Ooh toen jullie geen kampioen werden bedoel je?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO, is dat niet die club waar wij 2 seizoenen geleden 13-1 van wonnen over 2 wedstrijden?
Dat zit nog steeds diepquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
om dan vervolgens weer een gemeen grapje te maken zeker
Zoals ik al zei.. stinkende klamme zak met oudzweet... maar geen zin om te douchen. Tevens frisse tegenzin om naar PSV te moeten kijken straks..quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is momenteel niet zo veel gaande in je leven he?
Is er geen plan B?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Begin het idee te krijgen dat er niet echt een idee achter het spel van Feyenoord zit.
die van eriksen zat gister diepquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zit nog steeds diep
Het spijt me tyrion.
Even gefixt voor je. Nee.quote:
Ik moest hierom lachenquote:
Ruttengod hequote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef Caland het volgende:
Aanvaller voor een aanvaller. Weer erg gedurfd.
Ik glimlachte... Telt dat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was het wel een erg treurige grap.
Kan weer genoeg faalmomentjes uitzoeken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:58 schreef Geo4kant het volgende:
Van het WK naar dit .. ik snap wel dat Gijp aan de anti depressiva zit
Maar wel leukquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Alleen eerste helft, tweede helft was erg matig.
Ik ben de herhaling van Top Gear voor de 1000000ste keer gaan kijken saai en slecht als Pec - Utrecht wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |