Ja, je kan het ook ontkennen zoals ze in de politiek ook doen. Je zal zien; over 10 jaar, na een serie van aanslagen in Europa, vraagt iedereen zich opeens af "Waarom hebben we dit niet zien aankomen?"quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah de NCRV, dan zal het wel zo zijn.
Ja, ja, ik vroeg je of je op straat leefde, of je honger had, of je in de rij stond omdat de schappen bij de supermarkt leeg zijn, dat vroeg ik je...... Geen standaard opsomming van de anti-EU beweging, want daar staat gewoon weer een andere opsomming tegenover van de pro-EU beweging.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We leven van geleend geld. De staatsschuld is sinds de invoering van de Euro verdubbeld. De particuliere schulden zijn hoger dan het BBP terwijl miljoenen huizen onder water staan. De dekkingsgraad van pensioenfondsen is gezakt van 150% naar rond de 100%. Er staan ons nog hoge rekeningen te wachten van de EU. En dit is nog maar een deel van de ellende.
Ach jee .....quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, je kan het ook ontkennen zoals ze in de politiek ook doen. Je zal zien; over 10 jaar, na een serie van aanslagen in Europa, vraagt iedereen zich opeens af "Waarom hebben we dit niet zien aankomen?"
+ 1quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:19 schreef Voxs het volgende:
Jian verwoordt het goed. Moest ik ff kwijt.
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, ik vroeg je of je op straat leefde, of je honger had, of je in de rij stond omdat de schappen bij de supermarkt leeg zijn, dat vroeg ik je...... Geen standaard opsomming van de anti-EU beweging, want daar staat gewoon weer een andere opsomming tegenover van de pro-EU beweging.
En hoe los je zoiets op individueel vlak op?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We leven van geleend geld. De staatsschuld is sinds de invoering van de Euro verdubbeld. De particuliere schulden zijn hoger dan het BBP terwijl miljoenen huizen onder water staan. De dekkingsgraad van pensioenfondsen is gezakt van 150% naar rond de 100%. Er staan ons nog hoge rekeningen te wachten van de EU. En dit is nog maar een deel van de ellende.
Iemand die tonnen schuld kan maken, die moet er wel een "normaal leventje" op na houden denk ik dan zo ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?
Ik ben erg voor "eigen verantwoordelijkheid" in deze. En ja hij heeft het nog steeds goed in vergelijking met andere leefomstandigheden.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeg je tegen iemand, die nog steeds zijn normale leventje leidt maar die wel lening na lening afsluit en op een gegeven moment tonnen schuld heeft, ook "het gaat wel goed met je"?
Ach ja, nu worden er alleen nog een paar joden doodgeschoten in Europa. Joodse instellingen moeten beveiligd worden. Ze worden op straat uitgescholden en aangevallen. Maar dat vinden ze in Den Haag niet erg. Er wordt gescandeerd tijdens een betoging dat joden vermoord moeten worden en de burgemeester zegt dat de betoging goed is verlopen. Niks aan de hand. Waarom zouden we ons druk maken.quote:
Oke, een deel van onze welvaart is geleend.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En hoe los je zoiets op individueel vlak op?
+ 'we leven van geleend geld'?
De moslims nemen "ons" over, ik weet 't. En er zijn anti-joodse(Israëlische) sentimenten hetgeen natuurlijk uiterst vreemd is als je kijkt naar de grote tegenstellingen momenteel tussen Israël en de Palestijnen en de escalatie en gevolgen daarvan ..... Alle moslims eruit!quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach ja, nu worden er alleen nog een paar joden doodgeschoten in Europa. Joodse instellingen moeten beveiligd worden. Ze worden op straat uitgescholden en aangevallen. Maar dat vinden ze in Den Haag niet erg. Er wordt gescandeerd tijdens een betoging dat joden vermoord moeten worden en de burgemeester zegt dat de betoging goed is verlopen. Niks aan de hand. Waarom zouden we ons druk maken.
Je beseft je dat NL zeer afhankelijk is van andere Europese landen om onze levensstandaard zo hoog kunnen houden als het nu is?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oke, een deel van onze welvaart is geleend.
Je lost het niet in 1 keer op maar het helpt ook niet om tientallen miljarden aan andere Europese landen te geven.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Whiiih! Ondertussen speel ik hem gewoon even zomaar.
Dat valt me nou weer tegen, een lekker kale kop is niets mis mee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat betekent niet dat ik met een kaal hoofd op moslims jaag
"soms valt ie er ineens zomaar in"quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |