Ow het is niet tegen ISIS?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Als deze demonstratie echt tegen isis was had je een punt.
Nee echt nooit verwacht dit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef theNull het volgende:
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:20:48Tegendemonstranten willen rellen. Ze steken vuurwerk af en dreigen richting politie te komen. ME staat klaar met wapenstokken en uitrusting reageer retweet
nee die wonen daarquote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Ah, de andere debielen zijn ook gearriveerd
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:25:15Peloton ME gaat richting woedende moslims http://t.co/2FywVTZ0bV reageer retweet
twitter:fverhoef twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:25:25ME gaat tegendemonstranten Hoefkade wegjagen met knuppels en honden http://t.co/e46hV23R98 reageer retweet
Tsja, misschien, toch wel apart, dat Isis wel door die wij mag een e anderen niet. Nogal selectief.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Als deze demonstratie echt tegen isis was had je een punt.
Toe maar...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef Charismatisch het volgende:
[ afbeelding ]twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 10-08-2014 om 16:25:15Peloton ME gaat richting woedende moslims http://t.co/2FywVTZ0bV reageer retweet
Tuig? Ik zie mensen rustig demonstreren. Tegn ISIS, een gewelddadige groep barbaren. Dat zou iedereen moeten toejuichen. Vind het dapper van deze mensen. Want wat krijgen ze te horen? Dat ze PVV tuig en tokkies zijn. Het bekende riedeltje van de wegmetons types.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze zijn woedend omdat het tuig is dat door hun wijk komt banjeren
Ik neem aan dat je dit met officiële cijfertjes kan onderbouwen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ook een leuk feitje: Uit Den Haag alleen al komen meer Syrie-gangers dan dat er rechts radicalen zijn in heel Nederland
En van die rechts radicalen voert er niemand een gewapende strijd.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuig? Ik zie mensen rustig demonstreren. Tegn ISIS, een gewelddadige groep barbaren. Dat zou iedereen moeten toejuichen. Vind het dapper van deze mensen. Want wat krijgen ze te horen? Dat ze PVV tuig en tokkies zijn. Het bekende riedeltje van de wegmetons types.
allahu akbar!quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef trucker3 het volgende:
"Demonstratie tegengehouden bij Hoefkade. Demonstreren niet mogelijk, moslims maken de dienst uit. Punt gemaakt."
10 minuten?quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is eigenlijk best vermakelijk om te volgen dit. En dat terwijl ik er 10 minuten vanaf woon ofzo
Leger erin en al die haatschuren die ze 'moskee' noemen ontmantelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk dat het nu wel bewezen is dat men de grip op die wijk totaal kwijt is?
?????quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:26 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Tsja, misschien, toch wel apart, dat Isis wel door die wij mag een e anderen niet. Nogal selectief.
Ah, dus een rustige pro-Palestina demonstratie is anti-semitisch, maar een anti-ISIS demonstratie is onschuldig en heeft absoluut geen enkele dubbele agenda, en iedereen die meeloopt is een dapper en goedaardig mens ...quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuig? Ik zie mensen rustig demonstreren. Tegn ISIS, een gewelddadige groep barbaren. Dat zou iedereen moeten toejuichen. Vind het dapper van deze mensen. Want wat krijgen ze te horen? Dat ze PVV tuig en tokkies zijn. Het bekende riedeltje van de wegmetons types.
Ga eens snel wat foto's maken dan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is eigenlijk best vermakelijk om te volgen dit. En dat terwijl ik er 10 minuten vanaf woon ofzo
"The deliberate killing of a large group of people, especially those of a particular nation or ethnic group:" http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/genocidequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |