de hele wereld.
http://www.theguardian.co(...)-around-the-world-in
Dank je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja.
http://www.theguardian.co(...)r-star-perigee-comet
En plaatjes van de supermaan van over de hele wereld.
http://www.theguardian.co(...)-around-the-world-in
6 uur? Nachtbraker!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze nacht ga ik het niet redden. 6 uur naar bed vanmorgen en morgen om die tijd eruit
Ja Choco he? Ik kon niet wegquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
6 uur? Nachtbraker!
Tot dinsdag nog te zien. De maan vannacht alleen zo.
Choco heeft zo haar manieren ja..quote:
Wie? En wiens muts? En je hebt het vast over Vanas die weer commentaar heeft? De muts!quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:39 schreef pullup het volgende:
Hij heeft dus al na 1 minuut de muts al in de keuken laten slingeren
Of hij bedoelt ruud die billy muts is kwijtgeraakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wie? En wiens muts? En je hebt het vast over Vanas die weer commentaar heeft? De muts!
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wie? En wiens muts? En je hebt het vast over Vanas die weer commentaar heeft? De muts!
Ik ben zo nu en dan de sc begeleidingquote:
Heb je ook verhaaltjes verteld?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo nu en dan de sc begeleiding
Als jij het zo wilt noemen dan mag dat hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben zo nu en dan de sc begeleiding
quote:
Als mensen me serieus gaan nemen ben ik wegquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als jij het zo wilt noemen dan mag dat hoor.
Dan zal ik jou nooit serieus nemen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als mensen me serieus gaan nemen ben ik weg
Ik help je welquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zal ik jou nooit serieus nemen.
Neequote:
Flikker op zegquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Ik dacht eindelijk mijn eerste lesbische ervaring te gaan krijgen.
Veel plezier.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:58 schreef ChocoFan het volgende:
The Purge Anarchy kijken nu.
Ik ben benieuwd.
Fuck, ik heb het script nog niet gelezen! Over 5 minuten Centraal a.u.b!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef Jian het volgende:
Oké mensen, we gaan Centraal en de vraag voor dit Centraal is dus, hoe krijgen we die COS dicht ?
Jemig wat streng zeg. Dat moet een eitje zijnquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef Jian het volgende:
Oké mensen, we gaan Centraal en de vraag voor dit Centraal is dus, hoe krijgen we die COS dicht ?
Ik ben te moe.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef Jian het volgende:
Het staat onderaan de COS en niet voor niks natuurlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jemig wat streng zeg. Dat moet een eitje zijn
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
Als de COS dicht gaat, gaat deze SC dan ook dicht?
Ja, inderdaad. Ik stel voor: Scanner aanstellen, woordvoerder en iemand die notuleert. We hebben al een red leader .quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Jemig wat streng zeg. Dat moet een eitje zijn
Nee, natuurlijk niet, hier zitten slechts onschuldige toeschouwers, laten we dat in elk geval vast afspreken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:27 schreef ChocoFan het volgende:
Als de COS dicht gaat, gaat deze SC dan ook dicht?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Het staat onderaan de COS en niet voor niks natuurlijk
Precies gaat het hier gewoon doorquote:
Nee dusquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]Ik lees dat nu pas maar ga er vanuit dat het er altijd al stond.
Of niet soms ?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, hier zitten slechts onschuldige toeschouwers, laten we dat in elk geval vast afspreken.
Nee, eerder stond dat je elkaar niet mocht begroeten..quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef pullup het volgende:
Of niet soms ?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, eerder stond dat je elkaar niet mocht begroeten..
oh wacht..daar is de ellende begonnen!
Nee, volgens mij en meerderen hier, niet, het is nieuw!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:29 schreef pullup het volgende:
Of niet soms ?
We gaan zorgen dat je in de aftiteling vernoemd zal wordenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
En laten we niet vergeten dat ik de ontdekking heb gedaan.
Ja ik wil hier de credits voor.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
We gaan zorgen dat je in de aftiteling vernoemd zal worden
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
En laten we niet vergeten dat ik de ontdekking heb gedaan.
Ja ik wil hier de credits voor.
Die LS in vrouwsklerenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Jian het volgende:
Misschien moeten we iemand of een paar mensen hier opofferen, ik stel alvast Burner voor, dat lijkt me geen gemis
Ik heb geen trek in happen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef Jian het volgende:
Misschien moeten we iemand of een paar mensen hier opofferen, ik stel alvast Burner voor, dat lijkt me geen gemis
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Jian het volgende:
Brain kunnen we misschien ook zo gek krijgen om met een "bomgordel" de COS in te lopen als we zeggen dat het vol zit met moslims bijvoorbeeld
Jah, dat is m. Oppassen met praten over LS trouwens, want ik denk dat dat wel eens de aanleiding geweest kan zijn tot deze mededeling. Straks komt die mededeling hier ook nog te staanquote:
Ja, maar is die opofferingsgezind hè,dat is de vraag. Wat mij betreft is het juist een beetje ikke, ikke, ikke type net als Isa.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef Voxs het volgende:
Isax zou ook een goed zijn in het uitlokken..
Grondige ondervraging onder felle lampen is nodigquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar is die opofferingsgezind hè,dat is de vraag. Wat mij betreft is het juist een beetje ikke, ikke, ikke type net als Isa.
Mag ik jou geen LuL meer vinden bij tijd en wijle? Of alleen in de COS niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, dat is m. Oppassen met praten over LS trouwens, want ik denk dat dat wel eens de aanleiding geweest kan zijn tot deze mededeling. Straks komt die mededeling hier ook nog te staan
Die zijn niet te missen dus meer ontopic kan het niet worden zou je denkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Mogen we het in de COS ook niet meer over de flappen van Isa hebben?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gio en lot in het verfhok ze zou het opschrijven ofzo hoorde ik
ff lokken dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:39 schreef Jian het volgende:
Jahahaaah, ik weet 't BDS, die kun je overal "met een bom in zijn handen" naar binnen gooien, vind ie nog leuk ook
Je mag Jian altijd een lul vindenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mag ik jou geen LuL meer vinden bij tijd en wijle? Of alleen in de COS niet?
Goeie tip, Isa is het zwakke punt van velen daar, als je die op de juiste manier aanpakt gaan er een paar in "gevechtsmode en op de persoonlijke tour" Succes verzekerdquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Mogen we het in de COS ook niet meer over de flappen van Isa hebben?
Maar wel met het risico dat je klappen krijgtquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn niet te missen dus meer ontopic kan het niet worden zou je denken
Joezi..die is meesterlijk in deze...willen we hem kwijt echter?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie tip, Isa is het zwakke punt van velen daar, als je die op de juiste manier aanpakt gaan er een paar in "gevechtsmode en op de persoonlijke tour" Succes verzekerd
Hij is er ook niet nu dus dat gaat niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Joezi..die is meesterlijk in deze...willen we hem kwijt echter?
Jij mag vinden wat je wil als je maar niet in de weg looptquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mag ik jou geen LuL meer vinden bij tijd en wijle? Of alleen in de COS niet?
Gewoon oproepen voor dutyquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is er ook niet nu dus dat gaat niet.
Vakantieverlof is er om ingetrokken te wordenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij zit ergens in het buitenland dus dat gaat hem niet worden nu.
Alleen niemand die zijn telefoonnummer heeft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vakantieverlof is er om ingetrokken te worden
Nee, Joezi doet alleen maar trollen en daardoor reageert er juist niemand meer ....quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Joezi..die is meesterlijk in deze...willen we hem kwijt echter?
Fruithapje!quote:
Bacon is er niet om mee te doen met je, misschien doet BDS wel even mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Alarm, cosser gesignaleerd, Red Leader, Red Leader !
Rustig, dit is Freshfruit! Altijd aanwezig waar actie is. Hij is te vertrouwen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk, When the going gets tough, the tough get going ... en waar is Babu?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bacon is er niet om mee te doen met je, misschien doet BDS wel even mee.
Ja, daar kom ik ook net achter. Wat moeten we eraan doen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier worden de snode plannen gesmeed
In Afrika..quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk, When the going gets tough, the tough get going ... en waar is Babu?
En waar is Isax en waar is Liesje?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk, When the going gets tough, the tough get going ... en waar is Babu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |