Inderdaad!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuig? Ik zie mensen rustig demonstreren. Tegn ISIS, een gewelddadige groep barbaren. Dat zou iedereen moeten toejuichen. Vind het dapper van deze mensen. Want wat krijgen ze te horen? Dat ze PVV tuig en tokkies zijn. Het bekende riedeltje van de wegmetons types.
QFT.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuig? Ik zie mensen rustig demonstreren. Tegn ISIS, een gewelddadige groep barbaren. Dat zou iedereen moeten toejuichen. Vind het dapper van deze mensen. Want wat krijgen ze te horen? Dat ze PVV tuig en tokkies zijn. Het bekende riedeltje van de wegmetons types.
Ben je gek, het regentquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Ga eens snel wat foto's maken dan.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:30 schreef Gewas het volgende:
[..]
Inderdaad!
Alle echte Europeanen steunen deze mensen ipv van die zwakzinnige ISIS aanhangers.
Bij deze definitie is elke oorlog per definitie genocide.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
"The deliberate killing of a large group of people, especially those of a particular nation or ethnic group:" http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/genocide
Echt niet?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef Nintex het volgende:
Waar zijn Obama's F18/A Super Hornets als je ze nodig hebt.
PVV voor Joden, volksnationalisten tegen Joden toch, maar volksnationalisten voor PVV?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit met officiële cijfertjes kan onderbouwen?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hter-de-duinen.dhtmlquote:Met tenminste 200 aanhangers telt de Haagse groep radicale moslims net zo veel aanhangers als extreem rechts in heel Nederland.
Er is vooralsnog weinig bewijs dat Israël doelgericht massaal burgers wil doodmaken. Anders zou dit gevreesde leger wel meer mensen gedood hebben dan er nieuwe bij geboren zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
"The deliberate killing of a large group of people, especially those of a particular nation or ethnic group:" http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/genocide
Echt niet?
Nee joh, de politie doet gewoon alles wat de moslims willen. Islamisering enzo. Niets met openbare orde en veiligheid enzo te maken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:29 schreef erodome het volgende:
[..]
?????
Er komt een verzameling kaalkopjes die een anti-islam demonstratie houdt, dat politie e.d. denkt dat het niet zo verstandig is om de mensen die net al op een cafe afgingen om moslims daarbinnen lastig te vallen daar die wijk in te sturen vind ik wel verstandig.
twitter:johnvandertol twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:31:34De politie laat weten dat de ME moet ingrijpen. Er worden nog steeds stenen gegooid door tegendemonstranten #denhaag #demo #isis #propatria reageer retweet
Politie heeft de demonstratie al een andere kant op gestuurd. Wat moeten ze nog meer doen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Yi-Long het volgende:
Blijkbaar verwacht men hier dat moslims die hier wonen en werken gewoon bang in een hoekje duiken en gaan huilen, wanneer een stel xenofobische hufters de wijk in komt rollen om ze te intimideren met ractistsiche bullshit...?
Jij bent echt knettergek, weet je dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Blijkbaar verwacht men hier dat moslims die hier wonen en werken gewoon bang in een hoekje duiken en gaan huilen, wanneer een stel xenofobische hufters de wijk in komt rollen om ze te intimideren met ractistsiche bullshit...?
Israel valt strijders van hamas aan, niet specifiek dburgerbevolking.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Echt niet?
Zoek jij een goede definitie dan van genocide die jou WEL uitkomt in deze discussie.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
Bij deze definitie is elke oorlog per definitie genocide.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dit met officiële cijfertjes kan onderbouwen?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-omgekomen-in-syrie/quote:Zeven Haagse jihadstrijders omgekomen in Syrië
Oh, jij verwachtte dat dus wel...?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:33 schreef trucker3 het volgende:
[..]
Jij bent echt knettergek, weet je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |