Koop gewoon een nieuwequote:Op zondag 10 augustus 2014 12:21 schreef .sfinx het volgende:
Morgen de smartcare bellen, zal wel een leuke rekening van gaan komen.
Die dingen horen bestand te zijn tegen schrokken. Is gewoon kut apparatuur dat niks kan handelen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:22 schreef Ezio het volgende:
Heb al bijna 3 jaar een S3 en hij ziet er nog als nieuw uit.
Volk dat niet met hun electronica kan omgaan
Ging dat maar zo makkelijk, is een leasetoestel. Dus betalen zal ik toch wel moetenquote:
Of jij hebt een kut motoriek dat je je telefoon niet fatsoenlijk vast kunt houdenquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:23 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Die dingen horen bestand te zijn tegen schrokken. Is gewoon kut apparatuur dat niks kan handelen.
Als ik flink uit mijn dak ben dan heb ik vaak wel een kut motoriek ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of jij hebt een kut motoriek dat je je telefoon niet fatsoenlijk vast kunt houden
Al eens een behuizing overwogen? Die dingen kunnen best tegen een klap, maar ze zijn niet gemaakt voor kneuzen zoals jijquote:Op zondag 10 augustus 2014 12:23 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Die dingen horen bestand te zijn tegen schrokken. Is gewoon kut apparatuur dat niks kan handelen.
Heb ooit eens een hoesje gekocht ja, na 1 week al eraf gehaald omdat het vreselijk irritant was.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al eens een behuizing overwogen? Die dingen kunnen best tegen een klap, maar ze zijn niet gemaakt voor kneuzen zoals jij
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Alsof jij een smartphone kan betalen
Jup, jij bent echt een kneus...quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:27 schreef .sfinx het volgende:
[..]
Heb ooit eens een hoesje gekocht ja, na 1 week al eraf gehaald omdat het vreselijk irritant was.
Dit genas mijn AIDS.quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:55 schreef brambus het volgende:
Miss oplader kapot door vallen dat er een ruk aan is gegaan en nu laad ie niet op koop eerst nieuwe oplador
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |