SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderWerewolf
Dit. Gebruik het zelf ook nooit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Doedelzak77 het volgende:
Zooi is het,weer eens onnodig geld uitgeven aan een onzin product wat zelfs de aanmaak van vitamine D tegen gaat,door die laag die je op je huid smeert.De zon kan niet slecht zijn voor de mens,mn pa ligt zo veel in de zon,dat wil je niet weten lijkt wel een turk af en toe....dus geloof zelf niet dat je van de zon huidkanker krijgt,eerder van die chemische zooi die je erop smeert......
Met mate in de zon kan geen kwaad, is idd goed voor de vitamine d, maar teveel kan ook huidkanker veroorzaken, dus bescherming is echt wel nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Doedelzak77 het volgende:
Zooi is het,weer eens onnodig geld uitgeven aan een onzin product wat zelfs de aanmaak van vitamine D tegen gaat,door die laag die je op je huid smeert.De zon kan niet slecht zijn voor de mens,mn pa ligt zo veel in de zon,dat wil je niet weten lijkt wel een turk af en toe....dus geloof zelf niet dat je van de zon huidkanker krijgt,eerder van die chemische zooi die je erop smeert......
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
net sigaartje gerookt
johanderksenstijl
nee hoor valt wel mee, maar nog niet naar het strand geweest of zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nog geen gelegenheid gehad om te zonnen Tarado?
All work and no play?
Misschien krijgen we nog een Indian summer en kun je alsnog lekker naar het strand.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor valt wel mee, maar nog niet naar het strand geweest of zo
Ik ben blij met m'n blowtje op dit moment. Is echt niet om aan te gluren zegquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Feyenoord moet toch nog even zijn best doen zie ik
misschien doe ik het dan wel, zomers vind ik het wat te druk, maar in februari ga ik sowieso (niet in NL)quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nog een Indian summer en kun je alsnog lekker naar het strand.
heb je wel nodig jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben blij met m'n blowtje op dit moment. Is echt niet om aan te gluren zeg
nu wel tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha sowiesomaar ben er nog niet gerust op.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
Morning![]()
Nieuwe week, nieuwe maandag
Leuke website! Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Goed nieuws: https://bellingcat.com is nu open voor iedereenGoede website met veel goede en onderbouwde informatie over wereldzaakjes.
zo ben klaar met werk dus ik ga zo nog ff turbo napje doen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:44 schreef Hatsjikkiedee het volgende:
Blegh, ik had nog meer moeite dan normaal om mijn bed uit te komen! Hoe is het allemaal met jullie?
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Goed nieuws: https://bellingcat.com is nu open voor iedereenGoede website met veel goede en onderbouwde informatie over wereldzaakjes.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 10:33 schreef Scrummie het volgende:
Goeiemorgen!
Dat niet, maar heb wel een mooi bijpassend liedjequote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Wie heeft gisteren ook gewandeld in het maanlicht? iemand nog foto's gemaakt?
Die had ik al jaren niet meer gehoordquote:Op maandag 11 augustus 2014 14:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat niet, maar heb wel een mooi bijpassend liedje![]()
Mooi liedje he? Blijft hangen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:58 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die had ik al jaren niet meer gehoord
Het blijft prachtig om te luisteren inderdaad, ga straks eens even graven in youtube, ik denk namelijk aan andere nummers van de 80's waar ik helaas de naam van kwijt benquote:
Batman 1989quote:Op maandag 11 augustus 2014 14:34 schreef bedachtzaam het volgende:
Wie heeft gisteren ook gewandeld in het maanlicht? iemand nog foto's gemaakt?
Ja, dat is zo leuk. Doe ik ook altijd. Je komt de leukste liedjes tegen waarbij je dan vaak denkt: oh ja dat is waar ook. Helemaal vergeten. Of nog nooit eerder gehoord. Ontdekkingen doen in youtube-landquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het blijft prachtig om te luisteren inderdaad, ga straks eens even graven in youtube, ik denk namelijk aan andere nummers van de 80's waar ik helaas de naam van kwijt ben
Zo vond ik Barrie Badpak met Kamelenteenquote:Op maandag 11 augustus 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is zo leuk. Doe ik ook altijd. Je komt de leukste liedjes tegen waarbij je dan vaak denkt: oh ja dat is waar ook. Helemaal vergeten. Of nog nooit eerder gehoord. Ontdekkingen doen in youtube-land
Hey scrummie,quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef Scrummie het volgende:
Lav! Nog 4,5 uurtjes! VI MAANDAGTerug van weggeweeeeeeesst!
Geloof ik direkt! Jij zocht natuurlijk op cameltoe en dat is heel wat andersquote:Op maandag 11 augustus 2014 17:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo vond ik Barrie Badpak met Kamelenteen
Haha, nee ik was niet aan het zoeken op kamelenteen.
Hoe ist L?
Ja top he . Zó'n zin inquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:04 schreef Scrummie het volgende:
Lav! Nog 4,5 uurtjes! VI MAANDAGTerug van weggeweeeeeeesst!
Het wordt niks. Mn pa wil niet zonder mn ma(lief he?)quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof ik direkt! Jij zocht natuurlijk op cameltoe en dat is heel wat anders![]()
Ja, goed! Heb je die prachtige vogel nog gezien die ik vorige week gepost heb?
En hoe is het met jou? Het schiet al lekker op nu he? Nog paar maandjes doorbikkelen et voilá! Jij en je pa kunnen op reis
Ja hier ook. Daar moet ik snel vanaf anders draai ik ze de nek om!quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
En kwartels, maar die zaten helemaal achter in de kooi, dus niet zo duidelijk. Zat ook een heel mooi geel vogeltje, die echt leuke geluidjes maakte
[ afbeelding ]
En de kooi met de parkieten was één grote herriebak. Allemachtig wat kwetteren die er op los.
Kan ik me voorstellen. Zijn ze 24/7 zo of is het ook weleens stil?quote:Op maandag 11 augustus 2014 18:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja hier ook. Daar moet ik snel vanaf anders draai ik ze de nek om!
Ja mooi toch, dat heerlijke gezanik. Alles met een korrel zout nemen en je hebt topavonden, serieusquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey scrummie,
Ik was ook altijd van de VI maar ze zijn zo negatief over alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |