SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderWerewolf
Dit. Gebruik het zelf ook nooit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Doedelzak77 het volgende:
Zooi is het,weer eens onnodig geld uitgeven aan een onzin product wat zelfs de aanmaak van vitamine D tegen gaat,door die laag die je op je huid smeert.De zon kan niet slecht zijn voor de mens,mn pa ligt zo veel in de zon,dat wil je niet weten lijkt wel een turk af en toe....dus geloof zelf niet dat je van de zon huidkanker krijgt,eerder van die chemische zooi die je erop smeert......
Met mate in de zon kan geen kwaad, is idd goed voor de vitamine d, maar teveel kan ook huidkanker veroorzaken, dus bescherming is echt wel nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Doedelzak77 het volgende:
Zooi is het,weer eens onnodig geld uitgeven aan een onzin product wat zelfs de aanmaak van vitamine D tegen gaat,door die laag die je op je huid smeert.De zon kan niet slecht zijn voor de mens,mn pa ligt zo veel in de zon,dat wil je niet weten lijkt wel een turk af en toe....dus geloof zelf niet dat je van de zon huidkanker krijgt,eerder van die chemische zooi die je erop smeert......
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
net sigaartje gerookt
johanderksenstijl
nee hoor valt wel mee, maar nog niet naar het strand geweest of zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nog geen gelegenheid gehad om te zonnen Tarado?
All work and no play?
Misschien krijgen we nog een Indian summer en kun je alsnog lekker naar het strand.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor valt wel mee, maar nog niet naar het strand geweest of zo
Ik ben blij met m'n blowtje op dit moment. Is echt niet om aan te gluren zegquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Feyenoord moet toch nog even zijn best doen zie ik
misschien doe ik het dan wel, zomers vind ik het wat te druk, maar in februari ga ik sowieso (niet in NL)quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nog een Indian summer en kun je alsnog lekker naar het strand.
heb je wel nodig jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben blij met m'n blowtje op dit moment. Is echt niet om aan te gluren zeg
nu wel tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha sowiesomaar ben er nog niet gerust op.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
Morning![]()
Nieuwe week, nieuwe maandag
Leuke website! Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Goed nieuws: https://bellingcat.com is nu open voor iedereenGoede website met veel goede en onderbouwde informatie over wereldzaakjes.
zo ben klaar met werk dus ik ga zo nog ff turbo napje doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:44 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Blegh, ik had nog meer moeite dan normaal om mijn bed uit te komen! Hoe is het allemaal met jullie?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Goed nieuws: https://bellingcat.com is nu open voor iedereenGoede website met veel goede en onderbouwde informatie over wereldzaakjes.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Dat niet, maar heb wel een mooi bijpassend liedjequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Wie heeft gisteren ook gewandeld in het maanlicht? iemand nog foto's gemaakt?
Die had ik al jaren niet meer gehoordquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat niet, maar heb wel een mooi bijpassend liedje![]()
Mooi liedje he? Blijft hangen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die had ik al jaren niet meer gehoord
Het blijft prachtig om te luisteren inderdaad, ga straks eens even graven in youtube, ik denk namelijk aan andere nummers van de 80's waar ik helaas de naam van kwijt benquote:
Batman 1989quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Wie heeft gisteren ook gewandeld in het maanlicht? iemand nog foto's gemaakt?
Ja, dat is zo leuk. Doe ik ook altijd. Je komt de leukste liedjes tegen waarbij je dan vaak denkt: oh ja dat is waar ook. Helemaal vergeten. Of nog nooit eerder gehoord. Ontdekkingen doen in youtube-landquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het blijft prachtig om te luisteren inderdaad, ga straks eens even graven in youtube, ik denk namelijk aan andere nummers van de 80's waar ik helaas de naam van kwijt ben
Zo vond ik Barrie Badpak met Kamelenteenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is zo leuk. Doe ik ook altijd. Je komt de leukste liedjes tegen waarbij je dan vaak denkt: oh ja dat is waar ook. Helemaal vergeten. Of nog nooit eerder gehoord. Ontdekkingen doen in youtube-land
Hey scrummie,quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef Scrummie het volgende:
Lav! Nog 4,5 uurtjes! VI MAANDAGTerug van weggeweeeeeeesst!
Geloof ik direkt! Jij zocht natuurlijk op cameltoe en dat is heel wat andersquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo vond ik Barrie Badpak met Kamelenteen
Haha, nee ik was niet aan het zoeken op kamelenteen.
Hoe ist L?
Ja top he . Zó'n zin inquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef Scrummie het volgende:
Lav! Nog 4,5 uurtjes! VI MAANDAGTerug van weggeweeeeeeesst!
Het wordt niks. Mn pa wil niet zonder mn ma(lief he?)quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof ik direkt! Jij zocht natuurlijk op cameltoe en dat is heel wat anders![]()
Ja, goed! Heb je die prachtige vogel nog gezien die ik vorige week gepost heb?
En hoe is het met jou? Het schiet al lekker op nu he? Nog paar maandjes doorbikkelen et voilá! Jij en je pa kunnen op reis
Ja hier ook. Daar moet ik snel vanaf anders draai ik ze de nek om!quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
En kwartels, maar die zaten helemaal achter in de kooi, dus niet zo duidelijk. Zat ook een heel mooi geel vogeltje, die echt leuke geluidjes maakte
[ afbeelding ]
En de kooi met de parkieten was één grote herriebak. Allemachtig wat kwetteren die er op los.
Kan ik me voorstellen. Zijn ze 24/7 zo of is het ook weleens stil?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hier ook. Daar moet ik snel vanaf anders draai ik ze de nek om!
Ja mooi toch, dat heerlijke gezanik. Alles met een korrel zout nemen en je hebt topavonden, serieusquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey scrummie,
Ik was ook altijd van de VI maar ze zijn zo negatief over alles
Ja, alsof je lekker in de kroeg zit te ouwehoeren. Zo'n sfeertjequote:Op maandag 11 augustus 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja mooi toch, dat heerlijke gezanik. Alles met een korrel zout nemen en je hebt topavonden, serieus
Zal morgen even mooie kontjes foto's voor je nemenquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
Op foto 6 is het net alsof die vogel naar je lacht B.
En oh wat vind ik kwartels toch leuk. Met hun grappige kontjes
Precies dat jaquote:Op maandag 11 augustus 2014 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, alsof je lekker in de kroeg zit te ouwehoeren. Zo'n sfeertje
Leuk! Ik kon vorige week geen goeie foto's maken want én dat gaas is daar zo dik én ze zaten ook nog eens helemaal achterinquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zal morgen even mooie kontjes foto's voor je nemen
De sfeer lijkt relaxt gelukkig. En Johan heeft zijn haar getoupeerdquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies dat ja. Vooral Gijp neem ik totaaaaaal niet serieus, maar kan des te harder om 'm lachen
Prima showtje idd! Ben wel erg blij dat ze weer beelden hebben, horen er echt wel bij. Van de "vrienden van Fox"quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De sfeer lijkt relaxt gelukkig. En Johan heeft zijn haar getoupeerd
Dat is echt de redding. Dan hebben ze iig iets waar ze over kunnen praten. Ze moesten de laatste tijd allerlei anekdotes erbij verzinnen en op een gegeven moment is het op en dan komen de ergernissen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 20:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima showtje idd! Ben wel erg blij dat ze weer beelden hebben, horen er echt wel bij. Van de "vrienden van Fox"
Inderdaad. Stukken beterquote:Op maandag 11 augustus 2014 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is echt de redding. Dan hebben ze iig iets waar ze over kunnen praten. Ze moesten de laatste tijd allerlei anekdotes erbij verzinnen en op een gegeven moment is het op en dan komen de ergernissen.
Het was echt een topshow he Scrum? Ik vond het hartstikke leuk!quote:
Ja, genietenquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was echt een topshow he Scrum? Ik vond het hartstikke leuk!
En wat hoorde ik nou? Is Bossie gedotterd?
Denk het ook. Hij zal toch een andere levenswijze moeten omarmen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, genieten. En ja, Bossie is gedotterd, maar meer is er niet bekend geloof ik. Iets teveel bami hapjes gegeten denk ik.
Nou je hebt een behoorlijke kooi, of zijn het meerdere kooien, wat veel vogels je zou bijna bezoekers Entree kunnen laten betalen, wij krijgen hier gewoon een sneak previewquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:59 schreef Blaadjes het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker gefeest Scrum?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of laat.
Nee, het voelt als nacht. Beetje brak
Oh god, zijn de mensen daar gewaarschuwd ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:22 schreef theguyver het volgende:
Zo druk geweest vandaag, nog 3 weekejes en dan naar nieuwe job ... als het goed is.
project loopt ten einde, nu moet ik weer naar een kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Divje gaat verder met skippe
[ Bericht 6% gewijzigd door Divje op 12-08-2014 16:17:01 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
HAHA nee, andere baan compleet nieuwe werkvloer!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh god, zijn de mensen daar gewaarschuwd ?![]()
Kom je weer bij die oude collega te zitten? Dat lastpak?
Dit klinkt echt zó dubbelzinnigquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 16:02 schreef Divje het volgende:
Gold'n PieleJammer dat Klittel heeft afgezegd
Je moest zeker aan van Gaal denken met z'n gouwe lul?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit klinkt echt zó dubbelzinnig
Ja tuurlijk! Meteen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je moest zeker aan van Gaal denken met z'n gouwe lul?
over!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oversext lav, had ik niet van je verwacht! Waar het hart vol van is loopt de mond van....
Wat een prachtig portret van Lambiekje!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef Divje het volgende:
Na de dubbelzinnigheid over op creativiteit.. Met toiletrollen!
[ afbeelding ]
http://www.thisiscolossal(...)unior-fritz-jacquet/
Prachtig
Hehequote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een prachtig portret van Lambiekje!
(Wel erg gaaf!)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:42 schreef Divje het volgende:
Na de dubbelzinnigheid over op creativiteit.. Met toiletrollen!
[ afbeelding ]
http://www.thisiscolossal(...)unior-fritz-jacquet/
Prachtig
Dat zijn deze dingetjes ookquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:26 schreef theguyver het volgende:
[..]lol werkt dat ook met plee rolletjes heb ik er nog zat van
Jij kunt vanaf je balkon het hele concert horen? Bofferd!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Hehe
Heb m'n balkondeur open, volgens mij zingt Harry Slinger nutoch maar weer eigen muziek aan.
Hoor muziek van 3 verschillende podia, de wind staat deze keer erg goedquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij kunt vanaf je balkon het hele concert horen? Bofferd!
Dennis van der Geest heeft weleens bij ons in het ziekenhuis gedraaid. Na de sponsortocht van de Rotaryclub om van Parijs naar Hoofddorp te fietsen om de nieuwe vleugel van Oncologie mee te helpen inrichten. Hij deed het hartstikke goed!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoor muziek van 3 verschillende podia, de wind staat deze keer erg goedGa straks nog even heen, Dennis v/d Geest gaat draaien. Wel benieuwd naar
Hihi, Lav kan niet quoten!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
D
[..]
Dennis van der Geest heeft weleens bij ons in het ziekenhuis gedraaid. Na de sponsortocht van de Rotaryclub om van Parijs naar Hoofddorp te fietsen om de nieuwe vleugel van Oncologie mee te helpen inrichten. Hij deed het hartstikke goed!
Ja eigenlijk van alles. . Beetje Tiesto-achtig.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Hihi, Lav kan niet quoten!
Wat voor muziek draaide hij toen? Om een beetje een idee te krijgen
Oooh, dan komt het wel goed vanavond.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja eigenlijk van alles. . Beetje Tiesto-achtig.
Ja hoor, dat wordt wel tofquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Oooh, dan komt het wel goed vanavond.ThijsGod
Nog heel veel plezier Divquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 22:08 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ga me ff klaarmaken voor de nacht, fijne avond Lav
Sla je het toch overquote:Op woensdag 13 augustus 2014 09:19 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Ahw, niet nog meer Robin Williams! Dit is na Richard Pryor de tweede keer dat de dood van een artiest mij echt iets doet, blijf er een beetje naar van.
quote:
Oh dat is best apart om te lezen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:46 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.ign.com/boards(...)-die-soon.454158743/
![]()
Dat laat ik aan iemand anders over.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is best apart om te lezen.
Kun je wel een topic over openen eventueel.
Niburu. Het blijft een fascinerend forumquote:Op woensdag 13 augustus 2014 17:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat laat ik aan iemand anders over.![]()
Kwam er trouwens op via niburu.co. Geen fan van die site, maar dit artikel sprak me wel aan over Robin Williams:
http://niburu.co/index.ph(...)buitenland&Itemid=23
Nogal kansloze site, maar toch kijk ik altijd weer even.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niburu. Het blijft een fascinerend forum
Ja, ik lees er ook regelmatig. Soms lach ik me naar. Ik vraag me wel af of daar allemaal fantasten zitten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 18:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nogal kansloze site, maar toch kijk ik altijd weer even.
Wat is kisir?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 19:07 schreef sararaats het volgende:
mijn eigengemaakte kisir
[ afbeelding ]
jup van mijn slaapkamer naar de woonkamer, ik heb geen lekkagequote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:21 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Gooooedenmorgen!! Iedereen droog op het werk aangekomen?
Hahaha, lucky bastardquote:Op donderdag 14 augustus 2014 09:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup van mijn slaapkamer naar de woonkamer, ik heb geen lekkage![]()
morning peeps
Slecht eigenlijk haha.. Nee, grapje. Al zit ik liever constant te genieten van andere dingen van werk, het is weer begonnen en we gaan gewoon weer mee in de dagelijkse sleur. En het weekend staat alweer bijna voor de deurquote:Op donderdag 14 augustus 2014 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe bevalt het werkende leven weer Scrum?
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 20:15 schreef theguyver het volgende:
* theguyver Moet even wat meer aandacht besteden aan andere dingetjes Lavje weet wel wat, dus ben even weinig online peeps![]()
Hey lavenderrquote:
Oh wat leuk! Die is in Utopia of post hij mee?quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lavenderr
Valt wel mee, de iceman Wim hofs is daar
Is in Utopiaquote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Die is in Utopia of post hij mee?
Hij durft echt!quote:Op donderdag 14 augustus 2014 22:24 schreef Dotteke het volgende:
Hij komt er binnenkort een keertje slapen.
quote:
Nou Scrum , opzwepend liedje dan maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 08:55 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen! Drukke dag vandaag! Werk + Boodschappen + Eten + Hardlopen + Douchen + Feyenoord zien winnen + VI kijken. Dat word krapjes, dus ik ga nog wel strepen gok ik
Nee, ik kijk de MP4 wel na Feyenoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou Scrum , opzwepend liedje dan maar![]()
Als je VI maar niet doorstreept
Dat je er weer bent is het belangrijkstequote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:23 schreef Tjacka het volgende:
was weekje weg
sorry voor mijn afwezigheid lav
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:13 schreef Divje het volgende:
Inhakend op de TT, dit kwam ik net tegen op Facebook..
http://www.nsmbl.nl/hefti(...)brandcreme-gebruikt/
Toch wel apart om te zien
komen goed weg eerste helftquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Feyenoord is weer heel echt slecht.
Zo zat ik ookquote:
Ik zag dat jij je best deed om hem te proberen snappenquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh. Er zouden meer excursies moeten komen.
Maar we zitten hier verkeerd Isaac. Laten we ons naar BNW begeven.
Ja he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik zag dat jij je best deed om hem te proberen snappen
Waarom denk je? Misschien winnen ze wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:
Ziyechgod
al gaat ajax zondag ook punten verspelen
daar niet van
Ja, dat zijn beschadigingen. Alleen denk ik dat het nogal erg overdreven werd.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 21:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo zat ik ookvond het begin erg vreemd. Al die 'sproeten' zijn gewoon beschadigingen?
mwa az uit is ingecalculeerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom denk je? Misschien winnen ze wel.
zijn qua basis op dit moment gewoon gelijkwaardig denk ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Je moet AZ niet onderschatten.
We weten het zondag Tjack.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zijn qua basis op dit moment gewoon gelijkwaardig denk ik
maja hopen dat individuele kwaliteiten het verschil maken
ik ga morgen te kermis lavquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We weten het zondag Tjack.
Feyenoord heeft gelijk gespeeld he? Valt de schade nog mee. Fijn voor Scrum en Divje en de anderen die fan zijn.
o ken alleen hoorn dus was een wilde gokquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee wervershoof
zou vanavond hoorn maar niet zo zin
ik weet hem alquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga mijn mening over kermis niet geven.
wat at je danquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen vriendin weer terug
was echt saaie week alleen in huis en hele week ongezond gegeten
Oh wat fijn Inso.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen vriendin weer terug
was echt saaie week alleen in huis en hele week ongezond gegeten
Wat?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat at je dan
gisteren voor het eerst in mijn leven gekookt
1 keer pasta gemaakt zelf die lav mij heeft geleerdquote:
ja werd er depressief vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat fijn Inso.
Want een man weet niet wat hij mist. Hij weet niet wat hij mist. Want als ze er niet is weet een man pas wat hij mist
En vond je die pasta lekker Inso?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 keer pasta gemaakt zelf die lav mij heeft geleerd
en voor de rest afhaal pizza/thais/indisch/kebab
Zo! Ambitieus voor een eerste keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wrap met zalm, tomaat, paprika, en advocado
ja best aardig al zeg het zelfquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Ambitieus voor een eerste keergoed gelukt?
Nu weet je het welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja best aardig al zeg het zelf
en vond het best leuk
maar wist niet eens wat hoog en laag vuur was
ja prima te eten en niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En vond je die pasta lekker Inso?
Ja, pasta is een dikmakertje. Zeker met kookroom en creme fraiche. Dus niet elke dag eten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
alleen zou ik echt jack van gelder dik worden
Ja, alhoewel ik soms twijfel tussen rare en medium rare. Vind het allebei lekker. Het is maar net hoe bloeddorstig ik ben die dagquote:
Ik ook. En dat het van binnen nog zo lekker rose is. Met een champignonsausje. Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:04 schreef Tjacka het volgende:
ik vind medium rare wel het lekkerst eigenlijk
maar ja
inso gaat mij nu uitlachen
maar varkenshaas vind ik lekkerder qua vlees
Ja, dat is net alsof je een schoenzool probeert weg te krijgen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
well done is echt heel vies vind ik
ja preciesquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. En dat het van binnen nog zo lekker rose is. Met een champignonsausje. Heerlijk.
Biefstuk vind ik ook heerlijk.
Van de pasta?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja precies
maar mag ik jouw recept ook weten
oh dat is makkelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
Penne
Creme fraiche en kookroom (of een van die twee) ik doe altijd allebei.
Kipfilet
groene pesto
uitjes
Je bakt de stukjes kipfilet aan en doet er de pesto en de uitjes bij. Peper en zout.
Dan de kookroom en de creme fraiche.
Je kookt de penne en mengt het hele zaakje door elkaar en smullen maar.
Beetje coleslaw erbij voor de frissigheid.
je bent zelf lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke makkelijk en zo lekker![]()
Tenminste dat vind ik
ja denk welquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee jij![]()
Maarreh ga je het maken binnenkort?
Ja he? En als je eenmaal de smaak te pakken hebt is er geen houden meer aan.quote:
alleen moeite soms met snijden enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? En als je eenmaal de smaak te pakken hebt is er geen houden meer aan.
Ga je het steeds leuker vinden.
Al doende leer je Tjack. Echt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen moeite soms met snijden enzo
Nee hoor. Bij dat recept van pasta is het juist heel lekker als tegenwicht van de kookroom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
komt vanzelf wel ja
is dat creme fraiche heel zuur?
mm..quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Bij dat recept van pasta is het juist heel lekker als tegenwicht van de kookroom.
ik vind het wel lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja gewoon doen! Je zal zien dat het erg meevalt en dat het hartstikke lekker is.
Daarom. Gewoon doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het wel lekker
ben gek op italiaans
maar heb een lastige familie
maar die zouden mij niet afbranden voor tweede keer koken
Vraag op VBL wie er gaan, misschien kun je meerijden met iemand?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:44 schreef Tjacka het volgende:
moest er vroeg uit vandaag om kaartjes voor grunn uit te kopen
nu nog proberen voor morgen te regelen
ga je uit en thuis?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:44 schreef Tjacka het volgende:
moest er vroeg uit vandaag om kaartjes voor grunn uit te kopen
nu nog proberen voor morgen te regelen
Of bij elk moment dat er zon is naar buiten vliegenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar is momenteel weinig aan te doen buiten, zonnebank
krijg weinig response op dat soort vragen in het ajaxtopicquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vraag op VBL wie er gaan, misschien kun je meerijden met iemand?
zo vaak mogelijk jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ga je uit en thuis?
Die tijd ligt lang achter me
Laat de regen je niet tegenhoudenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
Sta klaar om een rondje Bos te rennen en ff te kijken of ze al zijn begonnen bij het opbouwen van Mysteryland begint het te regenen![]()
Nou ja, dan hier maar eens wat doen .
ga je mysterylandquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:18 schreef Lavenderr het volgende:
Sta klaar om een rondje Bos te rennen en ff te kijken of ze al zijn begonnen bij het opbouwen van Mysteryland begint het te regenen![]()
Nou ja, dan hier maar eens wat doen .
ga jij helemaal nooit meer ajax?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat de regen je niet tegenhouden
wat heb je danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb zaterdag ook een feest dus ik twijfel.
daar heen gaan danquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Feest van vriendin en dat belooft heel leuk te worden, dus tja..
Ja daar heb je gelijk in.quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
Overdag kan ik vanuit de tuin de muziek ook horen, dus het is win-win
hopen op goed weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in.
Overdag kan ik vanuit de tuin de muziek ook horen, dus het is win-win
Dan ga je het ook maken Div!quote:
Heb je receptje even opgeslagen! Champignons gaan er sowieso door, elke champignon in 4 partjes, yummquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan ga je het ook maken Div!
Ik doe er ook vaak nog wat champignons door. Maar hoeft niet perse. Die room en creme fraiche maken het sowieso erg lekker
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zal ik dan maar een grote pan pasta voor ons allemaal maken?
Nog niks gegeten vandaag?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of het door dit topic komt maar ik heb ook trek
Is goed, neem ik een flesje wijn meequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
Zal ik dan maar een grote pan pasta voor ons allemaal maken?
Jawel hoor maar heb het vlees al op de aanrecht liggen, (picanha/staartstuk) en daar toch wel zin in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je receptje even opgeslagen! Champignons gaan er sowieso door, elke champignon in 4 partjes, yumm
[..]![]()
![]()
Was eigenlijk van plan om Chinees te halen vandaag maar dit klinkt ook erg goed
[..]
Nog niks gegeten vandaag?
Klinkt ook goed. We komen er aan. Allemaalquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel hoor maar heb het vlees al op de aanrecht liggen, (picanha/staartstuk) en daar toch wel zin in.
Moest het ff googlen, maar damnquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel hoor maar heb het vlees al op de aanrecht liggen, (picanha/staartstuk) en daar toch wel zin in.
Samsungquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:00 schreef Divje het volgende:
Lavje, jij hebt toch ook een tablet? Welke ook al weer?
[..]
Moest het ff googlen, maar damn![]()
Ah, duidelijkquote:
Die van FOK! vanzelfsprekendquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, duidelijkheb jij nog aanraders wat betreft apps? Heb sinds twee dagen een Galaxy Tab4
Er is een FOK! app?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die van FOK! vanzelfsprekenden ik heb ook kranten er op. Geen Stijl en Youtube en spelletjes zoals wordon. Oh ja, Dumpert.
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Zitten daar voordelen aan die je met Chrome niet hebt?
Ja, FOK! Forum Appquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:11 schreef xcachet het volgende:
Dat is dan toch een app die linkt naar fok?
Ohh als dat het is hou ik het wel bij de desktop versie van FOK! via Chromequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:11 schreef xcachet het volgende:
Haha okequote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat weet ik nietben al blij dat ik die app er op heb.
Ja, een tablet is zó handig.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh als dat het is hou ik het wel bij de desktop versie van FOK! via Chrome
[..]
Haha okekranten moet ik er ook nog ff opzetten. Ben wel blij dat ik nu gewoon kan FOK!ken terwijl ik voetbal/VI kijk
Zekerquote:
hoiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:11 schreef xcachet het volgende:
Heb een Samsung Galaxy Tab2 10.1quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:24 schreef Divje het volgende:
[..]
ZekerHeb jij zo'n grote 10.1" ? Heb nu een 7", die grootte bevalt me wel.
Dat kan ook idd.quote:
Ahh oke, is dat makkelijk te bedienen als je 'm gewoon vasthoudt ipv op tafel legt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb een Samsung Galaxy Tab2 10.1
Ja ik vind hem makkelijk. Het is even wennen maar dan is het echt top. Vind het fijner dan met mijn smartphone.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat kan ook idd.Weerzien van bepaalde mensen enzo.
[..]
Ahh oke, is dat makkelijk te bedienen als je 'm gewoon vasthoudt ipv op tafel legt?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik vind hem makkelijk. Het is even wennen maar dan is het echt top. Vind het fijner dan met mijn smartphone.
Hebben ze ook iets van een gopro?quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:40 schreef Tjacka het volgende:
ga binnenkort tablet halen uit china![]()
#chinashoppingverslaafde
zatquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hebben ze ook iets van een gopro?
banggoodquote:
Ja echt. Wat een gepriegelquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:44 schreef Divje het volgende:
[..]same here!
Voelde jouw smartphone ook ineens heel klein toen je 'm pakte nadat je je tablet had gebruikt?
/vraagbaak
okiquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
banggood
maar als je dat wilt kopen moet je in het chinashoppingtopic van gc vragen welke je moet kiezen
Weet niet welke je hebt, maar m'n XperiaZ voelde echt klein ineens. Terwijl ik vaak commentaar kreeg van mensen wat ik toch moest met zo'n grote telefoon. Maar die waren dan ook nog van de GSM-tijd en kwamen niet verder dan een Nokia 1600quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |