Zal wel meevallen allemaal.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:32 schreef jelfrikandel het volgende:
Ben benieuwd hoe serieus dit gaat worden voor het westen.
Op een gegeven moment is de maat vol, Hitler deed precies hetzelfde in de aanloop naar de tweede wereldoorlog.quote:
Er zijn meer ergonomische problemen met het gebruik van vliegtuigen dan alleen die van technische aard, en dan hebben we het over het veilig gebruik van het instrumentarium in de cocpit. Sociaalpsychologische problemen schijnen ook een serieuze rol te kunnen spelen, zoals Peter van Greenaway met zijn boek the Medusa Touch uit 1973 reeds beschreef, en dat maakt ook zulke psychotornadotests met vliegtuigen mogelijk vrees ik.quote:
In hoeverre heeft dat met ergonomie te maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
Er zijn meer ergonomische problemen met het gebruik van vliegtuigen dan alleen die van technische
Onze bestiale "vliegrampenonnozelheid", nieuwe begrippen vragen om nieuwe woorden of woordcombinaties welke nog niet in Scrabble of de Van Dale voor plegen te komen, schijnt een vorm van "tornadoverslaving" teweeg te hebben gebracht, en de hele wereld aan een "tornadovliegrampenmorfose" te hebben onderworpen, hetgeen uiteraard voer is voor psychologen en psychiaters en iedereen, die iets met hun werk te maken heeft gehad!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:42 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
In hoeverre heeft dat met ergonomie te maken?
ja mooi, maar wat heeft met het ergonomie te maken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Onze bestiale "vliegrampenonnozelheid", nieuwe begrippen vragen om nieuwe woorden of woordcombinaties welke nog niet in Scrabble of de Van Dale voor plegen te komen, schijnt een vorm van "tornadoverslaving" teweeg te hebben gebracht, en de hele wereld aan een "tornadovliegrampenmorfose" te hebben onderworpen, hetgeen uiteraard voer is voor psychologen en psychiaters en iedereen, die iets met hun werk te maken heeft gehad!
Wie kan mijn theorie over de "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid reeds begrijpen en ondersteunen, dat dit wel eens een diepere oorzaak van de wereldoorlogen zou kunnen zijn geweest?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ja mooi, maar wat heeft met het ergonomie te maken?
Negeer je nou mijn vraag? of weet je niet wat ergonomie betekent?quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wie kan mijn theorie over de "tornadovliegrampenmetamorfose" van de mensheid reeds begrijpen en ondersteunen, dat dit wel eens een diepere oorzaak van de wereldoorlogen zou kunnen zijn geweest?!
Het feit, dat zulke educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen met geen mogelijkheid tot ons door kunnen dringen, wijst er namelijk wel op, dat de mensheid van zulke "tornadovliegrampen" een of andere metamorfose heeft ondergaan!
Hoe zouden zulke dermate educatief geslaagde "tornadoproeven" op vliegtuigen erom kunnen liegen?!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:44 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Negeer je nou mijn vraag? of weet je niet wat ergonomie betekent?
haha leuke bot heb je daar draaien.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoe zouden zulke dermate educatief geslaagde "tornadoproeven" op vliegtuigen erom kunnen liegen?!
We zouden de ergonomie als al te verstokte "vliegrampenidioten" aan een of andere vorm van "tornadoverslaving" kunnen zijn gaan lijden, welke onze geest dermate heeft vertroebeld, dat we zulke proeven slechts met Bijlmerrampen op hoofdsteden konden blijven ontkennen en als een waanidee in onze parlementen en rechtbanken etc. af konden blijven doen!
Dit is geen bot!quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:46 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
haha leuke bot heb je daar draaien.
Voor mannelijke FOKkers hoeft dat niet. Wij hebben al een rukbunker.quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:44 schreef trippy_trippy het volgende:
K Zhou maar alvast een bunker bouwen
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 16:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dit is geen bot!
Mijn excuses voor mijn mindere taalgebruik in die monoloog, maar ik had maar enkele minuten de tijd om me op deze opname voor te bereiden, omdat mijn toenmalige vriendin mij daar opeens voor wenste te slepen om uit te leggen waar zo'n excursie dan wel goed voor was.
Een "tornadomirakel" is een virtuele tornadokick, een vechtbeweging van karate, welke nogal effectief schijnt te kunnen zijn, als je daar de vorm en het lichaam voor hebt. Het is inderdaad een zelfportret van mij.
Het is dus noodzakelijk gebleken om het de mensheid af te leren om dit "vliegrampenexperiment", dat op 6 oktober 1981 begon met een educatieve "tornadoproef" op een Fokker F28 Fellowship, met Bijlmerrampen op hoofdsteden in diens parlementen en rechtbanken etc. te blijven ontkennen, hetgeen vermoedelijk te danken is aan het feit, dat we zonder dit experiment niet meer op een normale wereld hadden geleefd en waren bedolven onder de radioactieve stormen van een atoomoorlog, Anders blijf je last krijgen van zulke terroristischa aanvallen, zoals 9/11, welke de jaren vantevoren voorspelbare, epidemiologische reactie op zo'n suïcidaal "vliegrampenbombeleid" schijnt te zijn geweest, gezien mijn gedicht uit het Algemeen Dagblad in het artikel "De strijd tegen het onwetend vliegen" van Arno Gelder op pagina 2 van 15 januari uit 1988, dat reeds op een dergelijke ontwikkeling wees.
Ja ja want overal staan sam sites toch en die halen automatisch alle nukes uit de lucht....quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 17:52 schreef malalatete het volgende:
Mensen die bang zijn voor de Russenmet hun verouderde rotzooi, voordat de kernbommen Rusland's luchtruim kunnen verlaten zijn ze al onderschept, mocht het zover komen wordt het smerige klus maar wel een klus die geklaard wordt. Heil Nato!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 18:27 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja ja want overal staan sam sites toch en die halen automatisch alle nukes uit de lucht....Dit inderdaad. Slap gelul dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens: lethalninjaa we zijn allebei weer unbannedu remember me?
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |