Ja, je kan het ook ontkennen zoals ze in de politiek ook doen. Je zal zien; over 10 jaar, na een serie van aanslagen in Europa, vraagt iedereen zich opeens af "Waarom hebben we dit niet zien aankomen?"quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah de NCRV, dan zal het wel zo zijn.
Ja, ja, ik vroeg je of je op straat leefde, of je honger had, of je in de rij stond omdat de schappen bij de supermarkt leeg zijn, dat vroeg ik je...... Geen standaard opsomming van de anti-EU beweging, want daar staat gewoon weer een andere opsomming tegenover van de pro-EU beweging.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We leven van geleend geld. De staatsschuld is sinds de invoering van de Euro verdubbeld. De particuliere schulden zijn hoger dan het BBP terwijl miljoenen huizen onder water staan. De dekkingsgraad van pensioenfondsen is gezakt van 150% naar rond de 100%. Er staan ons nog hoge rekeningen te wachten van de EU. En dit is nog maar een deel van de ellende.
Ach jee .....quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, je kan het ook ontkennen zoals ze in de politiek ook doen. Je zal zien; over 10 jaar, na een serie van aanslagen in Europa, vraagt iedereen zich opeens af "Waarom hebben we dit niet zien aankomen?"
+ 1quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef Voxs het volgende:
Jian verwoordt het goed. Moest ik ff kwijt.
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, ik vroeg je of je op straat leefde, of je honger had, of je in de rij stond omdat de schappen bij de supermarkt leeg zijn, dat vroeg ik je...... Geen standaard opsomming van de anti-EU beweging, want daar staat gewoon weer een andere opsomming tegenover van de pro-EU beweging.
En hoe los je zoiets op individueel vlak op?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We leven van geleend geld. De staatsschuld is sinds de invoering van de Euro verdubbeld. De particuliere schulden zijn hoger dan het BBP terwijl miljoenen huizen onder water staan. De dekkingsgraad van pensioenfondsen is gezakt van 150% naar rond de 100%. Er staan ons nog hoge rekeningen te wachten van de EU. En dit is nog maar een deel van de ellende.
Iemand die tonnen schuld kan maken, die moet er wel een "normaal leventje" op na houden denk ik dan zo ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?
Ik ben erg voor "eigen verantwoordelijkheid" in deze. En ja hij heeft het nog steeds goed in vergelijking met andere leefomstandigheden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?
Ach ja, nu worden er alleen nog een paar joden doodgeschoten in Europa. Joodse instellingen moeten beveiligd worden. Ze worden op straat uitgescholden en aangevallen. Maar dat vinden ze in Den Haag niet erg. Er wordt gescandeerd tijdens een betoging dat joden vermoord moeten worden en de burgemeester zegt dat de betoging goed is verlopen. Niks aan de hand. Waarom zouden we ons druk maken.quote:
Oke, een deel van onze welvaart is geleend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En hoe los je zoiets op individueel vlak op?
+ 'we leven van geleend geld'?
De moslims nemen "ons" over, ik weet 't. En er zijn anti-joodse(Israëlische) sentimenten hetgeen natuurlijk uiterst vreemd is als je kijkt naar de grote tegenstellingen momenteel tussen Israël en de Palestijnen en de escalatie en gevolgen daarvan ..... Alle moslims eruit!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach ja, nu worden er alleen nog een paar joden doodgeschoten in Europa. Joodse instellingen moeten beveiligd worden. Ze worden op straat uitgescholden en aangevallen. Maar dat vinden ze in Den Haag niet erg. Er wordt gescandeerd tijdens een betoging dat joden vermoord moeten worden en de burgemeester zegt dat de betoging goed is verlopen. Niks aan de hand. Waarom zouden we ons druk maken.
Je beseft je dat NL zeer afhankelijk is van andere Europese landen om onze levensstandaard zo hoog kunnen houden als het nu is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, een deel van onze welvaart is geleend.
Je lost het niet in 1 keer op maar het helpt ook niet om tientallen miljarden aan andere Europese landen te geven.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Whiiih! Ondertussen speel ik hem gewoon even zomaar.
Dat valt me nou weer tegen, een lekker kale kop is niets mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat betekent niet dat ik met een kaal hoofd op moslims jaag
"soms valt ie er ineens zomaar in"quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik weet het niet, misschien heb ik wat gemist, maar ik heb nog nergens gelezen dat een jood in Nederland een moslim iets aandoet. Ook heb ik niks gelezen over moskeeën die beveiligd moeten worden tegen joden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
De moslims nemen "ons" over, ik weet 't. En er zijn anti-joodse(Israëlische) sentimenten hetgeen natuurlijk uiterst vreemd is als je kijkt naar de grote tegenstellingen momenteel tussen Israël en de Palestijnen en de escalatie en gevolgen daarvan ..... Alle moslims eruit!
Ja dat zei je!quote:
Ja, en? Daar hebben we geen euro voor nodig of kadootjes van tientallen miljarden voor Europese landen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je beseft je dat NL zeer afhankelijk is van andere Europese landen om onze levensstandaard zo hoog kunnen houden als het nu is?
aha, hier gaan we niet uitkomen. Ik ben Pro-Europa, jij Anti-Europa.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, en? Daar hebben we geen euro voor nodig of kadootjes van tientallen miljarden voor Europese landen.
Jij schijnt toch wat meer moeite te hebben met "jodenhaat" dan met "moslimhaat" heb ik de indruk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, misschien heb ik wat gemist, maar ik heb nog nergens gelezen dat een jood in Nederland een moslim iets aandoet. Ook heb ik niks gelezen over moskeeën die beveiligd moeten worden tegen joden.
Oh, het gaat echt nog wel een paar keer fout, maar steeds beter en uiteindelijk komt het goed, dat zei ik alquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zei je!
Was naar de supermarkt geweest en dacht nog even proberen. En whop! Geen idee of het me zo nog een keer lukt hoor maar jeeej!
Dat klopt. Sinds Theo van Gogh zijn keel is doorgesneden is mijn "achting" voor deze groep alleen maar verder afgenomen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij schijnt toch wat meer moeite te hebben met "jodenhaat" dan met "moslimhaat" heb ik de indruk.
Ik ben ook wel pro-europa, maar dan meer in een verdrag constructie gebaseerd op de EEG en dan wellicht zelfs met minder staten en meer gericht op een Noord-Europese-Unie me terdege beseffend dat daar ook weer allerlei haken en ogen aanzitten. Alleen die mensen die dan lopen te blaten dat de EU alleen geld kost en verder niets oplevert daar word ik altijd een beetje simpel van.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
aha, hier gaan we niet uitkomen. Ik ben Pro-Europa, jij Anti-Europa.
Het is een winderige zondagmiddag. Geen zin om er een storm van te maken
Dat heb ik nou met veganisten sinds Volkert van der Graaf Pim Fortuyn om zeep hielp .......quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Sinds Theo van Gogh zijn keel is doorgesneden is mijn "achting" voor deze groep alleen maar verder afgenomen.
Dus jij denkt als we de euro niet ingevoerd hadden en alleen maar een los samenwerkingsverband hadden in Europa, we er nu slechter voor hadden gestaan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook wel pro-europa, maar dan meer in een verdrag constructie gebaseerd op de EEG en dan wellicht zelfs met minder staten en meer gericht op een Noord-Europese-Unie me terdege beseffend dat daar ook weer allerlei haken en ogen aanzitten. Alleen die mensen die dan lopen te blaten dat de EU alleen geld kost en verder niets oplevert daar word ik altijd een beetje simpel van.
Ik heb geen glazen bol, maar dat is niet onmogelijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dus jij denkt als we de euro niet ingevoerd hadden en alleen maar een los samenwerkingsverband hadden in Europa, we er nu slechter voor hadden gestaan?
Nog een staaltje van links geweld maar je weet het hè; Het gevaar komt van rechts.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met veganisten sinds Volkert van der Graaf Pim Fortuyn om zeep hielp .......
Heesj! Idem! Eens!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben ook wel pro-europa, maar dan meer in een verdrag constructie gebaseerd op de EEG en dan wellicht zelfs met minder staten en meer gericht op een Noord-Europese-Unie me terdege beseffend dat daar ook weer allerlei haken en ogen aanzitten. Alleen die mensen die dan lopen te blaten dat de EU alleen geld kost en verder niets oplevert daar word ik altijd een beetje simpel van.
Ik heb het over veganisten, Volkert was een veganist, dus alle veganisten zijn killers, uitzetten dat volk!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nog een staaltje van links geweld maar je weet het hè; Het gevaar komt van rechts.
Dat sowieso, sla eten is ook gewoon moord.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het over veganisten, Volkert was een veganist, dus alle veganisten zijn killers, uitzetten dat volk!
Ik heb weinig vertrouwen in economen maar zelfs zij zijn, geloof ik, in meerderheid er van overtuigd dat de invoering van de euro niet voordelig voor ons is geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen glazen bol, maar dat is niet onmogelijk.
Buitengewoon barbaarsquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat sowieso, sla eten is ook gewoon moord.
De moslims hebben ons zoveel goeds gebracht. Laten we er nog een paar miljoen opnemen in dit land.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het over veganisten, Volkert was een veganist, dus alle veganisten zijn killers, uitzetten dat volk!
Moslims zijn zo 2010. Nu zijn het de Polen en de Bulgaren schijnen er ook aan te komen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De moslims hebben ons zoveel goeds gebracht. Laten we er nog een paar miljoen opnemen in dit land.
Nou daar zijn ze het helemaal niet over eens hoor. Het is niet zo dat wij nu per definitie spekkoper waren geweest als we de gulden gehouden hadden hoor! De euro is wereldwijd gewoon een zeer sterke munt en Nederland heeft een Tripple A status en daar is best hier en daar nog wat op af te dingen, maar mensen als jij doen alsof het hier Bangladesh is ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in economen maar zelfs zij zijn, geloof ik, in meerderheid er van overtuigd dat de invoering van de euro niet voordelig voor ons is geweest.
Het schijnt dat hoe meer mensen hier wonen of naar toe kunnen komen hoe beter het is. Dus laten we het paspoort maar afschaffen. Heel Afrika, Azie enz moet de mogelijkheid hebben om hier te werken of verblijven. Dat is alleen maar beter voor ons.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moslims zijn zo 2010. Nu zijn het de Polen en de Bulgaren schijnen er ook aan te komen.
Ik weet niet wat jij allemaal voor "moslims" kent hoor, maar mijn compagnon (en vriend) is een halve Marokkaan en een moslim, geweldige kerel, ken hem mijn hele leven al, vertrouw hem mijn rug toe zoals hij mij de zijne. Wat doen we met hem, hangen we die apart?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De moslims hebben ons zoveel goeds gebracht. Laten we er nog een paar miljoen opnemen in dit land.
Als het niet uitmaakt hoe die welvaart gefinancierd is laat Nederland dan nog maar 300 miljard extra lenen. Dan hebben we het nog beter. Of zullen we er een extra 500 miljard van maken?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou daar zijn ze het helemaal niet over eens hoor. Het is niet zo dat wij nu per definitie spekkoper waren geweest als we de gulden gehouden hadden hoor! De euro is wereldwijd gewoon een zeer sterke munt en Nederland heeft een Tripple A status en daar is best hier en daar nog wat op af te dingen, maar mensen als jij doen alsof het hier Bangladesh is ...
Misschien krijg ik dan als Nederlander wel een oprot premie en kan ik in een leuk land gaan wonen als het zover komt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het schijnt dat hoe meer mensen hier wonen of naar toe kunnen komen hoe beter het is. Dus laten we het paspoort maar afschaffen. Heel Afrika, Azie enz moet de mogelijkheid hebben om hier te werken of verblijven. Dat is alleen maar beter voor ons.
Zegt er hier iemand van niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Een ieder heeft recht op zijn eigen mening.
Da's een mooie volgende TTquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:15 schreef ChocoFan het volgende:
Een ieder heeft recht op zijn eigen mening.
Natuurlijk niet. Ik zeg het alleen maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zegt er hier iemand van niet dan?
Waarom, we doen het best aardig in de wereld en we hebben economisch de opgaande lijn weer te pakken, we moeten niet zo moeilijk gaan doen richting Rusland, maar verder klaag ik nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt hoe die welvaart gefinancierd is laat Nederland dan nog maar 300 miljard extra lenen. Dan hebben we het nog beter. Of zullen we er een extra 500 miljard van maken?
Veel kan nog gebeuren in deze jonge SCquote:
Nee joh!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:19 schreef sararaats het volgende:
ok ik kom precies op de verkeerde moment. toedels
Dat is het leuke aan de SC.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Veel kan nog gebeuren in deze jonge SC
Beetje balans, daar houd ik wel vanquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan de SC.![]()
Er komen zoveel onderwerpen voorbij, ja ook vaak alleen maar onzin, dus, dat heet ontspanning.
en gierend uit de bocht vliegen, ook wel eigenlijkquote:
Ik wacht op oeverloze pagina's gitaarmuziek.. mag ik?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te melden hebt, rot dan op mummie, ga de cos vervelen
Nou, die ga je van mij niet krijgen, dus NEE, rot op!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht op oeverloze pagina's gitaarmuziek.. mag ik?
Ook en dan ook weer rustig afwachten. Balans, van alles een beetje.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
en gierend uit de bocht vliegen, ook wel eigenlijk
Hoe komt het volgens jou nou dat er zo negatief gedacht wordt over moslims bij een groot deel van de bevolking? Waar zijn al die goeie moslims als de keel van Theo van Gogh doorgesneden wordt. Waarom zijn er dan geen grote protesten van die groep? Waarom gaan ze wel de straat op als de Gazastrook aangevallen wordt en niet als er christenen vermoord worden in Syrië of Egypte? Waarom is er luid protest als Wilders een sticker op een Arabische vlag plakt en niet als joden in Brussel vermoord worden?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal voor "moslims" kent hoor, maar mijn compagnon (en vriend) is een halve Marokkaan en een moslim, geweldige kerel, ken hem mijn hele leven al, vertrouw hem mijn rug toe zoals hij mij de zijne. Wat doen we met hem, hangen we die apart?
Ruud vind dat hij het ook best aardig in Utopia heeft maar het had zoveel beter kunnen zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom, we doen het best aardig in de wereld en we hebben economisch de opgaande lijn weer te pakken, we moeten niet zo moeilijk gaan doen richting Rusland, maar verder klaag ik niet
Een vraag beantwoorden met tig vragen terwijl ik juist zo benieuwd was wat er met die moslimvriend van Jian moest gebeuren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou nou dat er zo negatief gedacht wordt over moslims bij een groot deel van de bevolking? Waar zijn al die goeie moslims als de keel van Theo van Gogh doorgesneden wordt. Waarom zijn er dan geen grote protesten van die groep? Waarom gaan ze wel de straat op als de Gazastrook aangevallen wordt en niet als er christenen vermoord worden in Syrië of Egypte? Waarom is er luid protest als Wilders een sticker op een Arabische vlag plakt en niet als joden in Brussel vermoord worden?
Dat wilde ik alleen maar horen, thxquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, die ga je van mij niet krijgen, dus NEE, rot op!
Van mij mag je blijven hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wilde ik alleen maar horen, thx
Ben jij de straat op gegaan toen Theo vermoord werd? Voelde jij je niet verantwoordelijk voor de moord op Theo dan? Waarom moet mij compagnon, die helemaal niets heeft met de denkbeelden van Mohammed Bouyeri, zich wel verantwoordelijk voelen voor diens daden dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hoe komt het volgens jou nou dat er zo negatief gedacht wordt over moslims bij een groot deel van de bevolking? Waar zijn al die goeie moslims als de keel van Theo van Gogh doorgesneden wordt. Waarom zijn er dan geen grote protesten van die groep? Waarom gaan ze wel de straat op als de Gazastrook aangevallen wordt en niet als er christenen vermoord worden in Syrië of Egypte? Waarom is er luid protest als Wilders een sticker op een Arabische vlag plakt en niet als joden in Brussel vermoord worden?
Ik zou gitaren kiezen.. zit je altijd goedquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:31 schreef ChocoFan het volgende:
Als het maar even niet over Uto gaat, anders word ik wel boos.
Als Ruud maar tevreden is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ruud vind dat hij het ook best aardig in Utopia heeft maar het had zoveel beter kunnen zijn.
Momenteel wel ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou gitaren kiezen.. zit je altijd goed
Stel je niet zo aan hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou gitaren kiezen.. zit je altijd goed
Ik stel me niet aan, ik stel vast... erg veel was er niet aan hier de afgelopen dagen al je geen gitaar speeltquote:
Je weet ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat wilde ik alleen maar horen, thx
En wat hield je tegen om zelf over iets anders te beginnen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik stel vast... erg veel was er niet aan hier de afgelopen dagen al je geen gitaar speelt
Ja de rechtse mens is zo gevaarlijk, die is tot alles in staat. Maar dan vraag ik me toch af waarom Volkert van de Graaf nog steeds rondloopt zonder zich zorgen te hoeven maken . Waarom er nooit een vinger uitgestoken is naar linkse politici die voor de multiculturele samenleving zijn. Ondertussen is er wel een aanslag gepleegd op Janmaat (waardoor zijn vrouw een been verloor), Fortuyn is afgeknald en Wilders heeft permanente beveiliging nodig. Maar het gevaar komt natuurlijk van rechts.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorden met tig vragen terwijl ik juist zo benieuwd was wat er met die moslimvriend van Jian moest gebeuren.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En wat hield je tegen om zelf over iets anders te beginnen?
Sssst, laat me nou even in mijn waan leven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt in deze niets te vertellen, jammer voor je
Tering.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja de rechtse mens is zo gevaarlijk, die is tot alles in staat. Maar dan vraag ik me toch af waarom Volkert van de Graaf nog steeds rondloopt zonder zich zorgen te hoeven maken . Waarom er nooit een vinger uitgestoken is naar linkse politici die voor de multiculturele samenleving zijn. Ondertussen is er wel een aanslag gepleegd op Janmaat (waardoor zijn vrouw een been verloor), Fortuyn is afgeknald en Wilders heeft permanente beveiliging nodig. Maar het gevaar komt natuurlijk van rechts.
Had wat anders ingebracht dan kuttekop, maar nee dat doe je niet, je hobby is tenslotte zeiken, zeuren en klagen, dus eigenlijk werd je gewoon op je wenken bediend!quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, ik stel vast... erg veel was er niet aan hier de afgelopen dagen al je geen gitaar speelt
Er was geen spelt tussen te krijgenquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Had wat anders ingebracht dan kuttekop, maar nee dat doe je niet, je hobby is tenslotte zeiken, zeuren en klagen, dus eigenlijk werd je gewoon op je wenken bediend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |